Gå til innhold

fertilitetsmonitor gravidtester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk du opp krysset på den digitale monitoren, tekst gravid, men billigtestene viser ingen strek?

Du skal kunne stole på monitoren, og står det gravid på den skal du jo ha en viss mengde hcg i kroppen. Lykke til!

Anonymous poster hash: bdd8c...9ca

Annonse

Hvordan monitor har du?

Jeg har CBFM, og den vil ikke ha pinner før 13dpo, og på,denn står det gravid evt ikke gravid

Jeg har ikke fått spm om pinne men tisset på en også har den kommet opp en svak strek i tillegg :-)

Anonymous poster hash: 4a941...883

Jeg synes jeg har lest at disse graviditetssticksene viser to streker uansett? Jeg testet positivt på a1 test før jeg testet positivt på monitoren

er ikke det på eggløsningstestene? Ikke på graviditets testene?

Annonse

Aha! Skjønner, da tror jeg du skal ha litt is i maven, i hvertfall til billigtesten gir utslag. Tror det kommer strek uansett på pinnene skjønner du. De skal bli lest av med et lite lys, så mulig det er derfor disse gir strek uansett. Vet ikke, men det er sånn jeg har forstått cbfm.

Aha! Skjønner, da tror jeg du skal ha litt is i maven, i hvertfall til billigtesten gir utslag. Tror det kommer strek uansett på pinnene skjønner du. De skal bli lest av med et lite lys, så mulig det er derfor disse gir strek uansett. Vet ikke, men det er sånn jeg har forstått cbfm.

Synes det er merkelig da dette skal vel kun vise hcg. Slår jo bare ut på hcg. Eggløsningstestene blir jo sterkere og sterkere når man har eggløsning. Der måles lh nivået. Siden kroppen alltid har noe form for lh så vil det alltid være en ekstra strek. Men gravidtets testen vil jo ikke slå ut fordi monitoren trenger dette pga lys? Har jeg misforstått? :P

Jeg er enig med deg ang HCg'n, men det stod på nettet at dette kunne skje med cbfm:

You can't rely on digdital tests as they will often have two lines whether pregnant or not, if it said not pregnant i'd retest in two days time. Good luck." , Ring og hør med tlf nr som står på pakken da vel? Eller vent litt et par dager til.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...