Gå til innhold

IKM UKE 2

Anbefalte innlegg

Er bare 6 dpo her, men har hatt sinnsykt vondt i nippelsa de siste 3 dagene. Masse murringer også og har vært småirritert på alt mulig... Syns det er tidlig med pms symptomer, men har ikke trua denne gangen fordi jeg har hatt heeeeftig bronkitt og feber, så jeg må gå på penicillin.. tenker sykdom kan ha fucka opp litt denne mnd.. men men, vi får se den 15 om vi har hatt flax -krysser fingra-

Nippelser som er vonde er et godt tegn! Her er det fortsatt ingenting.

Neeeh, pleier å få vonde nippelser når jeg nærmer meg ikm, så ikke noe tydelig gravidtegn for meg dessverre.. 😉 hehe Men denne pp prøver jeg å ikke jakte på så masse symptomer og heller ta det som det kommer.. skal ikke teste heller, men bare vente til mensen kommer... 😀 ...eller ikke... 😜 hihi

Ingen symptomer kan jo være ett veldig bra tegn det også Pil.. vi er alle forskjellige 😊

Fortsetter under...

Tok for moroskyld en billigtest på morgenen 8 dpo. (Jeg har jo så mange tester nå). Den var positiv! Det resultatet tar jeg med en klype salt. Men.. Gleder meg til ny test i morgen!

Ooooh, gratulerer 😀 blir spennende å høre om den er positiv i morgen også da.. tipper den er det.. 😀 topp start på det nye året isåfall da 👍👏🎉 wooohoooo 🎉🎉🎉

Annonse

Så artig at det begynner å komme litt doble streker jenter! :D Er jo enda tidlig Pil, jeg krysser fingre og ben for at du får positiv test igjen om noen dager! Her har forskjølelsen inntatt kroppen, så symptomjakta blir litt mer komplisert. Hadde en dipp i temperaturen på ca 0,5, men nå er jeg oppe i 39..så den blei vanskelig å følge med. Møtte en venninne fra studietida i går som er i uke 38, og gud som det kilte i magen min..håper så inderlig at det snart er meg. 

Annonse

I dag var den blank! Så irriterende! (les: skuffende).

Har du testa mer Pil? spent på resultatet ditt.. har du fått kjemisk positiv test før?

Hei hallo :) Nei, har ikke testet mer. Helg og full tjohei. Får prøve igjen imorgen :) Har ikke testet positivt før uten å være gravid.  IKM på fredag. Ikke noe symptomer annet enn sår korsrygg, men det er nok fordi jeg har prøvd meg på skøyter for første gang på år og dager :danse:

Haha, "full tjohei" kan mistolkes. Jeg har ikke vært full altså :legrine: Har ikke testet i dag, da jeg hadde det veldig travelt for å komme meg på do. Kjenner ingen symptomer. Får bare vente å se. Nærmer seg IKM for flere her? Noen følelser om at det er noe på gang hos dere andre?

Slenger meg på, innså nå at jeg bar på feil gruppe :P IKM uke 2 jeg også!

Nå er jeg på pp 2 etter pille slutt.

Bruker eggløsnings kalkulator app, så den er vel ikke helt til å stole på.

Men merket forskjell i pupper og utflod, så er veldig sikker på el har kommet:) har også hatt sex nesten hver dag denne mnd, og ver dag før og etter eggløsning. Så skal ihvertfall ikke ha bommet!

Har ikke mange symptomer, men puppene mine er veldig ømme enda etter el. Sist gang forsvant den følelsen etter en ukes tid Så får se! Jeg har også kom synlige blodårer på puppene mine, og det har det aldri i mitt liv vert før. Det stikker også til i puppene av og til.

Ellers har jeg stikkninger nederst i magen av og til, føles litt ømt.

Har kjøpt nye tester som jeg venter på i posten:)

Jeg har IKM den 14 eller 15 januar.

Har dere andre noen symptomer så tidlig?

IKM om to dager, og i dag testet jeg en veldig tydelig "Ikke gravid". Alt håp er jo ikke ute enda, men det var en fryktelig nedtur likevel. Hvis ikke et aldri så lite mirakel dukker opp og det viser seg at det klaffet likevel, så er jeg vel over i pp 11. 

55jb51.jpg

Er helt satt ut!!

Fikk mine billige tester i posten i dag, å fikk en svak strek!

Løp ned på apoteket og kjøpte ny test!

Jeg er gravid!!! :D

Da hadde jeg rett ned mine ømme pupper og stikking i magen :D

Gratulerer!  :D  håper jeg står med en sånn i handa snart! har også tenkt å bruke billigtest først og så med uke indikator om der er en svak strek:D

Hallo, slenger meg med her! 

Inne i pp 4, men har vært uten prevansjon siden november 2014. 27 år, sambo 27 år. 

IKM 15. januar, men klarte ikke helt å holde meg unna i dag, 11dpo, selvsagt negativ. 

Har hatt litt sporadisk spotting denne pp, med det som kan kunne virke som en relativ stor festeblødning (?)  på 9dpo. 

Spottingen stoppet opp i går, og i dag tidlig kom det kun mirkoantydning til spotting når jeg sto opp. 

Har ellers ingen betydelige symptomer, var oppblåst og rar i magen i går, men det kunne like greit vært kaffemengden jeg drakk. 

I dag har jeg egentlig bare ventet på at spottingen skulle ta seg opp, men har til nå ikke sett noe til den. 

Har kjent litt etter på "tappen" også, men blir vel egentlig ikke helt klok på den, syns den er lav når den burde være høy, og høy når den burde være lav, og aldri helt lukket, bare mer eller mindre åpen. Det eneste jeg har klart å registrere, er at den er VELDIG åpen rundt IKM når TR er på vei. I dag er den egentlig ikke så veldig åpen og midt på treet høy, men så er jo ikke IKM før på fredag. Den var åpen og lav på 9dpo, da mini-TR kom. 

Spørsmålet er vel egentlig om noen av dere har lignende historier å komme med? Har dere opplevd/hørt om folk som har spottet i DPO-land, og fått negativ test før positiv? Vet ikke om jeg klarer å vente med å teste til IKM, men har kun en CB digital igjen, så får spare på den litt. 

Sorry for langt innlegg :P

Endret av prøvedokka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...