Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Etter graviditeter (siste i 2012) har jeg slite med hemorider og fissurer. Blir liksom aldri kvitt det.. Vært også på aleris i oslo hos en.. husker ikke hva der heter,men en "anal-lege"..😉 Han sa at dette skulle jeg ikke være redd for, og slo meg egentlig til ro med det. Dette er vel 1 1/2-2 år siden. Det kommer og går. Men leste en artikkel om analkreft.. hjelp.. er det bare meg eller er det fler som sliter med det samme?! Anonymous poster hash: ccedf...b35
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Dytt Anonymous poster hash: ccedf...b35
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 😳 du er ikke aleine. Jordmor kommenterte mine enorme hemoer etter fødsel. De går aldri helt vekk.. Anonymous poster hash: 545b5...08b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Mine hemorider er som kvisene. De kommer og går - og kommer og går! Lurer på om det er hormonelt?? Det er veldig plagsomt!!!!!! Jeg har aldri vært hos lege med det... ser ut som en drue-busk rund analåpningen til tider. Tør ikke flekke hele ræva til lege ALDRI! Anonymous poster hash: 51459...254
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Akk og ve..Tror jeg blir gal av hemorider og analfissur. .er så lei!!! Hi Anonymous poster hash: ccedf...b35
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Kreft er ikke noe som kommer og går. Kreft blir bare større. Anonymous poster hash: 243bf...830
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har en analfissur, aldri vært til lege med det, for når jeg tenker at nå må jeg bestille time og få en krem eller noe, ja, da er det bra igjen. Men så kommer det tilbake. Ser ut som et hull ca 3-4 mm fra selve rompehullet.. Slitsomt!! Anonymous poster hash: 57171...329
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Skjønner jeg har vært heldig med rumpa mi. Fikk ingen hemoroider i forbindelse med noen av graviditetene eller fødslene. Hvorfor kommer de igjen og igjen forresten ? Er det fordi dere trykker på do eller noe? Anonymous poster hash: 7b39b...929
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Skrevet 28. desember 2015 Hvis mine hemorroider blir vedvarende plagsomme, kommer jeg definitivt til å vise dem til legen uten å ta hensyn til at det er pinlig. Men jeg har tarmsykdom, da, så her er det meste vist frem fra før... Anonymous poster hash: 95105...b57
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #10 Skrevet 28. desember 2015 Jeg er operert flere ganger for diverse problemer, venter på en operasjon til... Du er ikke alene Anonymous poster hash: 368a1...f9f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #11 Skrevet 28. desember 2015 Jeg skal operere mandag neste uke, gruer meg så fryktelig! Jeg hadde en stoor marisk, som blur til et sår og det hjalp ikke med salve eller stikkpiller. Ble henvist til kirurgisk på sykehuset, men der viste undersøkelsen at jeg også har 2 store hemoroider lenger opp i der, så det må fjernes i narkose. Kirurgen og sykepleieren som tok undersøkelsen anbefalte meg ikke å operere, fordi det var sinnsykt smertefullt etterpå, ca 10 uker. Så jeg bestemte meg for å droppe det, men det var i en god periode. Når det ble sår og begynte å blø bare jeg slapp en fis igjen bestemte jeg meg for å gjennomføre. I går snakket jeg med en kollega som har vært borte fra jobb i 13 mnd og hun fortalte at det var pga samme operasjon jeg skal ha, hun hadde fått såmmye problemer og smerter i etterkant... Så jeg vet virkelig ikke hva som er best, leve med det eller ta operasjon. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå med meg... Ser for meg at det ikke blir mindre vondt på ganske mange uker, men jeg må gjlre et forsøk og bare håpe at det blir bedre. Anonymous poster hash: 018a5...e20
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #12 Skrevet 28. desember 2015 Jeg skal operere mandag neste uke, gruer meg så fryktelig! Jeg hadde en stoor marisk, som blur til et sår og det hjalp ikke med salve eller stikkpiller. Ble henvist til kirurgisk på sykehuset, men der viste undersøkelsen at jeg også har 2 store hemoroider lenger opp i der, så det må fjernes i narkose. Kirurgen og sykepleieren som tok undersøkelsen anbefalte meg ikke å operere, fordi det var sinnsykt smertefullt etterpå, ca 10 uker. Så jeg bestemte meg for å droppe det, men det var i en god periode. Når det ble sår og begynte å blø bare jeg slapp en fis igjen bestemte jeg meg for å gjennomføre. I går snakket jeg med en kollega som har vært borte fra jobb i 13 mnd og hun fortalte at det var pga samme operasjon jeg skal ha, hun hadde fått såmmye problemer og smerter i etterkant... Så jeg vet virkelig ikke hva som er best, leve med det eller ta operasjon. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå med meg... Ser for meg at det ikke blir mindre vondt på ganske mange uker, men jeg må gjlre et forsøk og bare håpe at det blir bedre. Anonymous poster hash: 018a5...e20 Jeg har vært gjennom den operasjonen et par ganger og hadde smerter de fire første dagene før det begynte å bli bedre. Jeg var fin i halvannet år etter siste operasjon, absolutt verdt det og jeg har aldri angret! Husk at det som regel er skrekkhistoriene alle snakker om, jeg satt og hørte på ei som hadde fjernet en hudflik (hun visste ikke at jeg hadde hatt en stor operasjon rett før) og hun overdrev noe skikkelig. Var som å bæsje ut en bowlingkule osv... Bare svada! Anonymous poster hash: 368a1...f9f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #13 Skrevet 28. desember 2015 Så "godt" å høre at det ikke bare er meg.. kjenner jeg begynner å bli lei.. jeg "lekker" ihvertfall ikke,hørt at det er noen som Gjør det I tillegg. Har heller ikke vondt "hele tiden" bare når jeg må nr 2. Hi Anonymous poster hash: ccedf...b35
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #14 Skrevet 28. desember 2015 Får ofte slike problemer av kjøttspising. Spesielt de som går på lavkarbo sliter med slikt. Så google det litt, for mye kost kan gjøre for slike problemer. Anonymous poster hash: 1640c...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå