Gå til innhold

Noen som kan anbefale en hårkur som tilfører MYE fuktighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joico k-pac :)

Anonymous poster hash: 7a530...e8f

Jeg har en sånn men så på nettet nå at det er forskjellige navn på k-pakene.

Så dagens dummeste spørsmål: Proteinkur og kur for å tilføre fuktighet er vel ikke det samme? 🙈

hi

Anonymous poster hash: 406fc...405

Nå vet jeg ikke om denne tilfører mye eller normalt med fuktighet, men denne reddet håret mitt. Håret mitt var kjempetørt, krusete, ble fett med en gang og gikk omtrent ikke an å børste fordi håret hadde omtrent tovete klumper. Et par ganger med denne hårkuren og håret mitt ble silkemykt og deilig! Lett å børste ut, føltes mindre tørt.

Jeg har prøvd det meste av shampo og balsam for tørt hår. Både dyr og billig.

http://www.vita.no/harpleie/jan-thomas-haircare-hair-repair-harkur-200ml?gclid=CIar8vj77MkCFcECcwodia0LZg&gclsrc=aw.ds

Anonymous poster hash: 22418...83a

Nå vet jeg ikke om denne tilfører mye eller normalt med fuktighet, men denne reddet håret mitt. Håret mitt var kjempetørt, krusete, ble fett med en gang og gikk omtrent ikke an å børste fordi håret hadde omtrent tovete klumper. Et par ganger med denne hårkuren og håret mitt ble silkemykt og deilig! Lett å børste ut, føltes mindre tørt.

Jeg har prøvd det meste av shampo og balsam for tørt hår. Både dyr og billig.

http://www.vita.no/harpleie/jan-thomas-haircare-hair-repair-harkur-200ml?gclid=CIar8vj77MkCFcECcwodia0LZg&gclsrc=aw.ds

Anonymous poster hash: 22418...83a

Takk for tips og erfaring! Mitt hår er veldig behandlet og knusktørt, ser ut som en sau når det tørker etter vask, hehe.

hi

Annonse

Så dagens dummeste spørsmål: Proteinkur og kur for å tilføre fuktighet er vel ikke det samme? 🙈

hi

Spørsmålet er om håret ditt er ødelagt av behandlinger eller om det er mer naturlig tørt.

Mitt hår var ødelagt av behandlinger som farge, bleking osv og jeg bruker gold edition (gavepakke). Spør en frisør hva som er best for ditt hår, er det slitasjeskader så vil ikke ren fuktighet være nok for å fikse håret og da er det nok den med proteiner du bør bruke :)

hi

Spørsmålet er om håret ditt er ødelagt av behandlinger eller om det er mer naturlig tørt.

Mitt hår var ødelagt av behandlinger som farge, bleking osv og jeg bruker gold edition (gavepakke). Spør en frisør hva som er best for ditt hår, er det slitasjeskader så vil ikke ren fuktighet være nok for å fikse håret og da er det nok den med proteiner du bør bruke :)

Tusen takk for svar :) Kan jeg veksle mellom proteinkur og fuktighetskur kanskje? Frisøren sier jeg trenger fuktighet pga heftig behandling av håret.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...