Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Begynt på gestagenpille, blør enormt. Flere som har opplevd det? Blødd en ukes tid... Anonymous poster hash: 8c8cb...48a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 , Anonymous poster hash: 8c8cb...48a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Må bruke 2åringens bleie liksom Anonymous poster hash: 8c8cb...48a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Bruk tampong om natta.. Anonymous poster hash: 2cb3f...d32
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Bruk tampong om natta.. Anonymous poster hash: 2cb3f...d32 Tampong!? Når jeg blør gjennom tykke nattbind på 4 timer? Anonymous poster hash: 8c8cb...48a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Tror hun kanskje mente i tillegg jeg blør alltid masse , må skifte hver 2 time omtrent :/ på natta pleie jeg de verste dagene å legge meg seint å skifte , våkne som regel på natta også så får skiftet igjen . Er kjedelige greier :-/ Anonymous poster hash: 5cc69...4dc
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Jeg bruker kladder i senga når jeg har mensen,kjøper Tena bind/bleier på apoteket og slipper styret med å skifte om natten. Anonymous poster hash: ec14a...5e8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Nattbind holder ikke en time her under menstruasjon. Har kjøpt bleier for voksne på apoteket Anonymous poster hash: 2d28f...e26
Gjest thricane Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Ladycup. Den store koppen tåler langt mer enn nattbuss.
Himmel og hav Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 Mooncup. Sover natta gjennom uten lekkasjer, og jeg har vanligvis vært oppe og skiftet minst én gang. Jeg har et bind på i tillegg, for sikkerhetsskyld, men det trengs ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Tror hun kanskje mente i tillegg jeg blør alltid masse , må skifte hver 2 time omtrent :/ på natta pleie jeg de verste dagene å legge meg seint å skifte , våkne som regel på natta også så får skiftet igjen . Er kjedelige greier :-/ Anonymous poster hash: 5cc69...4dc I tillegg, ja! Selvfølgelig. Anonymous poster hash: 2cb3f...d32
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #12 Skrevet 24. desember 2015 Ja, kunne brukt det i tillegg, men måtte jo skiftet tampong raskere enn jeg rekker å kjenne at jeg blør gjennom.. Tok en dusj istad, det så virkelig ut som et åsted. Toalettet var rødt av blod både i toalettet og på setet, så måtte vaskes, dusjvannet var blodrødt og det luktet sterkt av blod på hele badet. Blør og blør, og det er ikke mensen altså, det er pga pillene. Håper virkelig ikke jeg må blø slik i flere måneder! Sist jeg blødde så mye (renselse etter første fødsel), blødde jeg i 6 uker og måtte ha blodoverføring med veeeldig lav hb. Tenker svart nå, men vet bare at det kan gå fort dit Dumme cerazette. Anonymous poster hash: 8c8cb...48a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #13 Skrevet 24. desember 2015 Ladycup. Den store koppen tåler langt mer enn nattbuss.synes sånne kopper er småekle, vil helst bare pælme alt i søpla og bli ferdig, ikke stå og vaske gammelt koagulert blod fra en menskopp :/ Anonymous poster hash: 8c8cb...48a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #14 Skrevet 25. desember 2015 Ladycup. Den store koppen tåler langt mer enn nattbuss.synes sånne kopper er småekle, vil helst bare pælme alt i søpla og bli ferdig, ikke stå og vaske gammelt koagulert blod fra en menskopp :/ Anonymous poster hash: 8c8cb...48a Bind og tamponger er ekle. Blod samlet opp over tid er da mye verre. Om du ikke bruker økologiske bind og tamponger inneholder de vanlige et blekemiddel som er kreftfremkallende. Menskoppen er laget av medisinsk silikon og man kan gå mye lengre uten å skifte. Må da være bedre å tømme et beger enn å drive å skifte og vaske masse blod. Man tømmer og skyller menskoppen og setter den inn igjen. Anonymous poster hash: ac01a...f06
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #15 Skrevet 25. desember 2015 Vet ikke hvilke piller du går på, men er dette bivirkning pga de, så må du jo kontakte lege! Anonymous poster hash: b6118...dbb
Gjest thricane Skrevet 25. desember 2015 #16 Skrevet 25. desember 2015 Ladycup. Den store koppen tåler langt mer enn nattbuss.synes sånne kopper er småekle, vil helst bare pælme alt i søpla og bli ferdig, ikke stå og vaske gammelt koagulert blod fra en menskopp :/ Anonymous poster hash: 8c8cb...48a Nattbuss, 😂 😂. Autokorrekt. Har ikke opplevd at det har koagulert. Koppen er i vakuum, så det kommer jo ikke luft til som gjør at det lukter.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #17 Skrevet 25. desember 2015 Ladycup. Den store koppen tåler langt mer enn nattbuss.synes sånne kopper er småekle, vil helst bare pælme alt i søpla og bli ferdig, ikke stå og vaske gammelt koagulert blod fra en menskopp :/ Anonymous poster hash: 8c8cb...48a Bind og tamponger er ekle. Blod samlet opp over tid er da mye verre. Om du ikke bruker økologiske bind og tamponger inneholder de vanlige et blekemiddel som er kreftfremkallende. Menskoppen er laget av medisinsk silikon og man kan gå mye lengre uten å skifte. Må da være bedre å tømme et beger enn å drive å skifte og vaske masse blod. Man tømmer og skyller menskoppen og setter den inn igjen. Anonymous poster hash: ac01a...f06 Jaja... Anonymous poster hash: 8c8cb...48a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #18 Skrevet 25. desember 2015 Hvorfor får dere som Bør så mye ikke svidd av slimhinnene I livmoren? Anonymous poster hash: b7c4a...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå