Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Jeg er bare 12 uker på vei med nr 2. Har hatt mye tarmbevegelser, men istad kjente jeg noe lignende, men dette var under navlen! Kan det ha vært babyen da? Var veldig svakt. Anonymous poster hash: 1a06e...7f1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Nei, det er alt for tidlig! Anonymous poster hash: 730d8...c9c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Kan hende. Jeg kjente det med nr 2 så tidlig. Det ble liksom tydeligere for meg hva det var etter hvert som de samme bevegelsene bare ble sterkere. Men det kan og være tarmbevegelser. Tarmene går jo nedenfor navlen også. Det blir nok klart for deg etter hvert hva det er du kjenner Denne gang var jeg i uke 18 før jeg var sikker på at det var babyen. Men kjente da at disse bevegelsene hadde jeg kjent i et par uker i grunn, men vært usikker. Anonymous poster hash: 541aa...872
TPK Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Det er ikke for tidlig. Men livmoren er ikke nær navlen før du er rundt uke 20, så hvis det var så langt oppe var det nok tarmer. Og tarmene går jo helt ned, så det er vanskelig å skille hva som er hva så tidlig.
Kanutten83 Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Jeg kjente bevegelser i uke 12 med nr 2, men det var med som en slags "stryking" rett ved skambeinet Ikke på samme måte som tarmbevegelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå