Gå til innhold

Angrer på Svea Jakke.. Får man byttet den tror dere? Har brukt den 1 gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri gått tilbake til butikken for at de skulle ta den tilbake eller la meg bytte. De får jo ikke solgt en brukt jakke, og de måtte da ha gitt deg en gratis jakke. Det blir vel litt storforlangende? Jeg synes du skal prøva å få solgt jakken, tenke at du gjorde et bomkjøp, det skjer av og til. Kjøp en jakke som er passelig og varm og fortreng at du tapte en tusenlapp eller to.

Skrevet

Ville du ha kjøpt en jakke noen andre har kjøpt før deg og brukt?

Anonymous poster hash: b3eaa...d6d

Skrevet

Spør deg selv:

1- Betegnes klær først som brukt når man tar de på for andre gang?

2- Selger butikken nye eller brukte klær?

Da regner jeg med at du kjapt ser svaret selv.

Tabbe å gå tilbake, det er ikke sjans i havet at du får byttet.

Hvis du mot all formodning skulle få byttet vil jeg gjerne vite hvilken butikk dette er.

Da kan vet jeg hvor jeg skal låne dyre plagg jeg kun har behov for å bruke en gang....

Skrevet

Hvilken farge og størrelse er jakken? Er int i brun L:)

Anonymous poster hash: 8d3aa...61b

Skrevet

Prøv å bytt den, noen er greiere enn andre :)

Om ikke vet jeg du lett får solgt den på Finn for ganske mye (om du bor sentralt) :)

Mange som har ønsket seg penger til jul og som sitter å leter på finn nå :)

Anonymous poster hash: dd6eb...a2a

Skrevet

Man har ingen rett til å bytte i butikk. Det er kun butikkenes goodwill som gjør dette mulig.  Og når du ikke har lapper og har brukt den... vel. 

Skrevet

Det er en XL i svart! :-)

Anonymous poster hash: 8cc77...a81

Skrevet

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: ad042...b69

Skrevet

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: ad042...b69

Oslo området:)

Skrevet

Hvilken farge og størrelse er jakken? Er int i brun L:)Anonymous poster hash: 8d3aa...61b

Det er en XL i svart! :-) Anonymous poster hash: 8cc77...a81

Er de små i størrelsen, hva bruker du i jakker til vanlig?

Skrevet

Om jakken er i XL så kan du vel bare slanke deg noen kilo, hvis du ikke vil selge den på finn/Facebook.

Anonymous poster hash: 9aa22...b2e

Skrevet

Jeg hadde dødd av flauhet om jeg kom inn i en butikk for å bytte en jakke jeg hadde brukt og hvor lappene var tatt av. Er det noe galt med den så er det jo reklamasjon, men bytte pga angret kjøpet?! Makan til frekkhet!

Anonymous poster hash: 4590a...9b3

Skrevet

Lag en flenge i sømmen og reklamer på jakken😉

Anonymous poster hash: ca036...2bf

Skrevet

Du får ikke byttet den, det er ikke vits å prøve en gang. Jeg ville heller prøvd å selge den på finn.

Skrevet

:o :o :o

Anonymous poster hash: 2b623...896

Skrevet

Man har vel 14 dagers åpent kjøp (angrerett) uansett vare?

Anonymous poster hash: 9ae1d...517

Nei, ikke med mindre den er kjøpt på nettet og selv da må emballasjen være intakt/ varen ubrukt.

Skrevet

Håper du kødder! Utrolig ufint å la andre betale for feilstegene sine. Var en kunde som gjorde slikt noen ganger da jeg jobbet i butikk for noen år siden. Det ente med en politianmeldelse.

Skrevet

Men hvis du bare kunde kjøpe en jakke sånn i farta, uten å prøve ordentlig er kanskje 4400kr ikke så mye penger for deg?

Skjønner ikke at du er redd for å ringe butikken? Redd en butikk....

Anonymous poster hash: 0a366...4bb

Skrevet

Det er det verste jeg har hørt!! Jeg er eier av en liten butikk selv, og kjenner jeg blir rett forbannet når jeg ser hva du skriver!! Du aner ikke hvor vanskelig det er å få en butikk til å gå rundt i disse tider, og tanken på at noen gjør slikt, gjør meg uvel. Her står man på og gjør sitt beste, og så kommer det sånne som deg og ødelegger. Du burde skjemmes!

Til hi, nei, du vil ikke få byttet denne jakken mot en ny vare, dessverre. Butikken kan ikke ta inn en brukt vare grunnet feilkjøp av deg. Men jeg ville prøvd å selge den på finn.no, og så får vi håpe at du får en god sum tilbake på dette. :-)

Anonymous poster hash: 40c7d...c88

Skrevet

Det er det verste jeg har hørt!! Jeg er eier av en liten butikk selv, og kjenner jeg blir rett forbannet når jeg ser hva du skriver!! Du aner ikke hvor vanskelig det er å få en butikk til å gå rundt i disse tider, og tanken på at noen gjør slikt, gjør meg uvel. Her står man på og gjør sitt beste, og så kommer det sånne som deg og ødelegger. Du burde skjemmes!

Til hi, nei, du vil ikke få byttet denne jakken mot en ny vare, dessverre. Butikken kan ikke ta inn en brukt vare grunnet feilkjøp av deg. Men jeg ville prøvd å selge den på finn.no, og så får vi håpe at du får en god sum tilbake på dette. :-)

Det vet jeg godt. Har drevet butikk selv. Ville selvfølgelig aldri gjort noe sånt. Bare tenkte på det, fordi jeg fikk igjen alle pengene for et plagg i dag. Plagget hadde gått opp i sømmen etter bare en dags bruk. HI velger jo selv hva hun vil gjøre. Regner med at hun selv skjønner at det ikke er bra.

Skrevet

Det vet jeg godt. Har drevet butikk selv. Ville selvfølgelig aldri gjort noe sånt. Bare tenkte på det, fordi jeg fikk igjen alle pengene for et plagg i dag. Plagget hadde gått opp i sømmen etter bare en dags bruk. HI velger jo selv hva hun vil gjøre. Regner med at hun selv skjønner at det ikke er bra.

Så hvorfor oppfordrer du til slikt da? Nå gir du jo folk idéer.

Anonymous poster hash: 8c577...866

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men altså, hvorfor i alle dager lot du damen i butikken ta av lappene da??

Skrevet

Men altså, hvorfor i alle dager lot du damen i butikken ta av lappene da??

Fordi hun skulle gå med den. Hun gikk med den ut av butikken.

Anonymous poster hash: 8c577...866

Skrevet

Lag en flenge i sømmen og reklamer på jakken

Et så dyrt plagg blir reparert ikke kastet og penger tilbake.

Så det blir samme jakka HI ender opp med uansett.

Anonymous poster hash: 8e393...571

Skrevet

Skjønner ikke at det går an å kjøpe noe så dyrt uten å prøve skikkelig først... Skjønner at du ble stressa av babyen, men likevel. Tror du må ha bedre råd enn meg iallfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...