Gå til innhold

Vaskehjelp, hushjelp, pris..

Anbefalte innlegg

Jeg har fibro og er langt nede. Kunhe tenke meg en som kom og gjorde de tunge greiene, som vask av gulv i hele huset, skifte på sengene, vaske bad og toalett, vaske vindu, tørke støv....

Men jeg kjenner ingen som har asehjelp. Så jeg aner ikke pris, er det vnlig å gå privat eller igjennom firma??

Hva snaker vi om i pris? 1000 pr gang, 300 pr time, ???

Anonymous poster hash: 3cf74...b2c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144252839-vaskehjelp-hushjelp-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fibro og er langt nede. Kunhe tenke meg en som kom og gjorde de tunge greiene, som vask av gulv i hele huset, skifte på sengene, vaske bad og toalett, vaske vindu, tørke støv....

Men jeg kjenner ingen som har asehjelp. Så jeg aner ikke pris, er det vnlig å gå privat eller igjennom firma??

Hva snaker vi om i pris? 1000 pr gang, 300 pr time, ???

Anonymous poster hash: 3cf74...b2c

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: 26531...b0b

Annonse

Jeg betaler 150kr i timen svart til en filippinsk dame som er i Norge som au-pair. Anonymous poster hash: 06ea8...192

Du stjeler sikkert i butikken, svindler til deg trygd og snyter på skatten også. Jeg tror ikke HI spurte for å få vite hvordan hun kunne ordne seg for å bli en svindler.

Anonymous poster hash: 6bae5...767

Foreldrene mine hadde "hvitt" fra Citymaid et års tid, 80 kvm leilighet i Oslo. De betalte over 1100,- pr gang og synes det ble dyrt. Så de gikk over til en nabodame som tok 400,- pr gang. Så tror du må belage deg på mer enn 600,- pr gang ink mva, arbeidsgiveravgift etc

Anonymous poster hash: 09463...78b

Jeg betaler 150kr i timen svart til en filippinsk dame som er i Norge som au-pair. Anonymous poster hash: 06ea8...192

Du stjeler sikkert i butikken, svindler til deg trygd og snyter på skatten også. Jeg tror ikke HI spurte for å få vite hvordan hun kunne ordne seg for å bli en svindler.

Anonymous poster hash: 6bae5...767

Du er bare dum.

HI spurte hva hun måtte belage seg på av utgifter, privat eller til firma. Jeg svarte hva jeg betaler til ei som sårt trenger ekstra penger uten å ha mulighet for å tjene ekstra i sin posisjon her i Norge. Ja, stakkars staten Norge som går glipp av et par tusen i skatt på en au pair som vil tjene litt ekstra penger... 😳

Anonymous poster hash: 06ea8...192

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...