Gå til innhold

Dere som ikke vet kjønn, har dere en følelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har følt lenge at det er en jente, men egentlig så aner jeg virkelig ikke! Noen dager tror jeg det er jente, noen ganger tror jeg det er gutt. Lille hadde navlestrengen mellom beina på UL, så vi kunne absolutt ikke finne ut noe. Vurderer nesten 3D ultralyd kun for å få vite kjønn for jeg er så nyskjerrig! Vi visste det sist, og jeg har så lyst å fortelle storebror om det er gutt eller jente i magen. 

Men men i verste fall må vi jo bare vente til babyen kommer før vi vet.. Vi finner jo ut av det før eller siden :) 

Anonymous poster hash: 89995...2f7

Jeg har ingen anelse, skal på oul om 1 1/2 mnd. Har jente fra før, har en liten følelse på jente denne gangen også, men det er vel mest siden vi har jente fra før, så er det så rart å se for seg meg som guttemamma :-P hehe Blir glad uansett hva det blir, men er veldig spent, og håper vi får vite på oul :-)

Annonse

Jeg føler at det er jente, men hun som tok UL i dag mente det kunne være en gutt. Kun 70% sannsynlighet for at det er riktig da. Er 13+4.

Søsteren min og mannen min føler begge at det er jente også. Blir spennende.

Tror det er gutt, siden alt er et herk om dagen, kvalme og dårlig søvn osv, forrige gang fikk jeg jente og svangerskapet gikk som en drøm. Men er en annen far denne gang, så kan være hans feil og 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...