Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 jeg hadde ikke kolikk som spedbarn, men som barn, ungdom og voksen har jeg slitt med luftsmerter. Dritvondt! Luft som sitter fast, så jeg nesten ikke kan trekke pusten, gjør veldig vondt, så skjønner godt at babyene hyler stakkars små. Men mamma sliter med det samme i voksen alder. Og nå har jeg baby med kolikksymptomer... tilfeldig? Anonymous poster hash: 2977f...e55
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Jeg vet ikke om det er arvelig, men jeg og søsteren min hadde kolikk som baby. Og det fikk begge sønnene mine også... Enten arvelig er max uflaks. Anonymous poster hash: 8e66c...110
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har 3 kolikk barn. ..... Anonymous poster hash: f8c3e...cbe
Plutselig_gravid Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har hatt kolikk hele livet. En av gangene så ille at jeg ble hentet med ambulanse. Det er ubeskrivelig vondt. Da var jeg i tenårene. Kun et av mine fire barn har hatt kolikk. Der var årsaken til kolikken melkeintoleranse og refluks, men det tok jo sin tid å finne ut av det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Jeg hadde kolikk når jeg var baby,å når jeg fikk barn så fikk han kolikk. Anonymous poster hash: e1f4e...4a0
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Jeg hadde kolikk som baby, men ingen av mine hadde kolikk Anonymous poster hash: 1dc88...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå