Gå til innhold

Slutter på ppille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet på pilla 10 November, fikk den mensen man bruker og enda ikke sett noe til mensen igjen.. 52 dager siden, så begynner å bli passe stressa over å aldri få mensen tilbake :( Men nesten gitt litt opp nå.. :frown:

Anonymous poster hash: 85e6a...fe2

Slutta på p-pilla i juli 2014, fortsatt ingen spire. Skal begynne med pergo i januar, gir det noen mnder før det evnt blir ivf. Fikk valget mellom de 2 mulighetene nå, så da vart det pergotime i første omgang.. Passe utålmodig!!😁

Annonse

Jeg sluttet også på ppiller for to uker siden etter mange års bruk, Har hatt mye blødninger, så vet ikke om det har vært TR eller pga. pilleslutt generelt. Men har tatt CB EL-tester siden slutt, og ingen har kommet ut positive enda. Håper syklusen stabiliserer seg raskt, og at det klaffer snart :)

Sluttet på minipille i midten av september, fikk mens 3 okt, og testet positivt 26.okt. Er 13+2 i dag😊 Sist ble jeg gravid etter ca 2 mnd (etter plaster slutt).

Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for en spire snart😊

Annonse

Nesten i samme båt her. Siste pillen i dag etter 16år (!) på pille og p-sprøyte (p-sprøyte sluttet jeg med for noen år siden). Veldig spent på hvordan syklusen blir nå. Tok ut brettet, så regner med at jeg får mensen i løpet av et par dager. Gikk på Loette28. Krysser fingrene for at det ikke tar alt for lang tid for oss!  ;)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...