Gå til innhold

Fordeler ved godtestopp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn hvis man ikke trenger å gå ned i vekt??

Er helt normalvektig, og hvis jeg trener 3-4 ganger pr uke så kan jeg stort sett spise der jeg ønsker.

Men hva slags fordeler har det utenom vekt?

Anonymous poster hash: cd816...518

Fortsetter under...

Skrevet

Tenner, økonomi, ernæring, hud og hår.. 

Anonymous poster hash: 84af2...5b1
Skrevet

Jeg kuttet sjokolade og godteri i januar.. snart 1 år. Var litt overvektig, men ikke mye. Jeg er mye jevnere i humør, bedre energi. Jeg kuttet rett og slett ut sukker, dvs sjokolade, godteri og kaker. Rører det ikke. Ikke i bursdager el engang.

Anonymous poster hash: 11f90...d7d

Skrevet

Helsa!!

Anonymous poster hash: 70aa6...7d4

Skrevet

Jeg kuttet sjokolade og godteri i januar.. snart 1 år. Var litt overvektig, men ikke mye. Jeg er mye jevnere i humør, bedre energi. Jeg kuttet rett og slett ut sukker, dvs sjokolade, godteri og kaker. Rører det ikke. Ikke i bursdager el engang.

Så du har ikke gjort annet enn å kutte søtsaker?

Hva spiser/drikker du som kos i helgen da?

Skrevet

Jeg kuttet kun sjokolade og godteri/kaker.

I helgene lager vi god mat, tar et glass vin evt. Lager grønnsaker med dop etc. Det går også fint an å kose seg uten å putte søtsaker i munnen.

Annonse

Skrevet

I helgene lager vi god mat, tar et glass vin evt. Lager grønnsaker med dop etc. Det går også fint an å kose seg uten å putte søtsaker i munnen.

Grønnsaker med DIP. ...ikke dop😂😂

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg kuttet sjokolade og godteri i januar.. snart 1 år. Var litt overvektig, men ikke mye. Jeg er mye jevnere i humør, bedre energi. Jeg kuttet rett og slett ut sukker, dvs sjokolade, godteri og kaker. Rører det ikke. Ikke i bursdager el engang.Anonymous poster hash: 11f90...d7d

Hva spiser/drikker du som kos i helgen da?Anonymous poster hash: cd816...518

I helgene lager vi god mat, tar et glass vin evt. Lager grønnsaker med dop etc. Det går også fint an å kose seg uten å putte søtsaker i munnen.Anonymous poster hash: 11f90...d7d

Grønnsaker med DIP. ...ikke dopAnonymous poster hash: 11f90...d7d

Ikke prøv å ro deg unna! Fra barn og rusa folk får man sannheten.
Skrevet

Jevnere blodsukker = jevnere humør

Anonymous poster hash: 40d1c...9c7

Skrevet

Mye sukker i kostholdet påvirker helsa. Leveren har f eks ikke godt av mye sukker, og dette kan gi problemer senere i livet. Man kan få økt fare for kreft, økt fare for diabetes, og diverse annet.

Det er ikke bare pga vekta at man burde spise sunt. Man lever lenger og føler seg bedre hvis man spiser sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...