GĂ„ til innhold

september babyer 😍

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

9 uker her! Begynner Ä fÄ litt tro pÄ at dette kommer til Ä bli en baby! Men holder pusten frem til uke 12.

Jeg er mindre kvalm denne uken,noe som er veldig deilig! Men jeg bekymrer meg ogsÄ litt over at formen er bedre...

Formen her er bedre, ikke fullt sÄ sliten, men er fortsatt veldig sensitiv for lukter og brekker meg mye!

Er 12+4 i dag, og pÄ fredag var jeg pÄ UL og fikk se en perfekt bitteliten baby ligge Ä sprelle inni magen min <3

Begynner Ä tro at det kan gÄ bra denne gangen, gleder meg veldig til OUL er overstÄtt for etter det har jeg bestemt meg for at jeg skal senke skuldrene :)

Annonse

Jeg er 38, har en gutt 15, jente 14, jente 10 og gutt 4 :)

Er sykemeldt nÄ siden formen er helt i kjellern. Men endelig nÄ i uke 9+6 har kvalmen begynt Ä slippe taket! Har bare ligget pÄ sofaen og ynket meg :eeeh:

Fikk se nurket pÄ UL i dag og fikk se et bankende hjerte <3 :sol:

Jeg har hatt noen trÄder her ang at det ikke ble sett noe fostersekk(?) PÄ tidlig ul. Hadde egentlig termin 26 september. Og er da 10 uker; trodde jeg.

Var pÄ ul igjen igÄr og fikk se om jeg hadde hatt en BO. Da banka hjerte! :) men ble satt til 8 uker istedefor 10.

Dermed har jeg evt. Termin i oktober istedet :-)

Gratulerer til alle her inne :-)

Anonymous poster hash: 8d757...c1b

Snart 11 uker og fĂžrst de siste dagene har jeg blitt skikkelig kvalm. Kommer og gĂ„r, men hĂ„per det ikke varer sĂ„ lenge. Magen er allerede godt synlig og jeg kan ikke gĂ„ med buksene mine lenger (forrige gang mĂ„tte jeg i mammabukser fra uke 10, sĂ„ ikke overraskende). Men nĂ„ vet "alle" det, og det er herlig synes jeg. Slapper litt mer av, og det blir ikke altoppslukende som nĂ„r det er hemmelig 😊

Jeg har ogsÄ termin i september. I slutten av september. Da venter jeg mitt 5 barn :blomst: Blir mitt 3. septemberbarn dette her :) Ny pappa denne gangen. De fire fÞrste har samme far. Er fortsatt hemmelig her da. Vil gjerne se at alt ser bra ut pÄ Ul om 2 uker fÞr vi forteller nyheten til folk :) Er 9+5 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...