Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Kom med alle dine tips!!! Hoteller, mat, all inclusive eller ei Har bestemt oss for å reise dit i juli 2016, to voksne og tre barn. Reisen kan koste rundt 40000 uten lommepenger Tenker en uke. Ser at det er dyrt nok med hoteller der, og lurer på om noen har noen erfaringer å komme med. Anonymous poster hash: fdc66...578
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Star tour nausicca beach. Tror det staves sånn. Vi var der to år på rad. Beste feriene vi har hatt. Perfekt for barna. Ikke for stort hotell så man har oversikten. Trapp rett ned i havet om man ikke liker sand, og likevel to minutter til strand om man vil det. Elsket det der. Anonymous poster hash: ea258...9c1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Star tour nausicca beach. Tror det staves sånn. Vi var der to år på rad. Beste feriene vi har hatt. Perfekt for barna. Ikke for stort hotell så man har oversikten. Trapp rett ned i havet om man ikke liker sand, og likevel to minutter til strand om man vil det. Elsket det der. Anonymous poster hash: ea258...9c1 Takk for svar. Hadde dere all inclusive? Hva betalte dere for ferien? Anonymous poster hash: fdc66...578
LillePunk Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Der var vi med familien da jeg var 11 😄 Har ingen tips, men husker jeg storkoste meg
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Fint for ungene der, men 40.000 for en uke synes jeg høres helt hårreisende ut! Hadde glatt betalt det for å reise til Spania/de spanske øyene, men ikke Hellas/Kypros/Kreta etc. MYE lavere standard der. Og all-inclusive på slike vanlige "syden-steder" vil jeg ikke anbefale. Det er flust av billige restauranter der, så slipper dere spise samme kjipe buffeten hver kveld... Anonymous poster hash: 5d5cc...0a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Star tour nausicca beach. Tror det staves sånn. Vi var der to år på rad. Beste feriene vi har hatt. Perfekt for barna. Ikke for stort hotell så man har oversikten. Trapp rett ned i havet om man ikke liker sand, og likevel to minutter til strand om man vil det. Elsket det der. Anonymous poster hash: ea258...9c1 Takk for svar. Hadde dere all inclusive? Hva betalte dere for ferien? Anonymous poster hash: fdc66...578 Vi hadde det ja...perfekt for ungene som kan spise all is de gidder og man kan hente det man vil av drikkevarer hele døgnet. Det er utrolig god mat i buffeten der. Det er dyrt på Kypros og vi var der to uker. Selv om vi spiste ute noen dager kom vi mye billigere ut av det. Det var ny buffet hver dag men forskjellig tema og sykt god mat! Anonymous poster hash: ea258...9c1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Star Tours Althea Beach. Vært der 12 ganger. Anonymous poster hash: 62ce7...84c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 ville holdt meg unna startour når det kommer til kypros gitt, klart å reise med dem to ganger til kypros, ene gangen ayanapa, andre gangen fig tree bay. og de er vanskelige å få tak. ordner ikke opp. sjelden på hotellet. nei de imponerer ikke. Men å reise til kypros med unger ville jeg ikek gjort. alt koster skjorta der. nesten dyrer enn i norge, dyrt å spise ute, dyrt med aktiviteter. og lite å finne på. men klart har man all inclusiv trenger man strengtatt ikke forlate hotellet, men jeg ville nok for 40 000 valgt en annen øy som gir meg mer igjen for pengene. hvor man kan nyte ferien uten å tenke på at en blakker seg. Hellas har mye å tilby, samme mallorca, eller menorca, alt ligger i middelhavet med deilige badetempraturer. Anonymous poster hash: b57b6...81c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 Enig med første anonyme. Har vært mange mer "eksklusive " steder, men vender alltid tilbake dit. Fantastisk koselig sted! Anonymous poster hash: 8b6c6...378
Gjest Skrevet 30. desember 2015 #10 Skrevet 30. desember 2015 Elsker Kypros og sååå dyrt er det ikke der. Man må bare vite hvor en skal spise når en går ut. Ikke værre enn det. Har vært på Naussica beach et par ganger og fornøyd. Stranden der er helt konge, men skal en ha den beste stranden, så finner man den på Konnos Bay, ikke så langt derifra. Frokost er greit å ha på hotellet, men noe all inclusive? Nee... da må en være veldig glad i å spise / drikke døgnet rundt til bestemte tider. Og hvem orker så mye mat i varmen i juli? Ikke jeg Holder med en tsaziki og pitabrød. Men vi er alle forskjellige så klart.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #11 Skrevet 30. desember 2015 Har sjekka Hellas og Spania og alt nå. Og det er ikke noe som er billigere enn kypros nå. Alle ferier kommer på 40000 uavhengig av hvor faktisk. Anonymous poster hash: fdc66...578
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Skrevet 30. desember 2015 Elsker Kypros og sååå dyrt er det ikke der. Man må bare vite hvor en skal spise når en går ut. Ikke værre enn det. Har vært på Naussica beach et par ganger og fornøyd. Stranden der er helt konge, men skal en ha den beste stranden, så finner man den på Konnos Bay, ikke så langt derifra. Frokost er greit å ha på hotellet, men noe all inclusive? Nee... da må en være veldig glad i å spise / drikke døgnet rundt til bestemte tider. Og hvem orker så mye mat i varmen i juli? Ikke jeg Holder med en tsaziki og pitabrød. Men vi er alle forskjellige så klart. Noen hoteller å tipse om? Klarer man spise mat for under 7000 på en uke? Anonymous poster hash: fdc66...578
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #13 Skrevet 30. desember 2015 Fig tree bay er jo et stort område, (eller det er vel område innenfor protaras, men det visste jeg ikke da). Jeg trodde jeg automatisk havnet like ved den store fine stranda, men hotellet lå ved en liten og ikke så fin strand. Pass på at hotellet er ved flamingo Beach. tror den fine stranda heter det. Anonymous poster hash: d6346...9b1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #14 Skrevet 30. desember 2015 Ja, og det er dyrt der. Tenkte å kjøpe svømmeutstyr til barna der nede, men angrer på at jeg ikke kjøpte i Norge før vi dro. Synes det var dyrere på Kypros. Anonymous poster hash: d6346...9b1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #15 Skrevet 30. desember 2015 Vi var på althea beach hotellet og skal tilbake dit i sommer. Herlig hotell med en egen liten strand, perfekt! Beste stedet jeg har vært på i syden Har bare positive erfaringer med star tour både på Kypros og alle andre land vi har vært i med de Anonymous poster hash: 59ed9...f11
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #16 Skrevet 30. desember 2015 Vi var på althea beach hotellet og skal tilbake dit i sommer. Herlig hotell med en egen liten strand, perfekt! Beste stedet jeg har vært på i syden Har bare positive erfaringer med star tour både på Kypros og alle andre land vi har vært i med de Anonymous poster hash: 59ed9...f11 Hva koster det? Anonymous poster hash: fdc66...578
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #17 Skrevet 30. desember 2015 Vi var på althea beach hotellet og skal tilbake dit i sommer. Herlig hotell med en egen liten strand, perfekt! Beste stedet jeg har vært på i syden Har bare positive erfaringer med star tour både på Kypros og alle andre land vi har vært i med de Anonymous poster hash: 59ed9...f11 Vi skal og dit i sommer, for trettende gang 😊 Anonymous poster hash: 62ce7...84c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #18 Skrevet 30. desember 2015 Vi var på althea beach hotellet og skal tilbake dit i sommer. Herlig hotell med en egen liten strand, perfekt! Beste stedet jeg har vært på i syden Har bare positive erfaringer med star tour både på Kypros og alle andre land vi har vært i med de Anonymous poster hash: 59ed9...f11 Hva koster det? Anonymous poster hash: fdc66...578 Reiser 5 august, så blir 14.500 for meg, samboer og sønnen vår for en uke uten mat,vi vil heller spise ute og lager til frokost i leiligheten Anonymous poster hash: 59ed9...f11
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Skrevet 30. desember 2015 Vi var på althea beach hotellet og skal tilbake dit i sommer. Herlig hotell med en egen liten strand, perfekt! Beste stedet jeg har vært på i syden Har bare positive erfaringer med star tour både på Kypros og alle andre land vi har vært i med de Anonymous poster hash: 59ed9...f11 Hva koster det? Anonymous poster hash: fdc66...578 Vi er 2 voksne, 1 ungdom og et barn. Har all inclusive. 14 dager. 61000. Anonymous poster hash: 62ce7...84c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #20 Skrevet 30. desember 2015 Althea beach - betalte 13000 for to barn og to voksne i en uke i september. Frokost inkludert. Elsket det, men litt vanskeligere å reise utenom skoleferien nå når vi har skolebarn😳 Anonymous poster hash: e6f3a...e77
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. desember 2015 #21 Skrevet 30. desember 2015 Bodde på nausicaa beach for tre år siden, men det var nedslitt og ræva. Kakelakker på badet under dørkarmen. Men jeg ser det er oppusset nå. Men, badeplassen var fantastisk, med trapper ut i vannet og stranda var herlig. Bassenget var så kontaminert at det ble vurdert stengt men ikke gjennomført (!). Kunne godt tenkt meg Fig Tree igjen, men ikke samme hotell. Capo Bay som ving har, så derimot herlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå