Gå til innhold

Fins det puter med isofix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 9c8d5...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på!

Noen gode puter. De jeg har funnet er jo hard som stein og kan umulig være behagelig å sitte på.

Anonymous poster hash: 16d6a...cfa

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Var på Barnas Hus og der sa de at puter er på vei ut... De solgte meg en justeringsgreie tikl selen i stedet. Besafe Beltfix tror jeg den het...

Anonymous poster hash: 0b19d...e03

Skrevet

Puter er ikke anbefalt

Anonymous poster hash: 5d1d5...e57

Skrevet

Dere som svarer sist her: noe sted en kan få info om at puter er på vei ut/ ikke anbefalt?

Vi har fulgt råd om bakovervendt til godt over 4 år, og hatt beltestol deretter i mange år. Nå er tiden inne for å bytte, men sikkerhet står høyt her.

Anonymous poster hash: 9c8d5...696

Skrevet

Vet ikke mer enn det damen på Barnas Hus sa... Hun sa noe om god sidebeskyttelse i moderne biler... Har sett forresten sett puter på Xtra Leker og Bil Xtra, men aldri sett med isofix. Du kan sikkert prøve noen nettbutikker også...

Skrevet

Har sett litt på netter selv nå. Ser at Cybex Solution beltestol har isofix, og at det hvertfall tidligere var mulig å dele rygg og pute fra hverandre. Puten kan/kunne brukes separat. Noen som har erfaring med dette setet og lange barn?

Skrevet

Puter er ikke anbefaltAnonymous poster hash: 5d1d5...e57

Lukk munnen til du vet hva du snakker om.

I hvilken verden lever du i egentlig, du vet det at de aller, aller fleste barn vokser?

Sitat fra Trygg Trafikk sine sider https://www.tryggtrafikk.no/tema/sikring-av-barn-i-bil/

"Barn skal bruke beltestol eller pute til de er minst 135 cm høye. Når barna vokser ut av beltestolen, ofte ved 135 cm høyde, bør de gå over til bilpute frem til de blir 150 cm eller 36 kg. Både bilpute og sete må brukes sammen med bilens trepunktsbelte."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...