Gå til innhold

i hvilken hørte du hjertet med doppler?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er i uke 10 nå (altså 9+2). Hvor tidlig hørte du hjertelyden til første med doppler? Vet det enda er tidlig for min del, men lurer på når jeg kan begynne å prøve. 😊 Hadde vært greit å høre hjertelyden før vi forteller det til folk 😊

Anonymous poster hash: 6075b...ba4

Fortsetter under...

Jeg hørte vel hjemme for første gang i uke 11 tror jeg. Fant den langt nede, inn under skambeinet :) Prøvde først i uke 10 men da fant jeg den ikke fordi jeg ikke ante hvor jeg skulle lete, orka ikke å stresse meg selv...

Anonymous poster hash: 8e702...3e5
  • 2 uker senere...

Etter mange forsøk hørte jeg hjertelyden for første gang i dag! 11+1 😀 Er så utrolig glad! Jeg har utrolig nok letet for langt ned.. jeg har kun prøvd rett over skambenet, altså ved hårfestet ca.. men etter litt studering av livmorbilder og dopplerfilmer på youtube skjønte jeg at jeg måtte lete litt lengre opp. Så i dag fant jeg lyden, nesten med en gang! Ikke nok med at jeg fikk høre hjerte, men fikk høre masse sparking også ❤ Alt blir plutselig mere virkelig. Får nesten lyst å rope det ut til hele verden!! Men det får holde med å rope det ut til dere 😃

Annonse

Jeg hørte den i dag, 8+6 :) har prøvd og lett og sett på "how-to" videoer på youtube flere ganger, men det som funket var å ligge HELT flatt, plassere doppleren 3-4 cm over kjønnhåret på midten, og presse den skrått nedover, liksom peke den inn under skjelettet. (Skriver dette fordi jeg ble så frustrert fordi jeg ikke fant den selv, kanskje kan det hjelpe andre) Er forresten noe overvektig også. Ble så lykkelig da jeg endelig fant hjertelyden! :D

Er det noen som har opplevd å finne hjertelyden (fant den på morgenen) for så å ikke finne den igjen? Har prøvd i gårkveld, i morges og nå ikveld. Nå skal det sies at jeg er fri for aloe verakrem så har prøvd med babyolje i stedet. Vet ikke om det er pga at jeg bruker olje nå, men er så mye støy og skurring fra magen. Noen som har erfaring med om det har noe å si om jeg bruker krem eller olje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...