Gå til innhold

5 dager med spotting, ingen mens, gravid?

Anbefalte innlegg

16 dager siden målt eggløsning og ingen mens ennå. Graviditetstest viste negativt i dag tidlig. Er to dager på overtid og har spottet brunt på 5. dagen nå. Har aldri spottet så mange dager før mens. Er det håp om graviditet tror dere? Føler meg ikke gravid og forventer at menssmerter skal dukke opp når som helst. Har regelmessig syklus, og kan spå rimelig sikkert når mensen kommer hver periode.

Fortsetter under...

16 dager siden målt eggløsning og ingen mens ennå. Graviditetstest viste negativt i dag tidlig. Er to dager på overtid og har spottet brunt på 5. dagen nå. Har aldri spottet så mange dager før mens. Er det håp om graviditet tror dere? Føler meg ikke gravid og forventer at menssmerter skal dukke opp når som helst. Har regelmessig syklus, og kan spå rimelig sikkert når mensen kommer hver periode.

Jeg opplevde det samme forrige pp, med negative tester og spotting - dessverre så kom TR 3 dager på overtid hos meg:/ Håper og krysser fingrene for at dette ikke gjelder deg! Hold meg oppdatert! 

Takk for svar prøvedokka! Tok en test i kveld som viste "ikke gravid". Antar det ikke er noen vits i å ta flere tester senere? Og det kan virke som jeg bare fikk en ekstremt "lett" TR denne måneden..? Bedre lykke neste pp for oss begge kanskje :)

Takk for svar prøvedokka! Tok en test i kveld som viste "ikke gravid". Antar det ikke er noen vits i å ta flere tester senere? Og det kan virke som jeg bare fikk en ekstremt "lett" TR denne måneden..? Bedre lykke neste pp for oss begge kanskje :)

Har du testet igjen?:) En så lett TR er jo ikke akkurat vanlig? Krysser fingrene for gode nyheter! 

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...