Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Anonymous poster hash: 55e4d...bab
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Vi har den og er fornøyd, men ikke kjøp uten å sjekke om den er en av de bilene som ble "rammet" av BMW-jukset. Det er dessuten også sånn halvgod ide å kjøpe en dieselbil (vår er diesel, og jeg har ikke nok peil på bil til å vite om det også finnes bensin-versjoner) nå når den nye "moten" blant politikerne er å innføre restriksjoner og store avgifter på dieselbiler. Jeg tviler sterkt på at dere får plass til tre barneseter i den dog. Anonymous poster hash: 092ca...7d6
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Vi hadde Skoda Octavia før. Det var en veldig god bil, med, i alle fall i den tiden, det største bagasjerommet i sin klasse. God på glatta, masse utstyr, billig i drift. Jeg hadde 3 barneseter bak i bilen mange ganger. Det var trangt ja, men det gikk. Det har jo kommet flere nye modeller siden da, og det kommer an på hva slags barnestoler du har også. Her er et par linker hvor du kan sjekke om bilen er godkjent for 3 seter bak. https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/plass-til-tre-barnestoler/ http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/disse-bilene-har-plass-til-tre/a/10073842/
4barns mor Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Vi har også tre barneseter, vi har gått for volvo v70
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Hvis du har tre seter og skal ha Skoda vil jeg heller anbefale superb. Du får inn tre seter i octavia men det blir trangt synes jeg. Hvor mange av setene er bakovervendt? Mange kjøper superb pga god plass til tre seter. Jobber hos forhandler som selger Skoda. Anonymous poster hash: 968e3...503
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Ingen god bil! Med 3 seter er den liten prøv heller superb, den har bedre comfort. Anonymous poster hash: 167a4...ade
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Hvis du har tre seter og skal ha Skoda vil jeg heller anbefale superb. Du får inn tre seter i octavia men det blir trangt synes jeg. Hvor mange av setene er bakovervendt? Mange kjøper superb pga god plass til tre seter. Jobber hos forhandler som selger Skoda. Anonymous poster hash: 968e3...503 Ett av de er bakovervendt. Anonymous poster hash: 55e4d...bab
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Hvis du har tre seter og skal ha Skoda vil jeg heller anbefale superb. Du får inn tre seter i octavia men det blir trangt synes jeg. Hvor mange av setene er bakovervendt? Mange kjøper superb pga god plass til tre seter. Jobber hos forhandler som selger Skoda. Anonymous poster hash: 968e3...503 Ett av de er bakovervendt. Anonymous poster hash: 55e4d...bab Da kan det nok gå med octavia men den er trang med tre seter. Jeg hadde ikke valgt den personlig. Anonymous poster hash: 968e3...503
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Hvis du har tre seter og skal ha Skoda vil jeg heller anbefale superb. Du får inn tre seter i octavia men det blir trangt synes jeg. Hvor mange av setene er bakovervendt? Mange kjøper superb pga god plass til tre seter. Jobber hos forhandler som selger Skoda. Anonymous poster hash: 968e3...503 Ett av de er bakovervendt. Anonymous poster hash: 55e4d...bab Da kan det nok gå med octavia men den er trang med tre seter. Jeg hadde ikke valgt den personlig. Anonymous poster hash: 968e3...503 Takk for tips😊 Anonymous poster hash: 55e4d...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå