Gå til innhold

Melding på facebook som ikke blir levert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt flere meldinger før jul til personer jeg ikke er venn med på facebook. Da virker det som de får meldingsforespørsel fra meg som de må godta eller ikke...

Noen som vet reglene for dette? Jeg trodde at det var nok å ha felles venner for at meldingene skulle komme igjennom på vanlig måte, men tror de får meldingsforespørsel likevel.

Så er det et par stykker som jeg ser står som sendt men ikke levert. Har de ikke fått mld eller har de ikke akseptert forespørselen? (Det er ingen grunn til at de ikke skulle ha akseptert)

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 3649b...671
Skrevet

Mest sannsynlig har de havnet i "annet" mappen, denne kan for noen være vanskelig å finne frem til og det er ikke alle som får varsel om noe havner dit. Meldingen er levert og lest dersom bildet av personen er blitt en liten prikk i stedet for et blå hukke -tegn :-)

Håper det hjalp.

Anonymous poster hash: f9641...3af

Skrevet

Det er flere ganger at jeg ikke får meldingsvarsel hvis jeg ikke er venn med dem. Da må jeg gå inn på meldinger, og der ligger forespørselen. Helt håpløst.

Anonymous poster hash: 3ef8c...ed8

Skrevet

Meldinger fra folk du ikke er venn med havner mest sannsynlig i "annet"-mappen.

Jeg må gå inn på fb via nettleseren for å sjekke denne.

Anonymous poster hash: df660...3ff

Skrevet

Det er flere ganger at jeg ikke får meldingsvarsel hvis jeg ikke er venn med dem. Da må jeg gå inn på meldinger, og der ligger forespørselen. Helt håpløst.

Jeg synes ikke at det er håpløst, tvert i mot.  Jeg er glad for at ikke meldinger fra hvem som helst dukker opp i varselet mitt.  

Skrevet

Jeg synes ikke at det er håpløst, tvert i mot. Jeg er glad for at ikke meldinger fra hvem som helst dukker opp i varselet mitt.

Er du så plaget av at andre sender deg ubetydelige meldinger da? Det er ikke jeg, men det har hendt at jeg får melding fra noen som vil meg noe og så ser jeg ikke det før flere uker senere.

Skrevet

De ser ikke at de har fått melding, med mindre de går inn i "annet"-boksen. Mange vet ikke at denne eksistere, og vanligvis er det nesten bare spam der...

Anonymous poster hash: 7effb...2f6
Skrevet

Facebook har sluttet med Annet-boksen, nå er det meldingsforespørsel istedet. Derfor jeg spør...

HI

Anonymous poster hash: 3649b...671
Skrevet

Jeg synes ikke at det er håpløst, tvert i mot. Jeg er glad for at ikke meldinger fra hvem som helst dukker opp i varselet mitt.

Er du så plaget av at andre sender deg ubetydelige meldinger da? Det er ikke jeg, men det har hendt at jeg får melding fra noen som vil meg noe og så ser jeg ikke det før flere uker senere.

Nei, ikke veldig plaget.  Men noe spam er det av og til og jeg synes det er helt ok å gå inn å sjekke selv når jeg har tid og lyst.  Folk som må ha tak i meg, klarer alltid å få det til.  De trenger ikke bruke Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...