Ann86 Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Hei. 😊 Noen her som bruker gravid-app, hvilken i såfall? Jeg har lastet ned gravidreisen for bilder, men finner ikke en nedtellingsapp jeg liker...
erosrose Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 (endret) - pregnancy +  (jeg liker denne best:D)  - im expecting  - gravid & baby  - my pregnancy  - the bump  - baby bump  - liberoklubben   Håper dette er til hjelp:) Endret 21. desember 2015 av erosrose
Camilla<3 Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Lette etter en app for oss som venter tvillinger, men fant ikke noe. Noen som har hørt at det finnes?
BFurby Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Anbefaler ogsÃ¥ Headspace, særlig hvis du er stresset, engstelig osv. Det er en meditasjonsapp og ja, den er kjempedyr, men sÃ¥ er den ogsÃ¥ veldig bra.  Den har generelle meditasjons-pakker og pakker tilpasset spesielle situasjoner, som angst, stress, trening (!) osv. Jeg brukte den mye for angst og det hjalp masse.  De har ogsÃ¥ en egen pakke for gravide som jeg akkurat startet pÃ¥ og jeg tror det kan være noe. Handler om Ã¥ finne ro mtp graviditeten. Tror dere kan bruke promokoden GETYOUHEADSPACE for Ã¥ fÃ¥ 3 mnd gratis pÃ¥ 1 Ã¥rs abonnement.  De første 10 øktene er generelle og gratis. Hvis man sÃ¥ abonnerer er det 20 generelle økter til før man begynner pÃ¥ det spesialpakkene, men det gÃ¥r an Ã¥ spole over hvis man vil starte rett pÃ¥ spesialpakkene. Selv om det er litt ironisk Ã¥ spole over meditasjonsøkter ;-)Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå