Gå til innhold

Noen som har laget slektstre på MyHeritage.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Hvor langt er det faktisk gratis?

Skrevet

Lenge siden jeg laget mitt. Det var gratis så lenge jeg holdt på. Men fikk meldinger om slektninger lang ute som også var der, og de fikk jeg ikke se.

Anonymous poster hash: b60cc...032

Skrevet

Jeg har prøvd det ut, for et par år siden. Det er 250 navn gratis, det fyller man ut veldig fort!

Det som er kjekt, er jo at man automatisk kommer i kontakt med andre som gransker på samme slekt som deg. Man velger selvfølgelig selv, om man ønsker å gjøre noe med det eller ikke. Selv fikk jeg kontakt med kusinen til min pappa, så det var litt artig. Ei jeg aldri hadde hørt om, så da kan man jo hjelpe hverandre (må selvfølgelig alltid dobbeltsjekke der og:)

Liker MyHeritage bedre enn mange andre slektsprogram, men allikevel er det noen "mangler" der og, som de fleste program :)

Jeg har en drøm å kunne lage mitt eget, så jeg blir 100 % fornøyd! men det blir vel med drømmen...;/

Anonymous poster hash: b4001...c91

Skrevet

Er det 250 gratis? Jeg lagde mitt for flere måneder siden, men kommer ikke videre... Har 53 navn der nå, og får ikke lagt til flere. Når jeg prøver å legge til slektninger som programmet oppdager får jeg beskjed om at jeg må ha et betalingsabbonement. Syns gratisversjonen er veldig lite informativ. Vurderer å oppgradere.

Det du må være oppmerksom på når du signer deg på gratisversjonen av My heritage er at det kommer ørti telefoner om tilbud på utvidet abonnement den påfølgende uka.

Anonymous poster hash: 416de...146

Skrevet

Er det 250 gratis? Jeg lagde mitt for flere måneder siden, men kommer ikke videre... Har 53 navn der nå, og får ikke lagt til flere. Når jeg prøver å legge til slektninger som programmet oppdager får jeg beskjed om at jeg må ha et betalingsabbonement. Syns gratisversjonen er veldig lite informativ. Vurderer å oppgradere.

Det du må være oppmerksom på når du signer deg på gratisversjonen av My heritage er at det kommer ørti telefoner om tilbud på utvidet abonnement den påfølgende uka.

Anonymous poster hash: 416de...146

Slenger meg på denne. Mannen min driver med det (har ikke kjøpt, men skal) og telefonen ringer ustanselig fra utenlandske nummer.

Men han synes appen er kul da ☺️

Anonymous poster hash: aa8e4...23f

Skrevet

Oh no, var snar og opprettet meg konto der! Men oppga ikke noe mobilnr, bare mailadressen. Får de tak i nr mitt likevel? Har bare gratisversjonen.

Anonymous poster hash: 1e3f8...a46

Skrevet

Svigermor anbefaler Brothers Keepers. Jeg er mer på penn og papir....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...