Gå til innhold

Mensen men fremdeles gravid

Anbefalte innlegg

Kan man være gravid selv om man har mensen?

Har logge over bøtta i 2 dager nå fordi jeg har vært så kvalm. Har også mye halsbrann, vondt i hodet og litt diare. Blødde som normalt den første dagen, men di andre dagene blødde jeg så vidt..

Anonymous poster hash: 398ce...f90

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144253300-mensen-men-fremdeles-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg gjorde det sist jeg var gravid. Fikk en mild mens til vanlig tid, endte dessverre i sa uken etter for vår del.

Uff så trist :(

Ble heldigvis raskt gravid igjen, to mnd etter. Nå ser det ut til at det går bra, 10+4 i dag :) har du testet?

Jeg gjorde det sist jeg var gravid. Fikk en mild mens til vanlig tid, endte dessverre i sa uken etter for vår del.

Uff så trist :(

Ble heldigvis raskt gravid igjen, to mnd etter. Nå ser det ut til at det går bra, 10+4 i dag :) har du testet?

Åh så bra! Gratulerer med den lille

Nei har ikke testet. Tenker jeg venter til neste mens, slik at jeg ikke kaster bort masse tester. Men lever som om jeg skulle ha vært gravid i tilfelle det skulle være

Hei. Jeg henger meg på her. Skulle hatt tr på mandag(har regelmessig mens) å i dag har jeg fått bitte litt blødning. Er det håp om å være gravid eller er det flere som har opplevd noe sånt? Har 3 barn,men har glemt alt av dette med prøvingen ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...