Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Den skal liksom gråte tisse osv, men hvordan? Trykke på navlen? Og hva er denne skruen på ryggen til? Anonymous poster hash: 7ccd5...bc5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Og navlen er jo steinhard å trykke på Anonymous poster hash: 7ccd5...bc5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 Først gi vann i flaska. Så trykke på navlen (ja, den er litt hard)-da tisser den. Dersom du bøyer/beveger ene armen på dukka griner den. (Husker ikke hvilken arm, så prøv begge Anonymous poster hash: 1d3f3...40e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Du må gi nok vann først og så klemme på navlen. Etter et klikk tisser den og etter to kommer det bak. Hvis du klemmer på høyre arm gråter den, men bare hvis du har gitt den vann. Den tisser også hvis di legger den bakover. Anonymous poster hash: 9823b...132
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Takk! Fikk den til å tisse Hadde nok gitt forlite drikke. Anonymous poster hash: 7ccd5...bc5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 I vår pakke lå det et lite plastrør...? Ca fire cm langt, gjennomsiktig? Har det ramlet ut av dukka? Har det en funksjon? Kjøpte den i sommer, så kan ikke bytte den, datteren min gir den ikke mat og vann, bare leker med den, så det har ikke vært så farlig. Men kom på det nå når jeg så denne tråden! Anonymous poster hash: 18e3a...b75
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 I vår pakke lå det et lite plastrør...? Ca fire cm langt, gjennomsiktig? Har det ramlet ut av dukka? Har det en funksjon?Kjøpte den i sommer, så kan ikke bytte den, datteren min gir den ikke mat og vann, bare leker med den, så det har ikke vært så farlig. Men kom på det nå når jeg så denne tråden!Anonymous poster hash: 18e3a...b75 [/Quoi Det lå et sånt rør i pakken vår og. Anonymous poster hash: 7ccd5...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå