GÃ¥ til innhold

Ambivalent 😢😢

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Først var jeg veldig sikker på at selvom jeg ble gravid med prevensjon, så var dette et barn som jeg ville beholde og skulle klare å ta godt vare på.

Må etter en del negative kommentarer FRA kjente, og at det har vært ganske så slitsomt med min lille på snart året og oppstart i barnehagen og sjukdom, og at jeg

Føler meg utslitt akkurat nå -så er jeg brått

Blitt fryktelig usikker :/ jeg tror nok graviditeten i seg selv er med på å gjøre meg trøtt og sliten, og for ikke å snakke om sliten i hodet av all tenkning. .. men hva hvis det skulle bli for mye med to små? Tenk om jeg ikke klarer det. . Off sliter virkelig med å bestemme meg for valget :😢😢

Anonymous poster hash: 08b5d...691

Fortsetter under...

Det er jo sant, men jeg har blitt tvilende til meg selv også - tror at jeg føler meg mest sliten pga graviditeten, og sliten av alle tanker. Men tenk om det ikke blir bedre når baby er født. Tenk om det egentlig er nok med en liten akkurat nå. Blir 20 mnd imellom de. Var først veldig sikker på at det ville gå fint, og gledet meg til å gi lillegull et søsken. Men har følt meg så sliten siste dagene, at jeg merker at usikkerheten spiser meg opp 😭😭 jeg vet jo at jeg ønsker et barn til, men det var veldig tidlig, og ikke planlagt -og mannen vil at vi skal vente til lille er litt eldre. .. så dette blir en skikkelig morsom jul kjenner jeg. Jeg har brått Blitt fryktelig usikker på hva som er det beste å gjøre 😭😭

Annonse

Er 8 uker idag. Ikke bestemt meg enda... bestilt legetime i romjulen, å tenkte bestille han henvise til ul på sykehuset. Så får vi se hva det blir til. Syntes det er skikkelig vanskelig

Tenker på deg <3 har selv tatt abort.. Er ikke noe enkelt valg,nei:/

Annonse

Jeg er 9+5 ifølge menstermin og må jo snart bestemme meg. Men jeg vet virkelig ikke. Ene dagen tenker jeg at jeg vil beholde, mens neste dag så er det motsatt.

Føler med deg @lana91. Det er et umulig valg å skulle ta 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...