Anonym bruker Skrevet 19. desember 2015 #26 Skrevet 19. desember 2015 Da hadde jeg helt klart lest et dikt. Anonymous poster hash: ade9f...959
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #28 Skrevet 20. desember 2015 Tusen takk for mange flotte tips og tekster! Dere er supre! :DDette er dømt til å bli kleint, jeg og gubben er aldeles ikke høy på pæra eller redd for å drite oss ut så dette er jo bare dømt til å gå rett vest. Det viktigste er at vi koser oss, ikke sant? Vi har bestemt oss for at vi skal fortelle eventyr samtidig som at vi spiller rollene. Vi er enda litt uenige i hvem som skal være hvem. Blir nok et godt gammaldags norsk eventyr, trolig blir det "reve enka". Hurra - her er det bare å hive seg i øvinga HI Anonymous poster hash: ecb1a...0fb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #29 Skrevet 20. desember 2015 Jeg må bare si at jeg synes du er veldig sporty som gjør dette HI, tror nesten jag hadde nekta selv... Anonymous poster hash: b8af2...4f0
anonomous Skrevet 20. desember 2015 #30 Skrevet 20. desember 2015 Haha, fy fader jeg hadde nekta om jeg måtte fremføre noe på julaften😂 kleint! Men dere er sporty.. Det skal dere ha😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå