Gå til innhold

Noen andre som har kjøpt Prior kalkun, og akkurat nå har funnet ut at den mangler innmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidenes skuffelse. Tenkte ta løs vingene og den fliken som henger ved åpningen skroget og prøve å koke kraft på. Her har Prior tabbet seg ut. De har sluttet å selge kalkun uten innmat. På esken står det at innmat følger med i egen pose, men under esken er det klistret en lapp med "uten innmat". Amatørmessig!!

Anonymous poster hash: de522...187

Skrevet

Ta kontakt med Prior, bilde av esken og lappen inni + nr. på pakken.

Anonymous poster hash: 29bbf...957
Skrevet

Ta kontakt med Prior, bilde av esken og lappen inni + nr. på pakken.

Anonymous poster hash: 29bbf...957

Det skal jeg gjøre. Vil man få noen form for kompensasjon? Får håpe jeg får en dugende kraft til sausen av vingene?

Anonymous poster hash: de522...187

Skrevet

Og jeg er veldig glad jeg slipper den ekle innmaten 😂

Anonymous poster hash: 8e5fe...72c

Skrevet

Man klarer fint å lage en god saus uten innmaten. Her går den alltid rett i søpla, så jeg hadde blitt glad hvis den heller kunne ha blitt brukt til dyrefor etc

Bruk kraften fra kalkunen, stekepose er genialt, tilsett salt, pepper og rødvin og reduser. Jeg synes man trenger syre for å balansere sausen, men det er en smaksak.

Skrevet

Kompensasjon for ikke å få en pose med oppkast? Gjestene dine bør betale prior foe at de får en oppkastfri saus i år.

Anonymous poster hash: cedc8...abe

Skrevet

Jøss, var innmat i vår som jeg kjøpte på kiwi for noen dager siden..

Anonymous poster hash: 00f09...356

Skrevet

Prior har 2 typer kalkun nå. Den vanlige rimlig uten innmat, og fest kalkun med innmat.

Jeg gir innmaten til katten 😊

Anonymous poster hash: b3f99...06a

Skrevet

Har fått en med og en uten. Begge skulle da være med.

Anonymous poster hash: 981b9...f29

Skrevet

Du får kjøpt frossen kyllinglever og frossent kyllingskrog i butikken. Helt utmerket å koke kraft på.

Anonymous poster hash: 08acf...443

Skrevet

Vi har prior kalkun med innmat! Men skal det ikke være sånn termometer som spretter ut når den er klar? Det er ikke i min!

Anonymous poster hash: eb054...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...