Gå til innhold

Vært forkjøla noen dager og driver og setter seg til i bronkiene med hoste/bikkjehoste. Noen med kjerringråd for å bli kvitt det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har hele familien lungebetennelse. Samme symptomer som du beskriver, bare at det varte og rakk og vi ble ikke bedre. Feber hos noen av oss, jeg hadde ikke det. Hostet helt ekstremt.

Nå går hele gjengen på antibiotika og jeg ser endelig lys i tunnelen. Holder på å bli gal...

Så mitt råd til deg er, ikke vent for lenge med å dra til legen. Vi har ikke høy crp, noe som vi egentlig burde hatt ved en bakteriell infeksjon. Men vi har alle samme symptomer, og alt annet tyder på mykoplasmalungebetennelse. Sønnen min har gått slik i 4 uker nå. Jeg burde dratt til legen tidligere, og ikke gitt meg så lett. Vi ble bedre etter noen dager på Erymax, så det hjelper jo.

Anonymous poster hash: de533...0a1

Så lenge du ikke ammer eller er gravid er det bare å ta Bronkyl/Bisolvon så fort som mulig!

Anonymous poster hash: 37d45...de2

Betennelsesdempende og RO. Ta det så med ro som du kan! :) Sånne lungeinfeksjoner har en lei tendens til å blusse opp når folk tror de er friskere enn de er...

God bedring :)

Anonymous poster hash: d1e92...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...