GĂ„ til innhold

september babyer 😍

Anbefalte innlegg

Endelig min tur Etter Ă„ ha vert prĂžvene siden 2012 og i ivf kĂž kunne ikke dagen i gĂ„r vert bedre pĂ„ klinikken. Tok prĂžver for hormonbehandling men endte med blodprĂžve for graviditet. VI KLARTE DET helt selv 5+7 i dag og forelĂžpig termin 9/9/16 ❀❀❀❀ 1 lille gull pĂ„ vei ❀

Gratulerer💕 Dere fĂ„r en slik lykkehistorie man hĂžrer om! GĂžy❀ ( Vi har samme termindato 9.9.2016❀)

Fortsetter under...

Hei damer :) Gratuler med spirer i magen! Jeg selv testet positivt pÄ mandag og skal visst vÊre 4+6 idag. Hadde en ma sist syklus (tror jeg) SÄ hÄper pÄ det beste nÄ :) ca termin rundt 16 september :)

Gratulerer Er selv 5+0 eller 5+7 idag iht til App men bruker to og den ene sier term 9 og den andre 12 sept. SÄ fÄr vente pÄ legen.. De sier jeg har lavt jeg nivÄ sÄ venter spent pÄ resultatet pÄ mandag...

Men vi hÄper pÄ det beste og at alt gÄr bra med alle her

Endret av skogfrua

Annonse

SĂ„ spennende :) Heldigvis er jo dette med hcg veldig individuelt i starten av et svangerskap! HĂ„per alle prĂžver er fine og sterke pĂ„ mandag 😄

Jeg tar selv en ny test hver dag,for Ă„ mĂ„le styrke selvom jeg vet at testene fra ebay og billigstrimler ikke alltid gir tydelige svar! Helt hĂ„plĂžst 🙈🙊

Men det er vel ganske naturlig og vére slik i starten 😊

Hehe ja tok selv tre strimler og en clearblue. Alle positive men ville fortsatt ta en ukesindikator test, da sa mannen nei siden vi tar blodprĂžvetester er vel hormonene som spiller inn

Hvordan er formen generelt her inne da? Selv er jeg trÞtt og smÄkvalm. Samt at jeg har en del smerter, men det er vist normalt...

FĂžrstegangsgravid... Sikkert av den hysteriske typen

Hehe ja tok selv tre strimler og en clearblue. Alle positive men ville fortsatt ta en ukesindikator test, da sa mannen nei siden vi tar blodprĂžvetester er vel hormonene som spiller inn

Hvordan er formen generelt her inne da? Selv er jeg trÞtt og smÄkvalm. Samt at jeg har en del smerter, men det er vist normalt...

Jeg tester ikke HCG nĂ„, satser pĂ„ at alt stĂ„r bra til. Ellers sĂ„ er jeg forelĂžpig heldig og formen er super. Kanskje litt trĂžtt pĂ„ ettermiddagen, men sniker til meg en liten lur. Andre symptomer er superluktesans(1,5 Ă„ringen til sĂžster som vanligvis lukter deilig baby, lukter bleie🙃). Ellers er jeg litt framtung, men klager ikke pĂ„ fylte tits🙌🙌🙌. Mest nytt for meg er all "Nei-maten". Hadde litt stikkinger rundt IKM dager, men det har gitt seg. Ellers er humĂžret jevnt og er rolig.

Jeg tester ikke HCG nÄ, satser pÄ at alt stÄr bra til. Ellers sÄ er jeg forelÞpig heldig og formen er super. Kanskje litt trÞtt pÄ ettermiddagen, men sniker til meg en liten lur. Andre symptomer er superluktesans(1,5 Äringen til sÞster som vanligvis lukter deilig baby, lukter bleie). Ellers er jeg litt framtung, men klager ikke pÄ fylte tits. Mest nytt for meg er all "Nei-maten". Hadde litt stikkinger rundt IKM dager, men det har gitt seg. Ellers er humÞret jevnt og er rolig.

Nei-mat ja... Der var det en del som overrasket meg... Mye Ă„ rette seg til

Hei. Fikk positiv clear blir digital idag, 2-3 uker. IfĂžlge terminkalkulator har jeg termin 20 september. Hadde en SA i november, men denne gangen fĂžles det veldig annerledes. Masse bobling de siste ukene, hĂ„per spiren blir til en liten baby!! 😊

Annonse

Jeg skal ogsÄ med her :) Jeg testet positivt 25 des og har termin ca 9 sept. Dette blir vÄr nr tre. Vi hadde en ma i uke 13 i oktober sÄ denne spiren hÄper jeg virkelig sitter!

Jeg har vĂŠrt uggen en stund, men de siste dagene har jeg vĂŠrt skikkelig kvalm!! Lykke til med de neste ukene til alle med septemberbabyer:)

Jeg og skal vel inn her! Det fÞles veldig rart, men begynner sÄ smÄtt Ä bli vandt til det. Det var ikke planlagt, men vi beholder spiren!

HĂ„per det store morsinnstinktet og gleden kommer snart.

Jeg var pÄ en tidlig UL fordi jeg hadde siste mens i midten av november, sÄ pga det sÄ burde jeg ha vÊrt lengre pÄ vei, men UL viste bare en bitteliten ert pÄ under 1 cm. AltsÄ er jeg bare 5 uker pÄ vei. Gynekologen sa at det kunne vÊre en sjangs for at det var snakk om en MA :(, og at det hadde vÊrt dÞdt en liten stund. 

Da er det vel bare Ä vente? Jeg har fortsat Þmme bryster og er kvalm, sÄ hÄper det fortsatt er liv.

Termin rundt 17.sept.

Noen som bor i Bergen her?:)

Ja ja ja 😄👏😄🙌🙌 har perfekt stigning pĂ„ blodprĂžver. Skal inn til tidlig ul i ike 8-9 for og forsikre oss om at termin stemmer 😄 Ă„ hvor glad, nesten feire med en tur pĂ„ do 🙊 kvalm.no

Jeg lager en facebookgruppe jeg, sÄ kan de som vil vÊre med bare sende meg en pm sÄ kan jeg legge dere til :) Om det allerede finnes en sÄ si ifra sÄ slipper vi Ä ha to gÄende :)

Legg meg til : line hope Jensen â˜ïžđŸ˜Š

Symtomer uke 6+1:

Store Ăžmme bryst.

Kvalm til tider, kvalm uke 4, helt fin uke 5 sÄ kom det igjen idag(hÄper det gÄr bort)

Veldig dÄrlig fordÞyelse

TrĂžtt

Øm korsrygg

Klarer snart ikke skjule magen! Med fÞrste viste ikke antydning til mage fÞr uke 20, nÄ poppet den ut med det samme syns jeg! (Kan og self ha mye med den dÄrlige fordÞyelse og men det er helt sykt hvor stor den er!

Symtomer uke 6+1:

Store Ăžmme bryst.

Kvalm til tider, kvalm uke 4, helt fin uke 5 sÄ kom det igjen idag(hÄper det gÄr bort)

Veldig dÄrlig fordÞyelse

TrĂžtt

Øm korsrygg

Klarer snart ikke skjule magen! Med fÞrste viste ikke antydning til mage fÞr uke 20, nÄ poppet den ut med det samme syns jeg! (Kan og self ha mye med den dÄrlige fordÞyelse og men det er helt sykt hvor stor den er!

Dette vet du kanskje men vet fÞrste graviditet sÄ tar det lang tid fÞr magemusklene "endelig" slipper taket og rettere sagt glir fra hverandre.

Ved andre graviditet tar det derfor ikke sÄ lang tid siden de allerede har blitt utvidet.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...