Gå til innhold

Kenwood kjøkkenmaskin - hvor sterk motor (900-1200 eller 1500 watt)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har Kenwood kjøkkenmaskin, hvor sterk motor/hvor mange watt på motoren har dere? Ser de har salg på Elkjøp på den minste 900watts-motoren nå i romjula... Og det kommer sikkert flere tilbud i januar.

Jeg er ikke den største brødbakeren, så den kommer nok ikke veldig ofte til å bli brukt til store brøddeiger o.l, men det hender jo. Er den minste motoren mer enn bra nok til det jeg vil kalle "gjennomsnittlig bruk", eller bør jeg gå for sterkere motor ? Tips anyone?

Anonymous poster hash: d2edc...45e

Skrevet

Hadde kjøpt med 1500w hvis du har råd.

Skrevet

Eg har den sterkeste, men eg brukar den mest til brød og bolledeigar. Ville ikkje hatt nokon svakere.

Skrevet

Jeg ville også valgt den sterkeste motoren - veldig kjekt _om_ du med tiden skulle trenge å kjøre en stor deig, og dessuten slites en mindre motor fortere enn en større. En sånn maskin tenker jeg er en investering for mange år.

Skrevet

Har den minste, og den duger. Men anbefaler deg å kjøp en større😊

Anonymous poster hash: de84f...281

Skrevet

Det er sikkert greit nok med den minste, men ville nok gått for 1500w. Har den selv. Kom over et godt tilbud en gang med masse ekstrautstyr og angrer ikke!

Skrevet

Definitivt 1500 watt

Anonymous poster hash: 1dfa0...eeb

Skrevet

Har den på 900. Funker fra pisking til brødbaking.

Anonymous poster hash: e8fe1...f67

Skrevet

Helt klart 1500. Jeg har selv 1200, den fungerer forsåvidt, men skulle gjerne hatt større motor.

Anonymous poster hash: d6e1e...a4b

Skrevet

Kjøp den største, da vet du at du har en maskin du kan bruke til det meste. Innmari dumt å ha lyst til å gjøre noe, men så komme på at det går jo ikke, det klarer ikke maskinen.

Anonymous poster hash: a2487...4fd

Skrevet

Jeg har den minste, fungerer jo greit til kakebaking og sånt, men er for liten synes jeg.

Når man først skal sette brøddeig er det jo bare teit å lage ett brød. Er null ekstra arbeid å lage tre i slengen, men da trenger du større maskin.

Jeg ønsker meg 1500

Anonymous poster hash: b7850...a22

Skrevet

Vi har 1500. Har ikke angret ett sekund på den drøyt ekstra tusenlappen vi la i maskinen. Billigere å kjøpe dyr modell én gang, enn først billig og så dyr.

Anonymous poster hash: 261bd...f33

Skrevet

1500w om pris ikke spiller noen rolle☺

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Går nok for den på 1500 watt da ser det ut til. Ser på Elkjøp på nett at man kan få Kenwood Major Titanium til 3895 kr. Har gavekort på 2200kr til sammen, så er jo godt på vei...!

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Går nok for den på 1500 watt da ser det ut til. Ser på Elkjøp på nett at man kan få Kenwood Major Titanium til 3895 kr. Har gavekort på 2200kr til sammen, så er jo godt på vei...!

Den har jeg. Er kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: 1dfa0...eeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...