Gå til innhold

Nå har jeg fått tilsendt feil varer fra nettbutikken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de KREVE at jeg skal returnere varene tilbake til dem? Dvs skal jeg måtte jobbe ekstra for å rette opp en feil som helt og holdent er deres?

Anonymous poster hash: 39d26...4f8

Skrevet

Nei, dunkan beholde varene hvis du har betalt for dem eller har tenkt til å betale for dem

Anonymous poster hash: f4ac0...b7a

Skrevet

Har de unnlatt å sende deg varen du skulle ha? Vet de at du har fått feil vare?

Jeg ville absolutt sendt den tilbake. Dårlig gjort å ikke gjøre det synes jeg

Anonymous poster hash: 73e4a...1f5

Skrevet

Jeg har tydeligvis fått noen andre sine klær, og ikke det jeg bestilte. Hvis jeg skal sende dem tilbake må jeg finne frem passende emballasje og pakke inn alt på nytt, pluss bruke masse tid i kø til butikken og så stå i kø på postkontoret. For å rette opp i en feil som ihvertfall ikke er min skyld?!

HI

Skrevet

Vi har opplevd det samme :( De har sendt oss feil vare. De sender oss ny vare og returemballasje til varen som var feilsendt. Er veldig spent på om de rekker å sende oss gaven til jul for dette var noe ungene ønsket seg veldig og det blir kjedelig å ikke kunne gi det til dem...  

Anonymous poster hash: b923e...ded
Skrevet

Jeg har tydeligvis fått noen andre sine klær, og ikke det jeg bestilte. Hvis jeg skal sende dem tilbake må jeg finne frem passende emballasje og pakke inn alt på nytt, pluss bruke masse tid i kø til butikken og så stå i kø på postkontoret. For å rette opp i en feil som ihvertfall ikke er min skyld?!

HI

Hvis du ikke gjør det får du jo ikke dine klær..

Dessuten, bruk samme eske som de kom i!

Skrevet

De lå bare pakket inn i en pose, som jeg rev i stykker for å åpne pakken... Det er ikke noe problem for meg å få dette gjort, men det er bare prinsippet jeg reagerer litt på.

HI

Skrevet

Du trenger ikke stresse med det nå. Fulgte det med fraktfri returseddel?

De gangene jeg har fått feil vare så fikk jeg beholde det jeg fikk og fikk rett vare i tillegg. Men det var fra IKEA og en barnebutikk i utlandet.

Anonymous poster hash: dd428...c16

Skrevet

De lå bare pakket inn i en pose, som jeg rev i stykker for å åpne pakken... Det er ikke noe problem for meg å få dette gjort, men det er bare prinsippet jeg reagerer litt på.

HI

Så bruk en bærepose?

Jeg tenker helt motsatt av deg. Feil kan skje overalt. Verden blir så mye bedre hvis man er smidig og redelig.

Dette er en av "faren" ved nettshopping. Handle i butikk så er du tryggere..

Skrevet

Det er jo ulempen med å handle på nett det.

Hva gjør du hvis det du har bestilt ikke passer?

Anonymous poster hash: c2033...f86

Skrevet

Prinsippet? Prinsippryttere er kjipe!

Anonymous poster hash: b34f0...379

Skrevet

Snakk med butikken. Hvis du ikke har fått dine klær sender de sikkert med en returseddel når de sender dem. Hvis du har fått dine også har de sikkert rutiner på hvordan du skal gå frem for å sende den inn. 

Anonymous poster hash: b923e...ded
Skrevet

Skjønner irritasjonen. Jeg fikk nettopp ødelagt vinterdress i postkassa. Var kuttet bra opp med kniv...😬 Utrolig kjipt å bruke tid på det...i mitt tilfelle måtte jeg sende tilbake. Ville nok gjort det var jeg deg, ellers må du jo betale.

Anonymous poster hash: f208a...e80

Skrevet

Det må være slitsomt å være så prinsippfast. Usjarmerende å lese innlegget ditt om "kan de kreve" og om alt DU må gjøre for å rette opp dette. Send det tilbake i retur. Små problemer å sitte litt i kø og kø i kassen er vel ganske drøyt å skylde på.

Folk gjør feil.. Selv du og selv jeg! Mye bedre å være den personen som forsøker å ordne opp for andre.

God jul:D

Anonymous poster hash: 6dc50...d21

Skrevet

Jeg ville bare sendt det tilbake. Alle kan gjøre feil. Hvis du må betale for frakt burde du få dette i rabatt på din egen bestilling. Som regel vil nettbutikken sende deg en returseddel og noe du kan pakke varen i hvis du sier i fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...