Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Er det grunn nok for legevakten? Det er ingen tvil og det vil vel bare bli verre? Føles som om jeg må tisse selv rett etter jeg har tisset. . Og har litt vondt.. legekontoret er jo stengt selvfølgelig 😕 Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 36086...f81
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Jeg har UVI stadig vekk. Kjenner det også i kveld faktisk. Jeg går sjeldent til lege. Pleier å drikke mye appelsinjuice, tranebær, vann og te. Går som oftest over etter en stund. Men dersom jeg ikke blir bedre eller det bare blir verre, f.eks at jeg får feber eller nyresmerter går jeg til legen for å få antibiotika. Ellers trenger vanligvis ikke ukompliserte blærebetennelser antibiotikabehandling. Hvor lenge er det siden forrige? Og fikk du AB da? Det har jo også betydning på om du bør ta deg en ny tur til legen. Anonymous poster hash: e77b0...0aa
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Jeg har UVI stadig vekk. Kjenner det også i kveld faktisk. Jeg går sjeldent til lege. Pleier å drikke mye appelsinjuice, tranebær, vann og te. Går som oftest over etter en stund. Men dersom jeg ikke blir bedre eller det bare blir verre, f.eks at jeg får feber eller nyresmerter går jeg til legen for å få antibiotika. Ellers trenger vanligvis ikke ukompliserte blærebetennelser antibiotikabehandling. Hvor lenge er det siden forrige? Og fikk du AB da? Det har jo også betydning på om du bør ta deg en ny tur til legen. Anonymous poster hash: e77b0...0aa Det er vel en måned siden sist, og fikk antibiotika da... så jeg bør bare drikke masse? Anonymous poster hash: 36086...f81
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Takk for svar forresten ☺ Anonymous poster hash: 36086...f81
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Har alltid også fiksa det selv med mye tranebærjuice og vann m sitron. Aldri trengt antibiotika for det. Anonymous poster hash: c25bc...48d
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Jeg har aldri tatt antibiotika for UVI, bare pøst på med vann og tranebær, hatt ull på føtter og rundt bekkenet, evt sittet i varmt vann/på en varmeflaske. Klart, hvis du får feber eller kraftige ryggsmerter drar du til legen, men hvis du får i deg et par liter vann over de neste to timene, skal du se det går mye bedre straks. Anonymous poster hash: 50abc...93e
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Har vært på legevakten 2 ganger for urinveisinfeksjon, men da var den første gangen fordi jeg tisset blod og grein hver gang jeg skulle tisse, og andre gang fordi jeg hadde så vondt i nyrene at jeg ikke klarte å sitte engang. De andre gangene har jeg bare drukket masse vann, tranebærjuice og sitronvann.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Forebygg ved å tisse hver gang etter sex Få tømt blæra skikkelig. Anonymous poster hash: d0fea...086
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Jeg har UVI stadig vekk. Kjenner det også i kveld faktisk. Jeg går sjeldent til lege. Pleier å drikke mye appelsinjuice, tranebær, vann og te. Går som oftest over etter en stund. Men dersom jeg ikke blir bedre eller det bare blir verre, f.eks at jeg får feber eller nyresmerter går jeg til legen for å få antibiotika. Ellers trenger vanligvis ikke ukompliserte blærebetennelser antibiotikabehandling. Hvor lenge er det siden forrige? Og fikk du AB da? Det har jo også betydning på om du bør ta deg en ny tur til legen.Anonymous poster hash: e77b0...0aa Det er vel en måned siden sist, og fikk antibiotika da... så jeg bør bare drikke masse? Anonymous poster hash: 36086...f81 Ville drukket mye og sett det an. Forebygg ved å tisse hver gang etter sex Få tømt blæra skikkelig.Anonymous poster hash: d0fea...086 Sant! Anonymous poster hash: e77b0...0aa
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 Drikk en sitron med maks tilsvarende mengde vann. Så en om et halvt døgn, og så en gang i døgnet 2-3 dager. Da forsvinner det fort. Anonymous poster hash: 2cc8a...3ae
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Jeg har UVI stadig vekk. Kjenner det også i kveld faktisk. Jeg går sjeldent til lege. Pleier å drikke mye appelsinjuice, tranebær, vann og te. Går som oftest over etter en stund. Men dersom jeg ikke blir bedre eller det bare blir verre, f.eks at jeg får feber eller nyresmerter går jeg til legen for å få antibiotika. Ellers trenger vanligvis ikke ukompliserte blærebetennelser antibiotikabehandling. Hvor lenge er det siden forrige? Og fikk du AB da? Det har jo også betydning på om du bør ta deg en ny tur til legen.Anonymous poster hash: e77b0...0aa Det er vel en måned siden sist, og fikk antibiotika da... så jeg bør bare drikke masse? Anonymous poster hash: 36086...f81 Ville drukket mye og sett det an. Forebygg ved å tisse hver gang etter sex Få tømt blæra skikkelig.Anonymous poster hash: d0fea...086 Sant! Anonymous poster hash: e77b0...0aa Har begynt å skjønne det nå 😊 har ny kjæreste etter fire år uten sex.. har bare vært lat og søvnig og droppet dotur et par ganger 😠 Hi Anonymous poster hash: 36086...f81
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Jeg har UVI stadig vekk. Kjenner det også i kveld faktisk. Jeg går sjeldent til lege. Pleier å drikke mye appelsinjuice, tranebær, vann og te. Går som oftest over etter en stund. Men dersom jeg ikke blir bedre eller det bare blir verre, f.eks at jeg får feber eller nyresmerter går jeg til legen for å få antibiotika. Ellers trenger vanligvis ikke ukompliserte blærebetennelser antibiotikabehandling. Hvor lenge er det siden forrige? Og fikk du AB da? Det har jo også betydning på om du bør ta deg en ny tur til legen.Anonymous poster hash: e77b0...0aa Det er vel en måned siden sist, og fikk antibiotika da... så jeg bør bare drikke masse? Anonymous poster hash: 36086...f81 Ville drukket mye og sett det an.Forebygg ved å tisse hver gang etter sex Få tømt blæra skikkelig.Anonymous poster hash: d0fea...086 Sant!Anonymous poster hash: e77b0...0aa Har begynt å skjønne det nå har ny kjæreste etter fire år uten sex.. har bare vært lat og søvnig og droppet dotur et par ganger HiAnonymous poster hash: 36086...f81 Ser den. Jeg er ikke så flink selv dessverre. Apropos sex, så synes jeg orgasme virker lindrende God bedring! Anonymous poster hash: e77b0...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå