Gå til innhold

Fineste lille ♡

mamma til blå 2010 og rosa 2016

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig! Jeg hadde OUL for en uke siden, termin 28.mai. Har også en på 5 år som blir storebror, det må være helt spesielt for guttene. Min gleder seg også kjempemasse og har allerede et slags forhold til lillebror/søster (vi fikk ikke vite kjønn). 

Spennende tider i møte :) 

Anonymous poster hash: 28b9f...4d2

Er veldig stort å bli storebror. Han legger planer og prater om alt han skal hjelpe til med. Kan virke som eneste jeg trenger er å bytte bleier 😁

Blir spennede for dere å se hvilket kjønn babyen har når han/ho kommer nå da ☺

Har du en følelse på hva det blir? Her har jeg hatt en visshet begge gangene og jeg har fått rett begge ganger også. ♡

Min legger også store planer, men han skal ikke bytte bleier nei! Men han skal lære babyen å snakke, å gå, å spise, å leke, å kose, å lese, osv. Bare gleder seg kjempemasse rett og slett. 

Jeg har hatt på følelsen at det er ei liten jente, men jeg er nå ikke sikker på det. Vi skal ha en ny ultralyd om to måneder pga komplikasjoner i forrige svangerskap, så jeg håper kanskje de ser det da :)

For noen flotte gutter vi har da, tror nok den lille blir veldig godt passet på når de kommer! :)

Anonymous poster hash: 28b9f...4d2

De små blir helt sikkert veldig heldige med storebror som steller og passer på 😀

Jeg hadde også følelse på jente denne gangen, og det stemte selv om jeg ikke var helt sikker. 😀

Jeg skal på ny ul i uke 32, sjekke vekst og leie. Håper ho her legger seg i hodeleie. Storebror lå i seteleie hele tiden og kom ut med blemmer på rompa pga det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...