Gå til innhold

Bokser ol til mel, sukker ol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja rydder i skuffer og skap😂Noen som har geniale løsninger til oppbevaring av tørr varer? Det blir så fort rotete med mange papir poser stående, pluss jeg syns de så ofte lekker å det blir mel i skuffer.

Gode tips? Gjerne linker;)

Anonymous poster hash: fa853...39d

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har alt i gamle Norges glass. Liker glassene så godt at de kan stå fremme og det er lett å se hva som er i hvilket

Anonymous poster hash: de5a0...124
Skrevet

Ja rydder i skuffer og skapNoen som har geniale løsninger til oppbevaring av tørr varer? Det blir så fort rotete med mange papir poser stående, pluss jeg syns de så ofte lekker å det blir mel i skuffer.

Gode tips? Gjerne linker;)

Anbefaler firkantede bokser, tar mye mindre plass

Anonymous poster hash: 7cd66...aa5

Skrevet

Kjøpte akkurat noen bokser med lokk fra ikea som er firkantete. Skal passe til den nye kjøkkenserien deres, men den har vi ikke...

Skrevet

Har fra IKEA avlange plasbokser.den største tar akkurat en pakke mel og den minste passer perfekt til en pakke sukker👍

Annonse

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Kjøper firkantede bokser (gjennomsiktige bokser med hvit lokk med vindu) på Coop obs. De kommer i mange forskjellige størrelser som "passer sammen" slik at man får utnyttet plassen best mulig. Disse er veldig gode og ganske rimelige.

Skrevet

Takk for svar! Må få litt mer orden i skuffer å skap👍🏻 skal sjekke IKEA å obs

Skrevet

Bruker dere alltid opp alt i boksen/glasset før dere fyller på? Jeg ser for meg at det nederste kan bli veldig gammelt etter hvert. Og man har jo ikke posen med datoen på.

Anonymous poster hash: aa962...1d4

Skrevet

Bruker store ikeaglass til mel, havregryn, kaffe etc, resten i norgesglass av varierende str. Ble bedre plass nå enn før, da alt sto i poser.

Brukte plastbokser tidligere, men er blitt skeptisk til bpa og sånt noe som er i plast, så bruker kun kun glass fra nå av :)

Anonymous poster hash: 3dbc1...d32

Skrevet

Bruker dere alltid opp alt i boksen/glasset før dere fyller på? Jeg ser for meg at det nederste kan bli veldig gammelt etter hvert. Og man har jo ikke posen med datoen på.

Anonymous poster hash: aa962...1d4

Jeg bruker opp ja. Og kjører gjennom oppvaskmaskin før påfyll. Men det er mest fordi glassene står og støver ned på en åpen hylle. Tørrvarer på tette glass har ganske lang holdbarhet.

Anonymous poster hash: a578f...0fe

Skrevet

Kjøpt en helt bråte med glasskrukker på biltema.

Skrevet

Bruker firkantede plastbokser fra sistema som er laget til å ha mel, sukker osv i.

Annonse

Skrevet

Har bokser fra Tupperware til det aller meste. Lette å stable, og god oversikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...