Gå til innhold

Barnet er blitt syk og fryktelig sår under nesa. Hva lindrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare bodylotion og den svir om man smører på.. Har ingenting annet. Tror ikke je får tak i noe på butikk i morgen heller.

Han er så sår under nesa, tror det begynner å blør snart. Noe må smøres på, men hva kan jeg bruke? Noen som har et godt råd? Noe jeg ikke har tenkt på som kan brukes?

Anonymous poster hash: c5c08...735

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Lypsyl

Vaselin

Spenol

Endret av Pashla
Skrevet

Jeg har bare bodylotion og den svir om man smører på.. Har ingenting annet. Tror ikke je får tak i noe på butikk i morgen heller.

Han er så sår under nesa, tror det begynner å blør snart. Noe må smøres på, men hva kan jeg bruke? Noen som har et godt råd? Noe jeg ikke har tenkt på som kan brukes?

Olivenolje.

Anonymous poster hash: 63a2a...044

Skrevet

Leppebalsam.

Jeg bruker eight hour cream fra elizabeth Arden. Blir aldri sår når jeg bruker den😊

Anonymous poster hash: 6fa6d...ed6

Skrevet

Hvis du har kuldekrem kan du bruke det (sier barnelegen vår).

Skrevet

Et gammelt kjærringråd er å bruke honning, det hadde man på sår i gamle dager.

Honning er naturlig antiseptisk, virker helende og lindrende.

Anonymous poster hash: 94627...6e6

Skrevet

Carmex!

Den beste over de beste!

Både krukke og tube.

Hjelper mot såre lepper, sår rundt munn, tørre hender. Det meste :)

Anonymous poster hash: 194dc...977

Skrevet

Ville klint på leppomade, om ikke du har vaselin eller kuldekrem. Evt en matolje, som ble nevnt her.

Hvis det er snørr kan du gjerne bruke sinksalve eller en annen rumpesalve, hvis du har noe fra den perioden, og kjøp Kleenex med balsam på pall. Har reddet nesen til begge barna her, gjennom utallige forkjølelser.

Anonymous poster hash: 4f6b2...54a

Skrevet

Har en liten tass under ett år som sliter med det samme, jeg fikk tips om å bruke sinksalve eller babyolje.

Anonymous poster hash: 4f8c2...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...