Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg har vært plaget med uren hud og kviser i mange år. Jeg har brukt tusenvis av kroner på all mulig hudpleieserier uten resultat. Jeg har nå siste 6,5 ukene brukt Tetralysal kur i kombinasjon med Epiduo for å få orden på huden, men dette har ikke hjulpet i det dele tatt. I løpet av disse ukene har huden variert noe, men siste par ukene har det ekslopdert skikkelig. Det jeg lurer på er om det etter så lang tid, uten effekt, er noe poeng i å fortette. Burde det ikke ha gitt resultater til nå? Noen som har erfaring å dele? Når merket dere bedring, eventuelt når avsluttet dere kuren om det ikke ga resultater? Håper noe har peiling:) Syns nemnelig å huske at legen min sa til meg at dersom det ikke gjorde noe som helst for huden min etter 6 uker ville det mest sannsnlig ikke være poeng i å ta kuren fullt ut. Anonymous poster hash: cefe2...93d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144253427-noen-som-har-erfaring-med-tetralysal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zrah Skrevet 29. desember 2015 #2 Del Skrevet 29. desember 2015 Er det tetracyclin du mener, antibiotikakuren? Isåfall skal man jo gå på den i mange uker. Tror jeg gikk på den i godt over 2 mnd, 3 tror jeg. Bedring i huden begynte jeg å se etter 6-7 uker. Ble helt fin i huden, hadde mye kviser. Men etter 8-9 mnd fikk jeg en periode med mye kviser på haka/rundt munn.... Har roet seg litt, men har alltid 2-3 kviser i det partiet.... Vurderer ny kur dersom det ikke går over iløpet av starten på nyåret. Neste steg er vell den hestkuren som jeg ikke husker hva heter.... Som ikke er helt anbefalt om man ikke er ekstremt plaget... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144253427-noen-som-har-erfaring-med-tetralysal/#findComment-147636973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå