Gå til innhold

Sladder:Er Dr.Phil skilt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på☺️

Anonymous poster hash: 5bfaa...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han er lykkelig gift. Er ikke det hyggelig?

Anonymous poster hash: 9f4be...91d
Skrevet

Det er noe med den fyren som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Jeg tror ikke jeg liker han. Kroppsspråk, blikk, det han sier. Alarmklokkene mine uler i hvert fall.

Men så hater jeg valentines day og babyshower. Han er sikkert snill og grei, det er kanskje fordi at programmet er så amerikansk, at jeg reagerer sånn på han.

Skrevet

Hun der kona hans ser jo ut som et freak show. Morsomt at han skal gi råd til andre damer som er avhengige av pastisk kirurgi når kona hans sitter der og ligner Jokeren.

Anonymous poster hash: 13585...95f
Skrevet

Hun der kona hans ser jo ut som et freak show. Morsomt at han skal gi råd til andre damer som er avhengige av pastisk kirurgi når kona hans sitter der og ligner Jokeren.

Hahahahah! Så sant så sant!

Anonymous poster hash: 6119e...c62

Skrevet

Kona ser ut som hun er transvsitt... Kanskje hun er det, og Phil er homofil? Hahaha.. Fredagsgrublerier! På tide å gjøre noe annet...

Anonymous poster hash: 7d1df...eae
Skrevet

So you like to talk trash about my wife to make your self feel better? I see. And how is that working for you?

Anonymous poster hash: 9f4be...91d
Skrevet

Hahaha er sååååå enig!grusom dame.

Anonymous poster hash: 9fdf3...bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...