Gå til innhold

avtale om hard sex, men han dro det så altfor langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode gud. Hvor lenge har dere vært sammen? Han mangler mye der oppe.... Har han forsøkt og ta deg i rumpa før? Har du sagt nei til det tidligere? Om så... hiv på deg et par sko du slipper å knyte og løp! ...eller forresten. Ta på de skoene uansett.

Anonymous poster hash: 6c5fd...67a

Vi har ikke vært sammen lenge I det hele tatt.. tre-fire måneder. Vi bor ikke sammen men jeg er mye hos han de ukene jeg ikke har barna. Han har ikke prøvd å ta meg I rumpa før, og det har ikke vært et tema. Jeg har dratt hjem til meg selv nå og får barna til julefeiring I morgen. Tenker å bare prøve å få det litt på avstand slik at jeg kanskje ser det litt klarere. De siste dagene har jeg vært på gråten hele tiden.. bare går og er lei meg og oppkavet inni meg, men nå er jeg sint også. Jeg synes han er urettferdig som er så sint mot meg og ikke vil snakke. Det er nok slutt mellom oss nå, og det er jo også ganske trist midt I julen 😕

Takk for støtte og svar fra dere.

Hi

Anonymous poster hash: d476e...0dd

Fortsetter under...

Skrevet

Gode gud. Hvor lenge har dere vært sammen? Han mangler mye der oppe.... Har han forsøkt og ta deg i rumpa før? Har du sagt nei til det tidligere? Om så... hiv på deg et par sko du slipper å knyte og løp! ...eller forresten. Ta på de skoene uansett.

Vi har ikke vært sammen lenge I det hele tatt.. tre-fire måneder. Vi bor ikke sammen men jeg er mye hos han de ukene jeg ikke har barna. Han har ikke prøvd å ta meg I rumpa før, og det har ikke vært et tema. Jeg har dratt hjem til meg selv nå og får barna til julefeiring I morgen. Tenker å bare prøve å få det litt på avstand slik at jeg kanskje ser det litt klarere. De siste dagene har jeg vært på gråten hele tiden.. bare går og er lei meg og oppkavet inni meg, men nå er jeg sint også. Jeg synes han er urettferdig som er så sint mot meg og ikke vil snakke. Det er nok slutt mellom oss nå, og det er jo også ganske trist midt I julen

Hi

Bedre at du finner det ut nå som forholdet er ganske nytt, enn at det dukker opp etter at dere har flyttet sammen, eller gud forby, fått felles barn. Jeg blir sjokkert over dem som svarer at det er greit og ikke grunn nok til å dumpe ham. Når man blir "tatt i rompa" uten samtykke så får man jo ubeskrivelig vondt, har han virkelig ikke fått det med seg? Hvis han ikke ser at du har vondt og/eller ikke bryr seg om det, så er han en drittsekk. Hans sinte reaksjon i DAGESVIS viser bare at han er ego. En ordentlig MANN hadde sagt unnskyld for lenge siden hvis han gikk over streken, ikke vært sint og skyldt på deg.

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Vi har ikke vært sammen lenge I det hele tatt.. tre-fire måneder. Vi bor ikke sammen men jeg er mye hos han de ukene jeg ikke har barna. Han har ikke prøvd å ta meg I rumpa før, og det har ikke vært et tema. Jeg har dratt hjem til meg selv nå og får barna til julefeiring I morgen. Tenker å bare prøve å få det litt på avstand slik at jeg kanskje ser det litt klarere. De siste dagene har jeg vært på gråten hele tiden.. bare går og er lei meg og oppkavet inni meg, men nå er jeg sint også. Jeg synes han er urettferdig som er så sint mot meg og ikke vil snakke. Det er nok slutt mellom oss nå, og det er jo også ganske trist midt I julen 😕

Hi

Det er ikke rart om du er sint og på gråten. Du har blitt utsatt for et overgrep fra en du hadde tillit til. Dine reaksjoner er naturlige!

Ha en riktig god jul likevel - prøv å se på den lyse sida: om dere gjør det slutt står du fritt til å finne deg en ny mann som viser deg den respekt du fortjener.

Endret av Pashla
Skrevet

Vi har ikke vært sammen lenge I det hele tatt.. tre-fire måneder. Vi bor ikke sammen men jeg er mye hos han de ukene jeg ikke har barna. Han har ikke prøvd å ta meg I rumpa før, og det har ikke vært et tema. Jeg har dratt hjem til meg selv nå og får barna til julefeiring I morgen. Tenker å bare prøve å få det litt på avstand slik at jeg kanskje ser det litt klarere. De siste dagene har jeg vært på gråten hele tiden.. bare går og er lei meg og oppkavet inni meg, men nå er jeg sint også. Jeg synes han er urettferdig som er så sint mot meg og ikke vil snakke. Det er nok slutt mellom oss nå, og det er jo også ganske trist midt I julen

Hi

Bedre at du finner det ut nå som forholdet er ganske nytt, enn at det dukker opp etter at dere har flyttet sammen, eller gud forby, fått felles barn. Jeg blir sjokkert over dem som svarer at det er greit og ikke grunn nok til å dumpe ham. Når man blir "tatt i rompa" uten samtykke så får man jo ubeskrivelig vondt, har han virkelig ikke fått det med seg? Hvis han ikke ser at du har vondt og/eller ikke bryr seg om det, så er han en drittsekk. Hans sinte reaksjon i DAGESVIS viser bare at han er ego. En ordentlig MANN hadde sagt unnskyld for lenge siden hvis han gikk over streken, ikke vært sint og skyldt på deg.

Tusen takk for svaret ditt 😊 Det er jo sant at det er bedre å oppdage det nå, men det er bare så trist at det ble sånn, og jeg har vært så forelsket I han og kjenner han ikke igjen nå. Det er forvirrende og fortvilende. Jeg har faktisk vondt i rumpa fremdeles.. mulig jeg fikk en rift eller noe og det går jo over.

Jeg hadde håper at han ville snakke med meg når jeg sa jeg drar hjem.. planen var å være hos han til I morgen. Men han var bare en drittsekk og gjorde narr av meg. På en måte gjør han det jo lettere for meg å gå .. og kanskje det er det han vil etter at det gikk opp for han at min forståelse av hard sex ikke er den samme som hans forståelse av det. Kanskje er det det det handler om egentlig - at han ikke gidder å være sammen med en prippen jente..

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt Det er jo sant at det er bedre å oppdage det nå, men det er bare så trist at det ble sånn, og jeg har vært så forelsket I han og kjenner han ikke igjen nå. Det er forvirrende og fortvilende. Jeg har faktisk vondt i rumpa fremdeles.. mulig jeg fikk en rift eller noe og det går jo over.

Jeg hadde håper at han ville snakke med meg når jeg sa jeg drar hjem.. planen var å være hos han til I morgen. Men han var bare en drittsekk og gjorde narr av meg. På en måte gjør han det jo lettere for meg å gå .. og kanskje det er det han vil etter at det gikk opp for han at min forståelse av hard sex ikke er den samme som hans forståelse av det. Kanskje er det det det handler om egentlig - at han ikke gidder å være sammen med en prippen jente..

Du er overhode ikke prippen! Du har bare en sunn og fornuftig motstand mot at overgrep skal gjøres mot deg.

Måten han har oppført seg, helt fra dere hadde sex og du fikk stoppet ham til du reiste derfra nå, dager etterpå, viser at denne mannen har seksuelle issues som ikke er sunne. Ingen mann som er erfaren og har et sunt forhold til sex ville funnet på å ha analsex med noen som ikke er forberedt på det og har samtykket til det. Rollespill eller ikke, hard sex eller ikke - det gjør man ikke. Det vet de som har normale forhold til sex. De som praktiserer hard sex avtaler også et kodeord, å ikke gjøre det er uansvarlig.

Denne mannen har ikke noe normalt forhold til sex i mine øyne, og jeg synes oppriktig synd på neste dame som kommer i hans vei! Jeg blir ikke overrasket om denne mannen blir anmeldt for voldtekt snart.

Du har derimot et normalt forhold til sex, Hi, og du satte grenser for deg selv både da du fikk stoppet ham og da du reiste fra ham. Enig med Pashla i at det er naturlig at du føler deg både såret og sint, det er normale og sunne reaksjoner på det han gjorde mot deg.

Kutt all kontakt med ham, ikke ha noe mer med ham å gjøre. Om du likevel snakker med ham så gi ham klar beskjed om at hvis du hører at han gjør noe lignende med andre som ikke har samtykket så risikerer han å bli anmeldt for voldtekt og at du da også gjerne stiller som vitne - og be ham ligge langt unna deg og aldri ta kontakt med deg igjen.

Anonymous poster hash: 02289...7f4

Skrevet

Du er ikke prippen.. Ikke tenk at dette er din feil. Dere burde hatt ett kodeord det er jeg enig med resten her. Men oppførselen hans etterpå er uakseptabel. Han burde ha ønsket å snakke ut med deg etterpå... Skjønner du er lei deg, men han som har oppført seg dårlig. Du bør høre fra han når han har tenkt seg om...hvis ikke dump han. Prøv å kos deg med ungene dine nå😊

Anonymous poster hash: bcc61...79b

Annonse

Skrevet

Hi

Det er ikke rart om du er sint og på gråten. Du har blitt utsatt for et overgrep fra en du hadde tillit til. Dine reaksjoner er naturlige!

Ha en riktig god jul likevel - prøv å se på den lyse sida: om dere gjør det slutt står du fritt til å finne deg en ny mann som viser deg den respekt du fortjener.

Tusen takk 😙

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...