Gå til innhold

Fikk vermox for 2 dager siden og det er fortsatt noen levende mark i rompa nå. Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjør en runde til (det er jo uansett meningen at man skal ta den to ganger med en ukes mellomrom). Om det da ikke blir borte, kontakt lege for å få noe annet.

Viktig at dere klipper negler korte, er nazi på håndhygiene, dusjer barn og vasker rompe hver morgen, bytter undertøy og at hele familien behandles

Hun fikk en dose på natta tors,men da ga jeg vermox som hadde vært åpnet i 6 mnd så var usikker på om den funka så derfor kjøpte jeg ny og ga hun en dose på nytt i går. Vil ikke gi for mye heller. Jeg har vasket hele huset med klor og skiftet på senger hver dag siden torsdag. Vasket alt sengetøy på 90grader.

Anonymous poster hash: 98d82...654

Gjest Antarctica

Kjør en runde til (det er jo uansett meningen at man skal ta den to ganger med en ukes mellomrom). Om det da ikke blir borte, kontakt lege for å få noe annet.

Viktig at dere klipper negler korte, er nazi på håndhygiene, dusjer barn og vasker rompe hver morgen, bytter undertøy og at hele familien behandles

Og ikke byttelåner håndklær, sover i hverandres sengetøy osv.

Sånne tekstiler skal vaskes på høye temperaturer.

Annonse

Jeg har vært nazi på vaskingen,bruker håndklær en gang og rett i vask på 90 grader,vasket alt sengetøy hver dag og vasket bad,do,alle flater,dørhåndtak med klorin. Skikkelig ekkelt at det fortsatt er mark der.

Det kan ta såpass lang tid før medisinen har kommet seg gjennom hele systemet ja, det du bæsjer i dag spiste du for 1-3 dager siden.

Anonymous poster hash: d2531...969

Hun bæsjet 3 gr i går,så litt mark i avføringen men ikke så mye. Bæsjet to gr Idag så trodde hun var kvitt den dritten nå huff...

Det kan ta tre fire dager før marken dør. IKKE ta dobbel dose, FØLG bruksanvisningen. Hilsen mor til en som endte på sykehus etter vermox-kur (en tablett...) og ikke tør å tenke på hvordan det hadde endt om jeg ga dobbel dose....

Anonymous poster hash: 41ab4...88f
  • 8 år senere...

Annonse

+1 Vermox - https://euhealth247.com/no/drug/vermox Du skal ta en dose på nytt etter 1 uke. Første dosen tar knekken på markene. Andre dosen tar knekken på eggene. Jeg har selv blitt smittet og merket bedring etter 1 døgn. Dvs da sluttet den forbaskede kløingen.

sejjellle skrev (4 minutter siden):

+1 Vermox - https://euhealth247.com/no/drug/vermox Du skal ta en dose på nytt etter 1 uke. Første dosen tar knekken på markene. Andre dosen tar knekken på eggene. Jeg har selv blitt smittet og merket bedring etter 1 døgn. Dvs da sluttet den forbaskede kløingen.

En tråd fra 2015?? Hvis ikke vermox har virket på 8 år tror jeg de må prøve noe annet.

Anonymkode: 392d2...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...