GĂ„ til innhold

september babyer 😍

Anbefalte innlegg

Da blir jeg fĂžrste som kan skrive at jeg vente barn i september :)

Dette blir mit femte og siste barn ..

Spent pÄ tiden fremover..

Pos test 5 dager fĂžr termin.

Sist fikk jeg tvillinger..

HĂ„per de kanskje gjemmer seg to i magehuset ogsĂ„ denne gangen 😀😀

FĂ„relĂžpig termin 1 september â€â€đŸ’™đŸ’™

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144252416-september-babyer-%F0%9F%98%8D/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ogsÄ skal inn her! :)
Fikk svak positiv i gÄr kveld, og en CB digital i morges der det sto GRAVID 1-2 uker :D

Er usikker pÄ syklusen min, da jeg sluttet pÄ pillen i september og har hatt ulike sykluser siden da..

Fikk siste mens 23/11-15, og EL-test var positiv 10/12 :)

Jeg tror jeg ogsÄ skal inn her! :)

Fikk svak positiv i gÄr kveld, og en CB digital i morges der det sto GRAVID 1-2 uker :D

Er usikker pÄ syklusen min, da jeg sluttet pÄ pillen i september og har hatt ulike sykluser siden da..

Fikk siste mens 23/11-15, og EL-test var positiv 10/12 :)

NoksĂ„ lik som meg 😀 tok og cb i dag som viste GRAVID 1-2

hadde siste mens 25/11-15 :P men hadde el 8 des :)

gratulerer 😀😀

Endret av mamma til 4 og gravid.

Annonse

Hurra! Jeg fikk positiv test pĂ„ kvelden lille julaften â˜șâ˜ș Hadde en spontanabort i uke 6 i november, sĂ„ det klaffet pĂ„ fĂžrste forsĂžk etter det! Krysser alt jeg har for at det gĂ„r bra denne gangen 👏 ForelĂžpig termin 4. september!

-Har ei pĂ„ 13 mnd fra fĂžr av 😊

Gratulerer til dere alle!

Ser ut som jeg hÞrer til her jeg ogsÄ! Har fÄtt en haug med svakt positive tester de siste dagene, noen billig tester og noen ebay tester. Tirsdag og onsdag ble de svakt positive etter fristen, men i gÄr og i dag har de blitt positiv innenfor fristen :) Tenkte Ä ta en CB i morgen :)

Har 2 barn fra fÞr, og har prÞvd i snart 1,5 Är pÄ tredjemann.. I lÞpet av de Ärene har jeg hatt to SA, sÄ det har vÊrt tÞffe tider. Denne spiren satt pÄ pp 7.

Litt usikker pÄ termin siden jeg har hatt litt ustabile sykluser, men rundt 5-6-7 september :)

Etter en kjemisk forrige pp er jeg utrolig nok gravid igjen. FÞler meg veldig usikker pÄ om det holder.
MEN man mÄ leve i hÄpet.
Har hatt svake positive siden 8 dpo. Er 11 dpo i dag. 
Jeg er 41 Är og gift pÄ 6 Äret med min kjÊre gode mann.
Jeg har 3 jenter pÄ 17,19 og 3 Är fra fÞr.

HÄper at minste jenta skal fÄ ett jevnaldrende sÞsken da sÞstrene hennes har flyttet ut. clear.png
ForelĂžpig termin 11 september .

:hoppendeglad: 

Annonse

Ser ut som jeg hÞrer til her jeg ogsÄ! Har fÄtt en haug med svakt positive tester de siste dagene, noen billig tester og noen ebay tester. Tirsdag og onsdag ble de svakt positive etter fristen, men i gÄr og i dag har de blitt positiv innenfor fristen :) Tenkte Ä ta en CB i morgen :)

Har 2 barn fra fÞr, og har prÞvd i snart 1,5 Är pÄ tredjemann.. I lÞpet av de Ärene har jeg hatt to SA, sÄ det har vÊrt tÞffe tider. Denne spiren satt pÄ pp 7.

Litt usikker pÄ termin siden jeg har hatt litt ustabile sykluser, men rundt 5-6-7 september :)

Hva viste CB?😊

Tok en vanlig CB- og den viste en fint blÄtt kryss :) stresser ikke med Ä finne ut akkurat hvor langt jeg er pÄ vei, siden jeg mest sannsynlig fÄr noen ekstra kontroller og UL fÞr ordinÊr UL, siden jeg hadde en senabort tidligere i Är.

Ta derfor utgangspunkt i at jeg er ca 4+3 pÄ vei :)

Jeg er og sÄ redd for abort, har ingen senabort men en ma mÄtte operere ut fosteret i uke 9, fosteret var bare 4 uker.. + i lÞpet av de 12 pp mine pÄ sÞsken har jeg 1 tidlig abort og en del kjemiske.. Tror jeg skal spÞrre om tidligere kontroll for jeg klarer ikke Ä slappe av, jeg har tatt sÄ mange testet at jeg har ikke tall pÄ det for Ä bekrefte at jeg er gravid Ä at hcg stiger.. Jeg er livredd for enda en ma..

Da har jeg vĂŠrt Ă„ tatt hcg blodprĂžve i dag.Var veldig nervĂžs.

Den kjemiske i begynnelsen av desember ha satt en stĂžkk i meg.

Heldigvis hadde den steget fra 21 til 41 pÄ 2 dager sÄ da er det innenfor normalen.

SÄ nÄ er den nedtelling til uke 5 som er grensa for kjemisk :) 

Jeg blir med her🍀🩄. Er gravid 1-2 uker🙈💕Alle testene er positive🙃LykkefĂžlelse og perfekt start pĂ„ 2016. Termin blir 9.9.2016 hilsen app;) Ser frem mot Ă„ fĂžlge med dere damer og dele ups and downs! godt nytt Ă„r og Ăžnsker dere et harmonisk Ă„r med hverdagsmirakler!

Hei da flytter jeg inn hos dere etter positiv test pÄ Ärets siste dag og tidlig ul idag viste 1.9 som termin termin. Godt Ä se at noen av dere har flere barn, her har det vÊrt en tÞff periode da dette blir vÄr tredje pÄ 4 Är. Er student ogsÄ bare for Ä gjÞre ting litt vanskeligere men ferdig snart. Ikke fÞr vi sÄ vÄr lille klarte vi Ä legge tanken om abort bak oss. Vet det hÞres forferdelig ut men

Endelig min tur Etter Ă„ ha vert prĂžvene siden 2012 og i ivf kĂž kunne ikke dagen i gĂ„r vert bedre pĂ„ klinikken. Tok prĂžver for hormonbehandling men endte med blodprĂžve for graviditet. VI KLARTE DET helt selv 5+7 i dag og forelĂžpig termin 9/9/16 ❀❀❀❀ 1 lille gull pĂ„ vei ❀

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...