Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Skal ha familien over på lunsj. Tips til hva jeg kan servere? Sambo har også bursdag den dagen... Folk er kanskje lei feit mat? Anonymous poster hash: bdc63...056
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Lett blanding av koldtbord og tapas☺ Anonymous poster hash: d268b...56a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Hvilke rundstykker? Er det OK med sånne poser med fryste? Anonymous poster hash: bdc63...056
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Hvilke rundstykker? Er det OK med sånne poser med fryste? Anonymous poster hash: bdc63...056 Nei det syns ikke jeg. Ulike typer hjemmelagde. Sylte, rull, lefser, hjemmelaget leverpostei, hjemmelaget sild, juleskinke, laks, eggerøre, spekemat, diverese gode oster (Edamer, Stelton, Brie, Rouqfort feks) med fikenmarmelade til er noen forslag til pålegg. Ville i tillegg servert en del grønnsaker for de som ønsker det litt lettere Anonymous poster hash: b9866...b56
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Hvilke rundstykker? Er det OK med sånne poser med fryste?Anonymous poster hash: bdc63...056 Nei det syns ikke jeg. Ulike typer hjemmelagde.Sylte, rull, lefser, hjemmelaget leverpostei, hjemmelaget sild, juleskinke, laks, eggerøre, spekemat, diverese gode oster (Edamer, Stelton, Brie, Rouqfort feks) med fikenmarmelade til er noen forslag til pålegg. Ville i tillegg servert en del grønnsaker for de som ønsker det litt lettere Anonymous poster hash: b9866...b56 her var mange gode tips. Tror ikke jeg rekker å lage så mye hjemmelaget men... Anonymous poster hash: bdc63...056
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Hvilke rundstykker? Er det OK med sånne poser med fryste?Anonymous poster hash: bdc63...056 Nei det syns ikke jeg. Ulike typer hjemmelagde.Sylte, rull, lefser, hjemmelaget leverpostei, hjemmelaget sild, juleskinke, laks, eggerøre, spekemat, diverese gode oster (Edamer, Stelton, Brie, Rouqfort feks) med fikenmarmelade til er noen forslag til pålegg. Ville i tillegg servert en del grønnsaker for de som ønsker det litt lettere Anonymous poster hash: b9866...b56 her var mange gode tips. Tror ikke jeg rekker å lage så mye hjemmelaget men... Anonymous poster hash: bdc63...056 Kjøp det i en delikatesse butikk en en matbutikk med godt utvalg. Ser og smaker annerledes ut enn det som er vakumpakket og masseprodusert. Rundstykkene kan du jo starte med en stor fin deig som du deler opp i feks fire deler. I en tilsetter du nøtter, i en annen tørket frukt og nøtter, en grov variant og en fin variant. Så går det fort Anonymous poster hash: b9866...b56
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Tapas! Anonymous poster hash: 3047f...a63
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Hvilke rundstykker? Er det OK med sånne poser med fryste? Anonymous poster hash: bdc63...056 Jeg synes det er helt OK med halvstekte rundstykker!! Det er selskapet og familiehyggen som betyr noe for oss. Maten er av mindre betydning. Det er absolutt godt bok med både sild og leverpostei som er kjøpt på butikken!! Gjør det du rekker, og ikke la det stresse deg! Anonymous poster hash: 8c9a4...bd6
MarianeA Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 Ettersom det er julelunsj og 2.juledag er det helt greit med julemat. Trenger vel ikke styre med noe ekstra når man likevel har laget og ordnet til jul. Godt brød med godt julepålegg. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå