Gå til innhold

Vi hadde nesten gitt opp, så dukket en donor opp i Danmark ;-)

Anbefalte innlegg

Hei 

Vi er 45 og 46 år. 
Vi har hatt 4 ivf forsøk ved Maigaard i Danmark siden juni i år men ingen har lyktes hittil.
Så snudde vi oss rundt og skulle på eggdonasjon i Praha, det var 3-4 mnd ventetid... Jeg spurte på Maigaard om noen testsvar som jeg kunne sende til Praha, men så ringte klinikksjefen ved Maigaard og sa at de hadde en donor til oss, åpen donor til og med.
Så nå gikk det fort i svingene her, begynner på medisiner i morgen og reiser ned ca sen uke 2 eller tidlig uke 3. Det er ikke lenge til loveshower.gif
Der setter de kun inn ett egg men ett er bedre enn ingen heia.gif

Håper dette hjelper for vi hadde gitt opp mine gamle slitne egg.....  :eeeh:

Hvertfall beste julegaven vi kunne fått.....nytt håp ;-)

Fortsetter under...

Hei

Vi er 45 og 46 år.

Vi har hatt 4 ivf forsøk ved Maigaard i Danmark siden juni i år men ingen har lyktes hittil.

Så snudde vi oss rundt og skulle på eggdonasjon i Praha, det var 3-4 mnd ventetid... Jeg spurte på Maigaard om noen testsvar som jeg kunne sende til Praha, men så ringte klinikksjefen ved Maigaard og sa at de hadde en donor til oss, åpen donor til og med.

Så nå gikk det fort i svingene her, begynner på medisiner i morgen og reiser ned ca sen uke 2 eller tidlig uke 3. Det er ikke lenge til loveshower.gif

Der setter de kun inn ett egg men ett er bedre enn ingen heia.gif

Håper dette hjelper for vi hadde gitt opp mine gamle slitne egg..... :eeeh:

oj så spennende for dere :) er det eggdonasjon i Dk du mener?

Hei

Vi er 45 og 46 år.

Så nå gikk det fort i svingene her, begynner på medisiner i morgen og reiser ned ca sen uke 2 eller tidlig uke 3. Det er ikke lenge til loveshower.gif

Der setter de kun inn ett egg men ett er bedre enn ingen heia.gif

Håper dette hjelper for vi hadde gitt opp mine gamle slitne egg..... :eeeh:

oj så spennende for dere :) er det eggdonasjon i Dk du mener?

Ja vi var kjempeheldige og fikk det på 3 uker ;-) Men det er nok fordi vi har prøvd 4 ganger ved den klinikken ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...