Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Og isåfall, synst du selv at du er stygg, helt vanlig, søt eller pen? Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Nei, men feit er ikke folk redd for å kommentere. Selv da jeg var 52 kg og 162 høy kalte enkelte meg feit... De skulle sett meg nå 😱 Anonymous poster hash: f8550...875
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Og hva, hvem og hvordan bar situasjonen hvor du ble kalt stygg? Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Nei, men feit er ikke folk redd for å kommentere. Selv da jeg var 52 kg og 162 høy kalte enkelte meg feit... De skulle sett meg nå 😱 Anonymous poster hash: f8550...875 Du tuller? Fy søren 😞 Hi Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Ja ,mange ganger på barne- og ungdomsskolen. Etter at jeg ble voksen har ingen sagt det, bare fått positive kommentarer på utseendet. Mannen syns jeg er pen, og nå er jeg snart 50 år. Har vel et normalt pent utseende, uten å være fotomodell. Dessuten ser jeg yngre ut enn jeg er. Som barn sto min mor for stylingen. Hadde ufikse klær, ukledelig hår og briller. Anonymous poster hash: d9f18...76a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Nei, men feit er ikke folk redd for å kommentere. Selv da jeg var 52 kg og 162 høy kalte enkelte meg feit... De skulle sett meg nå 😱 Anonymous poster hash: f8550...875 Men hvordan ser du på deg selv? Er du normalt pen? Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Ja ,mange ganger på barne- og ungdomsskolen. Etter at jeg ble voksen har ingen sagt det, bare fått positive kommentarer på utseendet. Mannen syns jeg er pen, og nå er jeg snart 50 år. Har vel et normalt pent utseende, uten å være fotomodell. Dessuten ser jeg yngre ut enn jeg er. Som barn sto min mor for stylingen. Hadde ufikse klær, ukledelig hår og briller. Anonymous poster hash: d9f18...76a Oki. Men da vet du selv at det var stylingen som gjorde det? Men du er pen ? Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 Nei, men feit er ikke folk redd for å kommentere. Selv da jeg var 52 kg og 162 høy kalte enkelte meg feit... De skulle sett meg nå 😱 Anonymous poster hash: f8550...875 Men hvordan ser du på deg selv? Er du normalt pen? Anonymous poster hash: bb9d4...de2 Jeg er helt innafor pen tror jeg, men født med anlegg for digre pupper og rumpe og legger lett på meg. Dvs jeg må være på slankediett skal jeg holde vekten nede, ei uke i syden er pluss 7 kg fordi jeg spiser brød, middag, øl/vin hver dag og en is innimellom. Sånn er jeg! Nå gir jeg gjevnt faen i hva folk måtte mene om meg! Nå er jeg feit og det tenker jeg gjøre noe med. Det folk nå er opptatte av er hvorfor jeg er syk, hvordan syk jeg er, om det går bedre, om jeg ikke er frisk snart, om hvorfor jeg kan gjøre slik når jeg ikke kan gjøre sånn osv osv. Kronisk er for veldig mange et fremmedord. Joda, det finnes enkelte som er fritt vilt der ute! Det er røykere, feite og syke! Også flyktninger da. Kviser på samfunnets ræv, null verdi! Anonymous poster hash: f8550...875
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har alltid fått kommentarer som hinter i den retningen. På byen får jeg kommentarer om nesa mi, at jeg er for høy(173), at rumpa er for flat og at jeg er mørk under øynene. Dette vitner vel om at jeg er stygg rett og slett. Jeg synes selv at jeg er stygg og har veldig dårlig selvtillit. Barna mine er visst velsignet med godt utseende begge to, det får vi høre hele tiden av folk. Heldigvis! Anonymous poster hash: 4a4ed...07f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har alltid fått kommentarer som hinter i den retningen. På byen får jeg kommentarer om nesa mi, at jeg er for høy(173), at rumpa er for flat og at jeg er mørk under øynene. Dette vitner vel om at jeg er stygg rett og slett. Jeg synes selv at jeg er stygg og har veldig dårlig selvtillit. Barna mine er visst velsignet med godt utseende begge to, det får vi høre hele tiden av folk. Heldigvis! Anonymous poster hash: 4a4ed...07f Fy faen, folk er så stygge! Det blir vårt fall, menneskehetens stygg og ondskap ovenfor hverandre 😔 Anonymous poster hash: f8550...875
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #11 Skrevet 30. desember 2015 Ja ,mange ganger på barne- og ungdomsskolen. Etter at jeg ble voksen har ingen sagt det, bare fått positive kommentarer på utseendet. Mannen syns jeg er pen, og nå er jeg snart 50 år. Har vel et normalt pent utseende, uten å være fotomodell. Dessuten ser jeg yngre ut enn jeg er. Som barn sto min mor for stylingen. Hadde ufikse klær, ukledelig hår og briller.Anonymous poster hash: d9f18...76a Oki. Men da vet du selv at det var stylingen som gjorde det? Men du er pen ? Anonymous poster hash: bb9d4...de2 Tja, etter at jeg ble voksen har jeg fått mange positive kommentarer på utseendet. Aldri hatt problemer med å få oppmerksomhet fra menn bla. Er ikke stygg ihvertfall. Men ser jo på klassebilder at jeg så litt... spesiell ut. Mamma var veldig opptatt av at jeg ikke skulle bli utsatt for overgrep ol. Av og til lurer jeg på om hun "stylet" meg stygg med vilje. Anonymous poster hash: d9f18...76a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har alltid fått kommentarer som hinter i den retningen. På byen får jeg kommentarer om nesa mi, at jeg er for høy(173), at rumpa er for flat og at jeg er mørk under øynene. Dette vitner vel om at jeg er stygg rett og slett. Jeg synes selv at jeg er stygg og har veldig dårlig selvtillit. Barna mine er visst velsignet med godt utseende begge to, det får vi høre hele tiden av folk. Heldigvis! Anonymous poster hash: 4a4ed...07f Herregud 😞. Folk er så frekk! Men jeg har selv blitt kalt direkte stygg mange ganger.. Jeg trodde det skulle ta slutt etter ungdomsskolen. Men til og med noenganger i voksen alder (tidlig tyveårene) hat folk kalt meg stygg oppi fjeset på meg. Å la oss si det sånn.. Jeg har ting ved meg jeg HATER! Men har egentlig aldri selv sett på meg selv som stygg! Kan være ganske søt til tider.. Men disse kommentarene har ødelagt alt av livskvalitet og selvtillit.. Jeg er nå tidlig tredveårene.. Derfor jeg lurte på dette om hvor vanlig det er at folk kommer å kaller folk stygg.. For jeg vet om mange som er mindre pene enn meg, som aldri har blitt kalt noe slikt.. Så hva som gjør at folk sier slike ting til meg? Jeg forstår bare ikke... Jeg har aldri gjort noen noe..: Hi Anonymous poster hash: bb9d4...de2
trekkoppfugl Skrevet 30. desember 2015 #13 Skrevet 30. desember 2015 Jeg fikk det jevnlig i barndommen, som oftest av en populær jentegjeng. Siden har jeg mange ganger fått høre det på byen, som oftest av yngre menn. at jeg ser ut som en gutt, eller sur lesbe. Det plager meg lite, egentlig, jeg har kort hår og kler meg ikke tradisjonelt feminint. Det at jeg ser sur ut er jo en følge av at de føler de kan kommentere utseendet til fremmede kvinner. Jeg tror jeg er ganske pen, dog ikke på en klassisk måte.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #14 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har blitt kalt mye rart oppigjennom livet, men akkurat stygg kan jeg ikke huske å ha blitt kalt Jeg skremmer kanskje ikke Fanden på flatmark, men er ikke akkurat en skjønnhet heller.. Tror jeg er helt normalt pen, alltid hatt draget på gutta (når jeg er normalvektig. Det er jeg ikke nå). Anonymous poster hash: ee011...4a8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #15 Skrevet 30. desember 2015 Aldri stygg nei, men har fått høre at jeg "ikke er verdens peneste", noe som tydeligvis var mye hyggeligere å si. Har også fått høre gjentatte ganger fra min far at jeg er feit. Er 163 og veier 60 kg - vil si jeg ser ganske normal ut, ikke syltynn men absolutt ikke feit. Har måttet gå mange runder med meg selv for å overbevise meg om at utseendet ikke betyr noe som helst, og det positive er at jeg føler meg som et bedre menneske da jeg ikke bryr meg om utseende til andre heller. Og de som har kommentert utseendet mitt har jeg ikke kontakt med den dag idag - inkludert min far. Så jeg kom godt ut av det, har aldri vært mer fornøyd med meg selv :-) Anonymous poster hash: 7e689...c3b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #16 Skrevet 30. desember 2015 Jeg fikk det jevnlig i barndommen, som oftest av en populær jentegjeng. Siden har jeg mange ganger fått høre det på byen, som oftest av yngre menn. at jeg ser ut som en gutt, eller sur lesbe. Det plager meg lite, egentlig, jeg har kort hår og kler meg ikke tradisjonelt feminint. Det at jeg ser sur ut er jo en følge av at de føler de kan kommentere utseendet til fremmede kvinner. Jeg tror jeg er ganske pen, dog ikke på en klassisk måte. Oki. For meg er det veldig rart at det ikke plager deg? Men vi er jo forskjellig! Jeg er selv en ganske femenin jente. Selv om jeg hater kjoler og høye hæler😜😉. Er stortsett gutter som har kalt meg stygg.. Hi Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #17 Skrevet 30. desember 2015 Aldri stygg nei, men har fått høre at jeg "ikke er verdens peneste", noe som tydeligvis var mye hyggeligere å si. Har også fått høre gjentatte ganger fra min far at jeg er feit. Er 163 og veier 60 kg - vil si jeg ser ganske normal ut, ikke syltynn men absolutt ikke feit. Har måttet gå mange runder med meg selv for å overbevise meg om at utseendet ikke betyr noe som helst, og det positive er at jeg føler meg som et bedre menneske da jeg ikke bryr meg om utseende til andre heller. Og de som har kommentert utseendet mitt har jeg ikke kontakt med den dag idag - inkludert min far. Så jeg kom godt ut av det, har aldri vært mer fornøyd med meg selv :-) Anonymous poster hash: 7e689...c3b Så bra for deg☺️. Du er nok fin som du er💙 Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #18 Skrevet 30. desember 2015 Det er mange år siden noen har kaldt meg stygg, men som 14-16 åringen ble jeg kaldt det. Jeg har aldri hatt god selvtillit og ikke sett på meg selv som vakker selv om jeg har snudd mange hoder oppigjennom. Nå derimot er jeg 34 år har lagt på meg slik at jeg føler jeg har 5 kg for mye ihvertfall, jeg sminker og kler meg elegant og smart og ser endelig selv at mannfolk snur seg etter meg og forsøker å sjekke meg opp. Skjønnheten ligger for det meste på innsiden i oss alle, uansett form og fasong. Anonymous poster hash: 78316...c87
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Skrevet 30. desember 2015 En kollega av meg sa at hun syntes jeg var direkte stygg. Da var jeg 19 år. Og penere enn de fleste, en slank veltrent kropp hadde jeg og. Selv var hun uheldig med utseendet sitt, så jeg bare tror hun var veldig misunnelig. Anonymous poster hash: 66b70...90e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #20 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har alltid fått kommentarer som hinter i den retningen. På byen får jeg kommentarer om nesa mi, at jeg er for høy(173), at rumpa er for flat og at jeg er mørk under øynene. Dette vitner vel om at jeg er stygg rett og slett. Jeg synes selv at jeg er stygg og har veldig dårlig selvtillit. Barna mine er visst velsignet med godt utseende begge to, det får vi høre hele tiden av folk. Heldigvis!Anonymous poster hash: 4a4ed...07f Herregud . Folk er så frekk! Men jeg har selv blitt kalt direkte stygg mange ganger.. Jeg trodde det skulle ta slutt etter ungdomsskolen. Men til og med noenganger i voksen alder (tidlig tyveårene) hat folk kalt meg stygg oppi fjeset på meg. Å la oss si det sånn.. Jeg har ting ved meg jeg HATER! Men har egentlig aldri selv sett på meg selv som stygg! Kan være ganske søt til tider.. Men disse kommentarene har ødelagt alt av livskvalitet og selvtillit.. Jeg er nå tidlig tredveårene.. Derfor jeg lurte på dette om hvor vanlig det er at folk kommer å kaller folk stygg.. For jeg vet om mange som er mindre pene enn meg, som aldri har blitt kalt noe slikt.. Så hva som gjør at folk sier slike ting til meg? Jeg forstår bare ikke... Jeg har aldri gjort noen noe..: HiAnonymous poster hash: bb9d4...de2 Uff. Tror ikke det er deg det er noe galt med. Ville sett litt på hva slags folk jeg omgås heller. Det er ikke normalt blant voksne folk å kalle hverandre stygge. Uansett hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: d9f18...76a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #21 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har alltid fått kommentarer som hinter i den retningen. På byen får jeg kommentarer om nesa mi, at jeg er for høy(173), at rumpa er for flat og at jeg er mørk under øynene. Dette vitner vel om at jeg er stygg rett og slett. Jeg synes selv at jeg er stygg og har veldig dårlig selvtillit. Barna mine er visst velsignet med godt utseende begge to, det får vi høre hele tiden av folk. Heldigvis!Anonymous poster hash: 4a4ed...07f Herregud . Folk er så frekk! Men jeg har selv blitt kalt direkte stygg mange ganger.. Jeg trodde det skulle ta slutt etter ungdomsskolen. Men til og med noenganger i voksen alder (tidlig tyveårene) hat folk kalt meg stygg oppi fjeset på meg.Å la oss si det sånn.. Jeg har ting ved meg jeg HATER! Men har egentlig aldri selv sett på meg selv som stygg! Kan være ganske søt til tider.. Men disse kommentarene har ødelagt alt av livskvalitet og selvtillit.. Jeg er nå tidlig tredveårene.. Derfor jeg lurte på dette om hvor vanlig det er at folk kommer å kaller folk stygg.. For jeg vet om mange som er mindre pene enn meg, som aldri har blitt kalt noe slikt.. Så hva som gjør at folk sier slike ting til meg? Jeg forstår bare ikke... Jeg har aldri gjort noen noe..: HiAnonymous poster hash: bb9d4...de2 Uff. Tror ikke det er deg det er noe galt med. Ville sett litt på hva slags folk jeg omgås heller. Det er ikke normalt blant voksne folk å kalle hverandre stygge. Uansett hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: d9f18...76a Det er ikke folk jeg omgås som har kalt meg stygg! Men det jeg lurer litt på er vel om jeg kan ta så feil av mitt eget speilbilde.. (Å speilbilde viser jo "en" faktisk i en litt forvrengt virkelighet), å at jeg faktisk er direkte stygg?! Jeg vet ikke... Men jeg kommer ikke over det... Hi Anonymous poster hash: bb9d4...de2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #22 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har alltid fått kommentarer som hinter i den retningen. På byen får jeg kommentarer om nesa mi, at jeg er for høy(173), at rumpa er for flat og at jeg er mørk under øynene. Dette vitner vel om at jeg er stygg rett og slett. Jeg synes selv at jeg er stygg og har veldig dårlig selvtillit. Barna mine er visst velsignet med godt utseende begge to, det får vi høre hele tiden av folk. Heldigvis!Anonymous poster hash: 4a4ed...07f Herregud . Folk er så frekk! Men jeg har selv blitt kalt direkte stygg mange ganger.. Jeg trodde det skulle ta slutt etter ungdomsskolen. Men til og med noenganger i voksen alder (tidlig tyveårene) hat folk kalt meg stygg oppi fjeset på meg.Å la oss si det sånn.. Jeg har ting ved meg jeg HATER! Men har egentlig aldri selv sett på meg selv som stygg! Kan være ganske søt til tider.. Men disse kommentarene har ødelagt alt av livskvalitet og selvtillit.. Jeg er nå tidlig tredveårene.. Derfor jeg lurte på dette om hvor vanlig det er at folk kommer å kaller folk stygg.. For jeg vet om mange som er mindre pene enn meg, som aldri har blitt kalt noe slikt.. Så hva som gjør at folk sier slike ting til meg? Jeg forstår bare ikke... Jeg har aldri gjort noen noe..: HiAnonymous poster hash: bb9d4...de2 Uff. Tror ikke det er deg det er noe galt med. Ville sett litt på hva slags folk jeg omgås heller. Det er ikke normalt blant voksne folk å kalle hverandre stygge. Uansett hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: d9f18...76a Det er ikke folk jeg omgås som har kalt meg stygg! Men det jeg lurer litt på er vel om jeg kan ta så feil av mitt eget speilbilde.. (Å speilbilde viser jo "en" faktisk i en litt forvrengt virkelighet), å at jeg faktisk er direkte stygg?! Jeg vet ikke... Men jeg kommer ikke over det... Hi Anonymous poster hash: bb9d4...de2 Har du ikke sett bilder av deg selv da? Jeg synes jeg ser helt normal ut i speilet, men da er jeg helt avslappet i ansiktet også. Så fort jeg smiler eller viser noe som helst av ansiksuttrykk så ser jeg helt forferdelig ut. Fikk ofte høre at jeg var stygg i oppveksten. Som voksen opplever jeg at folk er mer høflige. Anonymous poster hash: f6391...0a8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #23 Skrevet 30. desember 2015 Nei aldri, det nærmeste jeg kan huske er en som sa at "du er vakker på innsiden du" på en slik måte at jeg skjønte at han ikke syntes jeg var noe postkort akkurat. Men det var jo absolutt en kompliment likevel (han prøvde å sjekke meg opp;-)) I ungdommen var jeg vel ikke noe glansbilde akkurat, litt for tykk og litt for lite peiling på hva som kledde meg. Og nå er jeg ganske pen med rette kler og sminke. Ellers er jeg helt ordinær og fornøyd med det;-) Synes det er helt ille å lese om alle som har fått håre at de er stygge. Hva i all verden skal være meningen med å si slikt til folk? Jeg har aldri i hele mitt liv kommentert til noen at de er stygge. Hva skal liksom det tjene til? Anonymous poster hash: a7043...1c8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #24 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har blitt kallt stygg så lenge jeg kan huske. Nå er jeg i førtiåra, og ser i speilet at jeg fortsatt er stygg, eller mindre pen. Desverre er jeg også kraftig overvektig, og det er mest min egen skyld. Aldri opplevd at menn har sagt jeg er pen eller søt eller noe i den retningen. Har hatt kjærester og er nå gift med en snill god mann som ser forbi ansiktet og overvekten min. Heldigvis kaller ikke voksne mennesker meg stygg, men det hender barn og ungdom kommenterer meg når jeg går forbi. Sårende, men hva kan jeg gjøre? Det er sånn det er. Jeg prøver å gjemme meg mest mulig. Livet er bedre for de som har et utseende som ikke er stygt. Det er jeg brennsikker på. Anonymous poster hash: 24828...a2f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #25 Skrevet 30. desember 2015 Ikke som jeg kan huske nei, men føler meg ikke noe pen uansett. Man merker vel slikt på manglende oppmerksomhet fra andre. Anonymous poster hash: 432e2...56f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå