Gå til innhold

IVF på Riksen vs Ullevål: innspill?

Anbefalte innlegg

Hva er din erfaring? Og da spesielt med Ullevål. De aller fleste hører jo til Riksen har jeg skjønt?

Vi ruller straks i gang med søskenforsøk i det offentlige.. Vi valgte Ullevål pga kortere ventetid og lettere logistikk. Jeg lurer på om det var "smart"..

Endret av lillespire2

Fortsetter under...

Vi har vært på Ullevål i høst og er kjempefornøyd. Ble veldig godt tatt i mot og ble tatt godt vare på underveis. Var først på samtale hos Riksen, men ble så overført til Ullevål uten at jeg vet hvorfor. Mitt lille inntrykk av Riksen, er at det er større og derfor føltes det bedre på Ullevål, men som sagt har vi bare vært på samtale der så det kan være like fint der.

Anonymous poster hash: 64b0b...e66

Kjipt å vente Ancear!! Jeg fikk plass i neste syklus på Ullevål, altså starter på spray i januar/ februar med uttak 1 mnd etterpå (var på samtale på Riksen i starten av desember). På oppstartssamtale sa legen at Riksen og Ullevål bruker samme lab for ICSI/ IVF, så da satser jeg på at de greier å matche egg med noen duganes svømmere uansett om jeg følges opp av Riksen eller Ullevål. Vår "utfordring" er at de ikke møtes "på gamlemåten"😉

Kjipt å vente Ancear!! Jeg fikk plass i neste syklus på Ullevål, altså starter på spray i januar/ februar med uttak 1 mnd etterpå (var på samtale på Riksen i starten av desember). På oppstartssamtale sa legen at Riksen og Ullevål bruker samme lab for ICSI/ IVF, så da satser jeg på at de greier å matche egg med noen duganes svømmere uansett om jeg følges opp av Riksen eller Ullevål. Vår "utfordring" er at de ikke møtes "på gamlemåten"

Har du snakket med sykepleier og fått bekreftet d legen har sagt (verd oppstart). Fikk også beskjed om oppstart i januar/februar av legen.. Som tydeligvis ikke visste hvordan ventetiden lå ann..i mellomtiden må jeg ringe inn mens hver mnd

Ja, har ringt inn og fått bekreftet oppstart. Fikk sykepleier til å love meg, hehe. Skal du ha kort protokoll (pga PCOS)? Da fikk jeg opplyst at det er lenger ventetid enn ved lang protokoll. Jeg vil egentlig ha kort, men aksepterer lang for å komme i gang.

Lykke til!! Plutselig er april her!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...