Gå til innhold

Dere som har studert (gjerne ved UiT)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra tidligere universitet har jeg alltid fått karakterene før juleferien, selv om sensurfristen noen ganger har vært midt i jula. Denne gangen fikk jeg ikke det (studerer nå ved UiT).

Synes det er kjedelig å gå jula i møte uten å vite hvordan det gikk på eksamenene. Det er vel ingen som legger ut noe på studweb i romjulen selv om noen av dagene er vanlige arbeidsdager? Er det vits i å sjekke før uti januar?

Anonymous poster hash: 27f79...294

Fortsetter under...

Skrevet

Liten sjanse for at du får det før frist. Og husk at fristen er 21 VIRKEDAGER, ikke tre uker.

Anonymous poster hash: 0909d...4b4
Skrevet

Jeg har studert ved UiO i snart fem år. Og kun ved to anledninger har jeg fått karakteren før tidsfrist. Ellers på dagen for fristen, noen ganger dager senere. Forventer (er jo en selvfølge) at studentene leverer til rett frist, men gjør det ikke selv.

Mener at en medstudent lette gjennom reglene for sensur en gang og fant at det står tre uker, virkedager var visst IKKE nevnt.

Anonymous poster hash: b063b...1de

Skrevet

Det blir jul, okke som. Om jeg står eller stryker til eksamen har ingen innvirkning på jula. Er nok ikke særlig sjanse for å få resultater før vi skriver 2016, tror jeg. Mener også det er tre uker som er regelen. Jeg studerer ved NTNU.

Anonymous poster hash: b897f...6e8

Skrevet

Har studert ved UiT og har alltid fått sensuren i januar

Anonymous poster hash: 7c99e...283

Skrevet

Studerer ved uit og har fått karakter i dag,1 dag før fristen.

Annonse

Skrevet

Fra tidligere universitet har jeg alltid fått karakterene før juleferien, selv om sensurfristen noen ganger har vært midt i jula. Denne gangen fikk jeg ikke det (studerer nå ved UiT).

Synes det er kjedelig å gå jula i møte uten å vite hvordan det gikk på eksamenene. Det er vel ingen som legger ut noe på studweb i romjulen selv om noen av dagene er vanlige arbeidsdager? Er det vits i å sjekke før uti januar?

Jeg har ikke fått det noen av gangene, hvis jeg husker riktig. Men nå må jeg nesten sjekke 😁

Anonymous poster hash: 9d841...ea9

Skrevet

Jeg har ikke fått det noen av gangene, hvis jeg husker riktig. Men nå må jeg nesten sjekke 😁

Ingen karakterer her heller.

Skrevet

Hi her.

Det stemmer ikke at det er 21 virkedager, det er 3 uker. I tillegg er UiT en av de som venter en uke ekstra før de bøtelegger, så det er nok mange som ser på det som en forlenget frist. Litt skuffet kjenner jeg, men det er jo ikke noe å gjøre med det. Får bare vente til januar!

UiN har i alle fall alltid lagt ut karakterene før jul på alle emnene jeg har tatt der, selv om vi var mange flere kandidater på de studiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...