Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #51 Skrevet 30. desember 2015 Hvilken farge og størrelse er jakken? Er int i brun L:)Anonymous poster hash: 8d3aa...61b Det er en XL i svart! :-) Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Er de små i størrelsen, hva bruker du i jakker til vanlig? Anonymous poster hash: 8d3aa...61b Jeg har ikke hatt den type jakken før, så vet ikke. I butikken sa de at den var litt liten i str. Bruker til vanlig L. Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #52 Skrevet 30. desember 2015 Om jakken er i XL så kan du vel bare slanke deg noen kilo, hvis du ikke vil selge den på finn/Facebook. Anonymous poster hash: 9aa22...b2e Er du frekk eller? Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #53 Skrevet 30. desember 2015 Skjønner ikke at det går an å kjøpe noe så dyrt uten å prøve skikkelig først... Skjønner at du ble stressa av babyen, men likevel. Tror du må ha bedre råd enn meg iallfall! Det som er greia er at jeg hadde bare en tynn topp på meg når jeg prøvde jakka men hvis jeg skal f.eks ha en en genser under jakka noe jeg tydeligvis må siden den ikke er så varm som forventet så er det så vidt jeg får glidelåsen opp. Det ser ikke så veldig pent akkurat. Men hva skal man gjøre, det er min egen feil at jeg ikke prøvde den sikkilig! Det er bare utrolig kjipt fordi jeg hadde gledet meg masse til jakka. Jeg har ikke tenkt verken å ringe eller dra innom butikken.. Jakken får bare henge fint i skapet å hvile i fred enn så lenge... Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #54 Skrevet 30. desember 2015 Om jakken er i XL så kan du vel bare slanke deg noen kilo, hvis du ikke vil selge den på finn/Facebook. Anonymous poster hash: 9aa22...b2e Er du frekk eller? Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Det var ikke frekt ment. Men et forslag, ettersom du ikke ville selge den. Tenkte at når du bruker XL så hadde det ikke gjort noe. Hadde ikke foreslått det om du brukte XS... Anonymous poster hash: 9aa22...b2e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #55 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det... Anonymous poster hash: 7ea04...f9e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #56 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det... Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris? Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #57 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det... Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris? Anonymous poster hash: 8cc77...a81 http://www.miinto.no/p-531888-svea-miss-brown-black/Sort?mkwid=s_dm&pcrid=68881350262&pkw=&pmt=&gclid=Cj0KEQiAno60BRDt89rAh7qt-4wBEiQASes2tY9tgZmT5jZ_sOekrFRMAqnnVLAwZuI4lPXULGEnVvkaAsUo8P8HAQ Anonymous poster hash: 9aa22...b2e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #58 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det... Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris? Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke halv pris, men du forventer vel ikke at noen vil betale full pris for den? Jeg hadde aldri kjøpt en jakke til full pris på Finn, da hadde jeg heller kjøpt den i butikken så jeg var sikker på at den var ny og ubrukt. Anonymous poster hash: b1e20...76a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #59 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det... Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris? Anonymous poster hash: 8cc77...a81 http://www.miinto.no/p-531888-svea-miss-brown-black/Sort?mkwid=s_dm&pcrid=68881350262&pkw=&pmt=&gclid=Cj0KEQiAno60BRDt89rAh7qt-4wBEiQASes2tY9tgZmT5jZ_sOekrFRMAqnnVLAwZuI4lPXULGEnVvkaAsUo8P8HAQ Anonymous poster hash: 9aa22...b2e Okei, men jeg har med ekte pels og da koster det litt mer! Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #60 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det... Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris? Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke halv pris, men du forventer vel ikke at noen vil betale full pris for den? Jeg hadde aldri kjøpt en jakke til full pris på Finn, da hadde jeg heller kjøpt den i butikken så jeg var sikker på at den var ny og ubrukt. Anonymous poster hash: b1e20...76a Ja jeg ser den, og derfor fjernet jeg annonsen på finn.no! Jakka får henge i skapet å hvile i fred enn så lenge! Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #61 Skrevet 30. desember 2015 Skjønner ikke at det går an å kjøpe noe så dyrt uten å prøve skikkelig først... Skjønner at du ble stressa av babyen, men likevel. Tror du må ha bedre råd enn meg iallfall! Det som er greia er at jeg hadde bare en tynn topp på meg når jeg prøvde jakka men hvis jeg skal f.eks ha en en genser under jakka noe jeg tydeligvis må siden den ikke er så varm som forventet så er det så vidt jeg får glidelåsen opp. Det ser ikke så veldig pent akkurat. Men hva skal man gjøre, det er min egen feil at jeg ikke prøvde den sikkilig! Det er bare utrolig kjipt fordi jeg hadde gledet meg masse til jakka. Jeg har ikke tenkt verken å ringe eller dra innom butikken.. Jakken får bare henge fint i skapet å hvile i fred enn så lenge...Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Det er da ikke vanlig å gå med bare en topp under ytterjakker. Man kler no på seg en genser om det er kaldt ute så det burde du jo tenkt på. Ikke rart du ikke synes den er varm nok. Anonymous poster hash: 8c577...866
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #62 Skrevet 30. desember 2015 Skjønner ikke at det går an å kjøpe noe så dyrt uten å prøve skikkelig først... Skjønner at du ble stressa av babyen, men likevel. Tror du må ha bedre råd enn meg iallfall!Det som er greia er at jeg hadde bare en tynn topp på meg når jeg prøvde jakka men hvis jeg skal f.eks ha en en genser under jakka noe jeg tydeligvis må siden den ikke er så varm som forventet så er det så vidt jeg får glidelåsen opp. Det ser ikke så veldig pent akkurat.Men hva skal man gjøre, det er min egen feil at jeg ikke prøvde den sikkilig! Det er bare utrolig kjipt fordi jeg hadde gledet meg masse til jakka. Jeg har ikke tenkt verken å ringe eller dra innom butikken.. Jakken får bare henge fint i skapet å hvile i fred enn så lenge...Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Det er da ikke vanlig å gå med bare en topp under ytterjakker. Man kler no på seg en genser om det er kaldt ute så det burde du jo tenkt på. Ikke rart du ikke synes den er varm nok. Anonymous poster hash: 8c577...866 Alle er forskjellige! Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #63 Skrevet 30. desember 2015 ... Og takk Gud for det 🙌 Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #64 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det...Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris?Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke halv pris, men du forventer vel ikke at noen vil betale full pris for den? Jeg hadde aldri kjøpt en jakke til full pris på Finn, da hadde jeg heller kjøpt den i butikken så jeg var sikker på at den var ny og ubrukt.Anonymous poster hash: b1e20...76a Ja jeg ser den, og derfor fjernet jeg annonsen på finn.no! Jakka får henge i skapet å hvile i fred enn så lenge!Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Hvorfor fjerne annonsen? Bare til å legge den ut litt billigere. Man kan ikke forvente at noen vil betale fullpris for en brukt jakke av en privatperson. Anonymous poster hash: 8c577...866
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #65 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det...Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris?Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke halv pris, men du forventer vel ikke at noen vil betale full pris for den? Jeg hadde aldri kjøpt en jakke til full pris på Finn, da hadde jeg heller kjøpt den i butikken så jeg var sikker på at den var ny og ubrukt.Anonymous poster hash: b1e20...76a Ja jeg ser den, og derfor fjernet jeg annonsen på finn.no! Jakka får henge i skapet å hvile i fred enn så lenge!Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Hvorfor fjerne annonsen? Bare til å legge den ut litt billigere. Man kan ikke forvente at noen vil betale fullpris for en brukt jakke av en privatperson. Anonymous poster hash: 8c577...866 Fordi jeg ønsker ikke å tape penger! Hva mener du er en rimlig pris? Nå er jeg spent Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #66 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det...Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris?Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke halv pris, men du forventer vel ikke at noen vil betale full pris for den? Jeg hadde aldri kjøpt en jakke til full pris på Finn, da hadde jeg heller kjøpt den i butikken så jeg var sikker på at den var ny og ubrukt.Anonymous poster hash: b1e20...76a Ja jeg ser den, og derfor fjernet jeg annonsen på finn.no! Jakka får henge i skapet å hvile i fred enn så lenge!Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Hvorfor fjerne annonsen? Bare til å legge den ut litt billigere. Man kan ikke forvente at noen vil betale fullpris for en brukt jakke av en privatperson. Anonymous poster hash: 8c577...866 Jeg kan skjønne at hun fjerner den, når noen her inne går inn på Finn for og sjekke, rene stalkeren jo Anonymous poster hash: b1e20...76a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #67 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det...Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris?Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke halv pris, men du forventer vel ikke at noen vil betale full pris for den? Jeg hadde aldri kjøpt en jakke til full pris på Finn, da hadde jeg heller kjøpt den i butikken så jeg var sikker på at den var ny og ubrukt.Anonymous poster hash: b1e20...76a Ja jeg ser den, og derfor fjernet jeg annonsen på finn.no! Jakka får henge i skapet å hvile i fred enn så lenge!Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Hvorfor fjerne annonsen? Bare til å legge den ut litt billigere. Man kan ikke forvente at noen vil betale fullpris for en brukt jakke av en privatperson. Anonymous poster hash: 8c577...866 Jeg kan skjønne at hun fjerner den, når noen her inne går inn på Finn for og sjekke, rene stalkeren jo Anonymous poster hash: b1e20...76a Kødder du eller... Haha - noen har sikkert også notert adressen min.. Snart kommer noen fra forumet utenfor døra mi for å spøre om de kan få jakken litt billigere! Hahaha Anonymous poster hash: 8cc77...a81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #68 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det... Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris? Anonymous poster hash: 8cc77...a81 http://www.miinto.no/p-531888-svea-miss-brown-black/Sort?mkwid=s_dm&pcrid=68881350262&pkw=&pmt=&gclid=Cj0KEQiAno60BRDt89rAh7qt-4wBEiQASes2tY9tgZmT5jZ_sOekrFRMAqnnVLAwZuI4lPXULGEnVvkaAsUo8P8HAQ Anonymous poster hash: 9aa22...b2e Okei, men jeg har med ekte pels og da koster det litt mer! Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke store forskjellen: http://www.miinto.no/p-522147-svea-miss-brown-black-dunparkas/sort?mkwid=s_dm&pcrid=68881350262&pkw=&pmt=&gclid=Cj0KEQiAno60BRDt89rAh7qt-4wBEiQASes2teaCPnwHRTpMvqAz_3u0OGoAtxDLllncAeKrwpjvLhAaAmyC8P8HAQ Anonymous poster hash: 9aa22...b2e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #69 Skrevet 30. desember 2015 Ser du har lagt den ut på Finn til full pris. Spørs vel om du får det...Anonymous poster hash: 7ea04...f9e Ja hva ellers? Til halv pris?Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Ikke halv pris, men du forventer vel ikke at noen vil betale full pris for den? Jeg hadde aldri kjøpt en jakke til full pris på Finn, da hadde jeg heller kjøpt den i butikken så jeg var sikker på at den var ny og ubrukt.Anonymous poster hash: b1e20...76a Ja jeg ser den, og derfor fjernet jeg annonsen på finn.no! Jakka får henge i skapet å hvile i fred enn så lenge!Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Hvorfor fjerne annonsen? Bare til å legge den ut litt billigere. Man kan ikke forvente at noen vil betale fullpris for en brukt jakke av en privatperson. Anonymous poster hash: 8c577...866 Jeg kan skjønne at hun fjerner den, når noen her inne går inn på Finn for og sjekke, rene stalkeren jo Anonymous poster hash: b1e20...76a Kødder du eller... Haha - noen har sikkert også notert adressen min.. Snart kommer noen fra forumet utenfor døra mi for å spøre om de kan få jakken litt billigere! Hahaha Anonymous poster hash: 8cc77...a81 Kødder ikke nei. hadde aldri vært trygg på hva folk her inne kan finne på Anonymous poster hash: b1e20...76a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #70 Skrevet 30. desember 2015 Beklager. Men her må du nok bare akseptere at du har tabbet deg ut, og ta kostnaden for det. Får du solgt den til 70% av full pris så er du heldig, og da får du i hvert fall noe igjen. Anonymous poster hash: 10847...267
Suppehue Skrevet 30. desember 2015 #71 Skrevet 30. desember 2015 Skjønner godt du selger den, men jeg tror ikke du kan forvente å ikke tape penger. Brukt er dessverre brukt og folk kjøper på Finn.no av to grunner - billigere eller ikke mulig å få tak i andre steder.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #72 Skrevet 30. desember 2015 Jeg skjønner poenget til dere som spør om hun ville kjøpt en brukt jakke...men kom bare til å tenke på hva forskjellen egentlig er at HI brukte jakka fra butikken og hjem og at 100 andre har gått frem og tilbake i butikken med jakka på 😛 Anonymous poster hash: 95bd2...720
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #73 Skrevet 30. desember 2015 Jeg skjønner poenget til dere som spør om hun ville kjøpt en brukt jakke...men kom bare til å tenke på hva forskjellen egentlig er at HI brukte jakka fra butikken og hjem og at 100 andre har gått frem og tilbake i butikken med jakka på Anonymous poster hash: 95bd2...720 Poenget er vel at det er jo ingen som vet om det stemmer Anonymous poster hash: b1e20...76a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #74 Skrevet 30. desember 2015 Jeg skjønner poenget til dere som spør om hun ville kjøpt en brukt jakke...men kom bare til å tenke på hva forskjellen egentlig er at HI brukte jakka fra butikken og hjem og at 100 andre har gått frem og tilbake i butikken med jakka på 😛 Anonymous poster hash: 95bd2...720 Kanskje 100 folk har prøvd den jakka HI kjøpte? Dobbelt brukt..? På miiinto får man samme jakke over 1100kr billigere enn HI vil selge den for. Tipper ingen har prøvd den i nettbutikken😝 Anonymous poster hash: 9aa22...b2e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #75 Skrevet 31. desember 2015 Du virker ikke helt "med" HI. Vet du hvordan Finn fungerer? Du skjønner ikke at man ikke legger ut brukte ting til full pris?hva ville du selv valgt? Ny i butikken el en brukt jakke dom selger lover å kun ha brukt 1 gang, (stemmer vel ikke i 99,9 tilfeller). Så hvis du ikke får 4400kr tilbake så skal den minsann heller henge i skapet! Legg den ut til 2800kr davel! Bedre enn 0kr vel!? Anonymous poster hash: 0a366...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå