Gå til innhold

Hvor tidlig bør man kjøpe brudekjole? Og tips til enkel kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå ca 3 mnd til bryllupet vårt. Og jeg skal ha en helt enkel kjole, ingen stor ballkjole, men klassisk og enkel.

:-)

Og noen som har tips til fine enkel brudekjoler?

Anonymous poster hash: 258ed...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan se på selskapskjoler og penkjoler og. De fleste selskapskjoler kommer jo i hvitfarger og.

Jeg har sett en del fine kjoler på zalando, hvor jeg tenkte at jeg kunne giftet meg i noen av de. Men jeg skal gifte meg på rådhuset.

Anonymous poster hash: 2fe03...0f2
Skrevet

Jeg kjøpte en til 500 kr på bubbleroom.se 2 uker før vi giftet oss.

Enkelt, hvit fotsid kjole

Anonymous poster hash: 360c7...226

Skrevet

Jeg tenkte først: "Oi, 3 mnd, da bør du sette igang", men to uker?! Da har du is i magen! Det kan ta tid med levering over nett, og kanskje passer den ikke 100% så den må sys om litt eller du sender den tilbake og kjøper ny. I fysisk butikk er det vel ofte også leveringstid og du kan måtte endre litt på den.

Så jeg hadde ikke ventet mye lenger i alle fall! Sko og tilbehør skal vel også kjøpes etter kjolen er på plass.

Anonymous poster hash: 85efd...fe9

Skrevet

Om du tenker og kjøpe i brudesalong er nok forsent ute.kan være heldig og passe inn i noen de har hengende.men ble anbefalt minimum 6 mnd før vi

Skrevet

Oi da, er nok litt seint ute da. Men skal vel finne en fin kjole uansett :-) får ta kontakt med brudesalongene å krysse fingrene for at de kan hjelpe mer :-)

Anonymous poster hash: 258ed...b4d

Skrevet

Jeg bare lånte den annonsen altså. Kjolen er i Oslo

Skrevet

Kjøpte vel kjolen er par mnd før.

Måtte sy den inn en del uka før, raste ned i vekt siste par ukene.

Så lurt å prøve den en uke i forveien😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...