Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Kjæresten og jeg hadde avtalt å ha hard sex.. det var veldig spennende og morsomt å legge planene. Vi ble enige om at han skulle late som han var en innbruddstyv som kom budene inn og bare tok meg.. snakket om at han skulle holde meg fast og ta meg hardt. Men så ble han vel helt revet med tror jeg.. Han slo meg på rumpa og på puppene.. jeg likte det ikke og ba han bremse litt. Da var det som om han ble mer ivrig og bente meg over bordet, holdt meg hardt I håret og tok meg I rumpa!! Det har vi aldri snakket om før og det er overhodet ikke greit! Han ble drit forbanna da jeg stoppet han og har vært sur siden.. (tre dager siden nå) .. Han gir seg ikke på at det var avtalen og at jeg ikke har noen grunn til å være sur på han. Hadde jeg vært han hadde jeg vært flau og lei meg istedenfor sint.. Han behandlet meg liksom med så lite respekt 😕 Nå føles det nesten som om vi ikke kommer til å klare å komme forbi det her.. Uff! Noen som har råd til meg? Anonymous poster hash: d476e...0dd
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Råd? Nei si det. Jeg hadde ikke kommet over at min kjæreste ikke stoppet når jeg ville. For meg ville dette vært alvorlig, og det ville tatt lang lang tid. Håper du ikke ble skadet. Det kan selvfølgelig ha vært dårlig kommunikasjon og det kan gjerne forklare noe. Men det kan ikke unnskylde at han ikke trakk seg når du bremset Anonymous poster hash: 3a779...72b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Råd og råd.. Jeg hadde dumpet han. Man skal ha kontroll selv om man har rollespill. Anonymous poster hash: ea796...4c3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Har ingen råd. Hadde dumpet han p dagen. For meg blir dette en slags voldtekt, hadde aldri godtatt at han tok meg i rumpa. Det er noe jeg aldri kommer til å prøve å det vet min mann utmerket godt. Anonymous poster hash: 1b359...637
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Fullstendig uakseptabelt gjort. Og i hvertfall når han er sur på deg nå. Anonymous poster hash: 9795b...880
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 Han er nok sikkert veldig flau. Dere hadde avtalt hard sex og så blir han stoppet fordi han blir ivrig og går for langt. Mange reagerer med sinne når de skammer seg. Ville prøvd å prate med han igjen. Anonymous poster hash: 44768...1c8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 Det kunne kanskje vært mulig å tilgi at han gikk for langt. Men den type rollespill er nok ødelagt for dere. Det at han er sur på deg nå ville vært dumpegrunn. Hvem av dere tok initiativet til rollespillet? Anonymous poster hash: 44c7c...795
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 Jeg synes det er helt uakseptabelt at han(!) blir sur for dette. Dere har helt tydelig ikke kommunisert godt nok om dette på forhånd, inkludert å diskutere safe word e.l. Hard sex er jo ikke det samme som at han kan gjøre akkurat som han vil! Anonymous poster hash: 5c8be...60b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 Dere bør kommunisere bedre. Voldtekt var det vel ikke. Anonymous poster hash: 2b529...223
LivetErEnLek Skrevet 21. desember 2015 #10 Skrevet 21. desember 2015 Da har dere vel begge lært? Den type sex har man ikke uten å ha snakket nøye gjennom det og avtalt kodeord. I sin iver har han nok tolketjenesten protester som en del av leken. Han skammer seg nok grusomt og da kan det være lett å trekke seg unna. Snakk med han er mitt råd, men uten å anklage han.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 Fra den ene siden så er dette veldig respektløst. Men fra den andre siden så trodde han kanskje at din reaksjon var en del av rollespillet? Til en annen gang, uavhengig av hvilken mann det er med så MÅ dere ha et kodeord for stopp. Anonymous poster hash: 4e211...990
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #12 Skrevet 21. desember 2015 Kjæresten og jeg har alltid røff sex i varierende grad(uten rollespill). Det er elementer av "vold og tvang" og kan virke litt brutalt til tider. Han er Dom og jeg er sub, så han bestemmer. Det å si nei, stopp, ikke osv hjelper ikke da det er en del av "greien". Men, selv om vi har disse rollene, er det allikevel _alltid_ jeg som bestemmer! Han må kunne lese meg 100%, han må ha kontroll på seg selv til å ikke bli for hardhendt og faktisk skade eller gå utover mine grenser, alt han gjør, gjør han for å gi meg nytelse, som igjen tenner han. Hadde jeg vært i den minste tvil på at han visste hva som var greit og ikke greit, eller jeg ikke stolte 100% på han, hadde jeg ikke hatt slik sex. Det er utrolig viktig! Vi har snakket underveis om hva vi vil, hva vi liker og hva vi vil prøve. Om vi prøver noe som den ene er ukomfortabel med slutter vi. Vi har snakket om grensene våre og hva som er helt uaktuelt. Ikke for det, vi kan pushe grenser, men da gjør vi det sammen. Vi har snakket om kodeord, men jeg glemmer det..Jeg kan prikke han på skulder eller der jeg rekker om han ikke ser på meg når jeg har fått nok, men ellers er jeg helt avhengig av at han leser meg. Kommunikasjon og tillit er utrolig viktig i sånne settinger. For min del må det også være kjærlighet, for ellers hadde jeg aldri latt noen se meg så sårbar, eller gjort meg så sårbar. Anonymous poster hash: 92e67...2c8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #13 Skrevet 21. desember 2015 Vi har nok misforstått hverandre veldig I utgangspunktet. Mens jeg har sett for meg å bli tatt litt hardt oppetter en vegg har han sett for seg å slå meg, lugge meg og ta meg I rumpa.. jeg ser jo nå at vi burde ha presisert mye mye mer enn å bare kalle det "hard sex". Jeg har også referert til det som at han kan gjøre hva han vil med meg.. og det burde jeg ikke ha sagt for jeg mente det jo ikke sånn. Dette han dro fram var liksom bare så langt utenfor noe jeg forestilte meg, og det har ikke slått meg at han ville finne på noe sånt. Greit nok så misforstod vi h wrandre, men det sinnet han har vist I flere dager nå skremmer meg. Jeg prøvde å krype inntil han I går og han dyttet meg veldig brått bort og sa hånlig at han ikke tør å røre meg noe mer.. Han er bare sint og viser ingen tegn til forsoning så jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å være her. Jeg begynner å bli ganske sint selv. I mine øyne var det jo han som dummet seg ut, ikke greide å fange opp mine signaler osv.. Huff, for noe dritt!! Tusen takk for svar allesammen spm har tatt seg tid 😊 Hi Anonymous poster hash: d476e...0dd
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #14 Skrevet 21. desember 2015 Jeg hadde ansett det som på grensen til voldtekt, blir ikke enig med meg selv om han har overskredet den grensen. Iom. at han tok deg bak uten at du samtykket gjør det egentlig til en voldtekt. Dere begikk begge en feil siden dere ikke hadde avtalt et kodeord for når han skulle stoppe. Likevel, han var tydeligvis ikke oppmerksom på deg, men bare sin egen rolle og nytelse i det uten å ta hensyn til deg. Og da ville det vært slutt for min del. Når han i tillegg blir sur i etterkant, i stedenfor å be om unnskyldning, da hadde forholdet vært over for min del. Det at han ble "dritforbanna" da du fikk til å stoppe ham, det er et så dårlig tegn at denne mannen aldri bør ha hard sex igjen. Han er rett og slett ikke mann nok til å ha den typen sex! Dump ham, han der vil du aldri få det bra med, altfor mange faresignal - han tar ikke hensyn til deg, han blir forbanna når du stopper ham fra å gjøre deg vondt, han ber ikke om unnskyldning, men straffer deg med å være sur i etterkant. Hadde han vært flau så burde han bedt om unnskyldning, det at han ikke gjør det er bekymringsverdig! Dropp ham! Anonymous poster hash: 02289...7f4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #15 Skrevet 21. desember 2015 Her er det jo kun snakk om dårlig kommunikasjon. Utfra hva du selv skriver så har du jo egentlig gitt din tillatelse til at han kunne gjøre hva han ville. Grunnen til at han er sint nå er jo at han skammer seg og føler seg avvist. Han trodde du var med på leken og det var du ikke. Det er overhodet ikke grunn til å dumpe han pga dette. Du må snakke med han og forklare at dine forventninger ikke var i nærheten av hans og at dere til en annen gang er nødt til å avtale klare regler. Anonymous poster hash: c674f...e22
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #16 Skrevet 21. desember 2015 Her er det jo kun snakk om dårlig kommunikasjon. Utfra hva du selv skriver så har du jo egentlig gitt din tillatelse til at han kunne gjøre hva han ville. Grunnen til at han er sint nå er jo at han skammer seg og føler seg avvist. Han trodde du var med på leken og det var du ikke. Det er overhodet ikke grunn til å dumpe han pga dette. Du må snakke med han og forklare at dine forventninger ikke var i nærheten av hans og at dere til en annen gang er nødt til å avtale klare regler. Anonymous poster hash: c674f...e22 Han virker ikke akkurat snakkbar spør du meg. Hans barnslige oppførsel nå er ille. Kald skulder dreper et forhold,før eller senere Anonymous poster hash: 44c7c...795
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #17 Skrevet 21. desember 2015 Vi har nok misforstått hverandre veldig I utgangspunktet. Mens jeg har sett for meg å bli tatt litt hardt oppetter en vegg har han sett for seg å slå meg, lugge meg og ta meg I rumpa.. jeg ser jo nå at vi burde ha presisert mye mye mer enn å bare kalle det "hard sex". Jeg har også referert til det som at han kan gjøre hva han vil med meg.. og det burde jeg ikke ha sagt for jeg mente det jo ikke sånn. Dette han dro fram var liksom bare så langt utenfor noe jeg forestilte meg, og det har ikke slått meg at han ville finne på noe sånt. Greit nok så misforstod vi h wrandre, men det sinnet han har vist I flere dager nå skremmer meg. Jeg prøvde å krype inntil han I går og han dyttet meg veldig brått bort og sa hånlig at han ikke tør å røre meg noe mer.. Han er bare sint og viser ingen tegn til forsoning så jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å være her. Jeg begynner å bli ganske sint selv. I mine øyne var det jo han som dummet seg ut, ikke greide å fange opp mine signaler osv.. Huff, for noe dritt!! Tusen takk for svar allesammen spm har tatt seg tid 😊 Hi Anonymous poster hash: d476e...0dd At han reagerer på den måten er bare uakseptabelt! Jeg hadde ikke klart å leve med at en mann først så og si begikk overgrep, for så å straffe meg! Beklager, men det er ikke greit. Anonymous poster hash: 92e67...2c8
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2015 #18 Skrevet 21. desember 2015 Dette er jo en form for voldtekt. Beklager, men hvis typen din ikke skjønner det, er han en primitiv bavian!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. desember 2015 #19 Skrevet 21. desember 2015 (endret) For min del ville hans oppførsel både under akten og ikke minst nå i ettertid vært en komplett dealbreaker. Endret 21. desember 2015 av JuleRødeGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #20 Skrevet 21. desember 2015 Her er det jo kun snakk om dårlig kommunikasjon. Utfra hva du selv skriver så har du jo egentlig gitt din tillatelse til at han kunne gjøre hva han ville. Grunnen til at han er sint nå er jo at han skammer seg og føler seg avvist. Han trodde du var med på leken og det var du ikke. Det er overhodet ikke grunn til å dumpe han pga dette. Du må snakke med han og forklare at dine forventninger ikke var i nærheten av hans og at dere til en annen gang er nødt til å avtale klare regler. Anonymous poster hash: c674f...e22 Det er ikke lenger snakk om "bare" dårlig kommunikasjon. Det kunne man sagt om mannen reagerte anderledes når Hi omsider fikk stoppet ham. At han ikke er mer oppmerksom på at Hi tydelig motsatte seg det han gjorde, det sier mye om hans respekt for henne, hennes følelser og hennes sikkerhet. Måten han reagerer på i etterkant med sinne i dagevis viser at dette er en mann som ikke kan kommunisere, ikke greier å unnskylde når han gjør noe galt. Ved å fortsette å være sint legger han skylden på Hi. Når Hi har forsøkt å nærme seg skyver han henne også unna i ettertid. Det er ikke bare dårlig kommunikasjon, det sier mye om mannens personlige egenskaper. Det sier mye om hvordan han løser konflikter. Anonymous poster hash: 02289...7f4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #21 Skrevet 21. desember 2015 Herregud. Alt av tillit og respekt hadde vært borte. For en tulling. Anonymous poster hash: 9d056...cdb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #22 Skrevet 21. desember 2015 En ting er at sex'en ble som den ble, det må dere begge ta skylden for. Det kunne dere lett gått videre fra ved at begge la seg flate for sine feil i kommunikasjonssvikten. Men reaksjonen hans nå i ettertid er overhodet ikke bra. Det viser at dette er en mann som overhodet ikke kan ha en dominant rolle i sex, han kan ikke ha denne type sex overhodet. Skal man være dominant "på soverommet" må man være veldig lydhør for partnerens signaler, og å bli sur i dagevis og oppføre seg så nedlatende og ufint fordi han ble stoppet, det får alle varselsignaler til å blinke. Han har helt feil motivasjon for å ville dominere! Anonymous poster hash: 56bd6...17b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #23 Skrevet 21. desember 2015 En ting er at sex'en ble som den ble, det må dere begge ta skylden for. Det kunne dere lett gått videre fra ved at begge la seg flate for sine feil i kommunikasjonssvikten. Men reaksjonen hans nå i ettertid er overhodet ikke bra. Det viser at dette er en mann som overhodet ikke kan ha en dominant rolle i sex, han kan ikke ha denne type sex overhodet. Skal man være dominant "på soverommet" må man være veldig lydhør for partnerens signaler, og å bli sur i dagevis og oppføre seg så nedlatende og ufint fordi han ble stoppet, det får alle varselsignaler til å blinke. Han har helt feil motivasjon for å ville dominere! Anonymous poster hash: 56bd6...17b Tenker det samme som du. Dette er en avstumpet fyr som vil gjøre voldtekter uten å bli tatt for det 😱 Anonymous poster hash: 420e0...c16
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #24 Skrevet 21. desember 2015 Her er det jo kun snakk om dårlig kommunikasjon. Utfra hva du selv skriver så har du jo egentlig gitt din tillatelse til at han kunne gjøre hva han ville. Grunnen til at han er sint nå er jo at han skammer seg og føler seg avvist. Han trodde du var med på leken og det var du ikke. Det er overhodet ikke grunn til å dumpe han pga dette. Du må snakke med han og forklare at dine forventninger ikke var i nærheten av hans og at dere til en annen gang er nødt til å avtale klare regler. Anonymous poster hash: c674f...e22 Enig med denne. Anonymous poster hash: 9f24e...3b8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #25 Skrevet 21. desember 2015 Gode gud. Hvor lenge har dere vært sammen? Han mangler mye der oppe.... Har han forsøkt og ta deg i rumpa før? Har du sagt nei til det tidligere? Om så... hiv på deg et par sko du slipper å knyte og løp! ...eller forresten. Ta på de skoene uansett. Anonymous poster hash: 6c5fd...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå