Gå til innhold

Dere med litt peiling på el og evnt inseminering.

Anbefalte innlegg

Skal insemineres så har bare et forsøk per gang.

Nå fikk jeg smile fjes på el testen torsdag kveld, fredag morgen og kveld og i dag tidlig. Negativ nå i kveld.

Så stigningen varer i nesten 2 dager. Hvis det blir sånn neste gang, hvilken dag burde vi gå for inseminering? Prøvde første dag jeg fikk positiv sist, den dagen det var positivt på morgenen, uten hell.

Lurer nå på om det ville vært lurt å heller gått for dag to? Altså den dagen som i dag, da det er positiv morgen og negativ kveld? For det er vel sånn at testen blir negativ når egget har sluppet? Hadde vi vært på klinikken i dag så hadde kanskje spermen vært innenfor nesten på samme tidspunkt som egget slapp? Spermen har vært frossen så den lever vel bare ett døgn også så hvis inseminering skjer for tidlig er den ubrukelig når egget først slipper..

Anonymous poster hash: 56855...c9f

Fortsetter under...

Joda, de har sagt at hvis den viser positivt på kvelden kommer jeg inn dagen etter, er den positiv på morran kommer jeg samme dag. Men har ikke tenk at den vil være positiv så lenge, derfor tok vi pause i julen for å teste gjennom hele el perioden. Og nå ble jeg mer usikker på når det er best sjanse. Sist vi var inne på dag en så det klart ut under skanningen sa de. Men vurderer å vente litt ved neste forsøk.

Takk :)

Anonymous poster hash: 56855...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...