Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 I følge Anja er hun veldig poppis i den skeive verden. Så bare lurer Anonymous poster hash: 9c1ce...29e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Jeg syns hun er søt. Men jeg syns ikke Anja er noe fin, og det syns de fleste heterojenter har jeg inntrykk av. Jeg liker Katie Holmes og Sara Shaihi, så ingen av de du nevner er egentlig min type. Anonymous poster hash: 36b3f...f81
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303 Det hun sier👍🏻 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303 Det hun sier Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Dere må klare å lese en overskrift. Jeg henvender meg til lesbiske. Er du ikke det så henvender jeg meg ikke til dere Anonymous poster hash: 9c1ce...29e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303 Det hun sier Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Dere må klare å lese en overskrift. Jeg henvender meg til lesbiske. Er du ikke det så henvender jeg meg ikke til dere Anonymous poster hash: 9c1ce...29e Er vel god tradisjon for å uttale seg i alle tråder enten den er myntet på deg eller ikke her inne. Hvorfor jeg og sikkert hun jeg krediterte svarte er vel fordi vi ikke ser homofile/ lesbiske som noe annet enn mennesker på lik linje med alle andre. Ergo vil det nok være svært varierende meninger om hvorvidt Live er heit eller ikke. Beklager imidlertid at jeg som heterofil tok meg friheten til å kommentere i en homofil tråd😳. Det kommer sikkert til å gjenta seg😈 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303 Det hun sier Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Dere må klare å lese en overskrift. Jeg henvender meg til lesbiske. Er du ikke det så henvender jeg meg ikke til dere Anonymous poster hash: 9c1ce...29e Er vel god tradisjon for å uttale seg i alle tråder enten den er myntet på deg eller ikke her inne.Hvorfor jeg og sikkert hun jeg krediterte svarte er vel fordi vi ikke ser homofile/ lesbiske som noe annet enn mennesker på lik linje med alle andre. Ergo vil det nok være svært varierende meninger om hvorvidt Live er heit eller ikke. Beklager imidlertid at jeg som heterofil tok meg friheten til å kommentere i en homofil tråd😳. Det kommer sikkert til å gjenta seg😈 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Nå nå du ro inn. Hvor har jeg sagt at jeg ser på lesbiske som andre mennesker? Du tillegger meg meninger jeg aldeles ikke har. Blir like meningsløst som å svare på samme måte hvis en mann spør sine kompiser hvem som er finest av to kvinner. Anonymous poster hash: e69f0...255
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303 Det hun sier Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Dere må klare å lese en overskrift. Jeg henvender meg til lesbiske. Er du ikke det så henvender jeg meg ikke til dere Anonymous poster hash: 9c1ce...29e Er vel god tradisjon for å uttale seg i alle tråder enten den er myntet på deg eller ikke her inne.Hvorfor jeg og sikkert hun jeg krediterte svarte er vel fordi vi ikke ser homofile/ lesbiske som noe annet enn mennesker på lik linje med alle andre. Ergo vil det nok være svært varierende meninger om hvorvidt Live er heit eller ikke. Beklager imidlertid at jeg som heterofil tok meg friheten til å kommentere i en homofil tråd😳. Det kommer sikkert til å gjenta seg😈 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Nå nå du ro inn. Hvor har jeg sagt at jeg ser på lesbiske som andre mennesker? Du tillegger meg meninger jeg aldeles ikke har. Blir like meningsløst som å svare på samme måte hvis en mann spør sine kompiser hvem som er finest av to kvinner. Anonymous poster hash: e69f0...255 Har jeg sagt at du ser annerledes på homofile og lesbiske? Nei. Tillagt deg meninger? Nei. Men ja, det blir som å spørre venninner om en mann er kjekk. Forskjellige svar fra forskjellige venninner. Eller menn om en kvinne er fin, forskjellige svar der også😂. Skjønner ikke helt hva du klarer å forarge deg så fælt over, men du må gjerne irritere deg og misforstå hvis du finner det givende. Se det positive i det: Tråden din får mange svar selvom det er en og annen hetero som forviller seg inn på den😂 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303 Det hun sier Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Dere må klare å lese en overskrift. Jeg henvender meg til lesbiske. Er du ikke det så henvender jeg meg ikke til dere Anonymous poster hash: 9c1ce...29e Er vel god tradisjon for å uttale seg i alle tråder enten den er myntet på deg eller ikke her inne.Hvorfor jeg og sikkert hun jeg krediterte svarte er vel fordi vi ikke ser homofile/ lesbiske som noe annet enn mennesker på lik linje med alle andre. Ergo vil det nok være svært varierende meninger om hvorvidt Live er heit eller ikke. Beklager imidlertid at jeg som heterofil tok meg friheten til å kommentere i en homofil tråd😳. Det kommer sikkert til å gjenta seg😈 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Nå nå du ro inn. Hvor har jeg sagt at jeg ser på lesbiske som andre mennesker? Du tillegger meg meninger jeg aldeles ikke har. Blir like meningsløst som å svare på samme måte hvis en mann spør sine kompiser hvem som er finest av to kvinner. Anonymous poster hash: e69f0...255 Har jeg sagt at du ser annerledes på homofile og lesbiske? Nei.Tillagt deg meninger? Nei. Men ja, det blir som å spørre venninner om en mann er kjekk. Forskjellige svar fra forskjellige venninner. Eller menn om en kvinne er fin, forskjellige svar der også😂. Skjønner ikke helt hva du klarer å forarge deg så fælt over, men du må gjerne irritere deg og misforstå hvis du finner det givende. Se det positive i det: Tråden din får mange svar selvom det er en og annen hetero som forviller seg inn på den😂 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Herregud, det er jo nettopp forskjellige meninger jeg vil ha! Fra LESBISKE kvinner. Og jo, det har du. Indirekte. Les ditt første innlegg en gang til. Anonymous poster hash: e69f0...255
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er ikke lesbisk, men lesber har vel forskjellig smak akkurat som oss heterofile. Anonymous poster hash: d4869...303 Det hun sier Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Dere må klare å lese en overskrift. Jeg henvender meg til lesbiske. Er du ikke det så henvender jeg meg ikke til dere Anonymous poster hash: 9c1ce...29e Er vel god tradisjon for å uttale seg i alle tråder enten den er myntet på deg eller ikke her inne.Hvorfor jeg og sikkert hun jeg krediterte svarte er vel fordi vi ikke ser homofile/ lesbiske som noe annet enn mennesker på lik linje med alle andre. Ergo vil det nok være svært varierende meninger om hvorvidt Live er heit eller ikke. Beklager imidlertid at jeg som heterofil tok meg friheten til å kommentere i en homofil tråd😳. Det kommer sikkert til å gjenta seg😈 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Nå nå du ro inn. Hvor har jeg sagt at jeg ser på lesbiske som andre mennesker? Du tillegger meg meninger jeg aldeles ikke har. Blir like meningsløst som å svare på samme måte hvis en mann spør sine kompiser hvem som er finest av to kvinner. Anonymous poster hash: e69f0...255 Har jeg sagt at du ser annerledes på homofile og lesbiske? Nei.Tillagt deg meninger? Nei. Men ja, det blir som å spørre venninner om en mann er kjekk. Forskjellige svar fra forskjellige venninner. Eller menn om en kvinne er fin, forskjellige svar der også😂. Skjønner ikke helt hva du klarer å forarge deg så fælt over, men du må gjerne irritere deg og misforstå hvis du finner det givende. Se det positive i det: Tråden din får mange svar selvom det er en og annen hetero som forviller seg inn på den😂 Anonymous poster hash: b3e6c...f2e Herregud, det er jo nettopp forskjellige meninger jeg vil ha! Fra LESBISKE kvinner. Og jo, det har du. Indirekte. Les ditt første innlegg en gang til. Anonymous poster hash: e69f0...255 Mitt første innlegg, "det hun sier"? Er det å tillegge deg meninger? Mitt svar (innlegg nr 2), at vi (hun jeg krediterte) ikke ser på homofile/ lesbiske som annet enn mennesker på lik linje med alle andre. Er det å tillegge deg meninger Hi? Jeg gjør en antagelse om at hun jeg krediterte har samme synspunkt som meg så hun kan har grunn til å føle seg skikkelig krenket fordi jeg presiserte poenget uten å ta nødvendige forbehold. Det er imidlertid veldig far out å tolke det dithen at jeg tillegger deg meninger. Men nå skal jeg la deg få ha lesbetråden din i fred så den ikke sporer enda mer av. Og ja, jeg tar min del av skylden for det, men klarer ikke å dy meg når muligheten til en skikkelig idiotisk meningsutveksling basert på misforståelser og litt hårsåre diskusjonspartnere byr seg. Derfor elsker jeg DIB😂 Oooops, der ga jeg deg en liten karakteristikk😜. Beklager det Anonymous poster hash: b3e6c...f2e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Hun er søt og tøff og har noe ved seg, men ikke min type. Gro Hammerseng-Edin derimot.... 😍😍 Anonymous poster hash: 856f1...649
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Jeg synes ikke hun er heit, derfor syns sikkert ingen andre lesber det heller. Anja lyver!! (Idiotspørsmål og får idiotsvar, og de som svarer lenger oppe i tråden har helt rett. Lesbiske har også ulik smak) Anonymous poster hash: 1c701...d7f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Du burde ta til deg det de oer her skriver til deg HI. Du skriver faktisk som om du tror at vi lesbiske er en ensartet gruppe og at ALLE lesbiske ser på Live som heit. For det er de svarene du vil ha, ikke sant? Og nei ALLE synes ikke det. Jeg gjør ikke det. Hun er søt, men ikke heit. Heller ikke Anja. Gro, derimot.. Men jeg er EN person, samboeren min for eksempel, mener noe annet om Anja. Så ja, vi er forskjellige og har ulik smak. Tåler du ikke å høre det, får du lage andre tråder. Anonymous poster hash: 4d21c...a74
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Du burde ta til deg det de oer her skriver til deg HI. Du skriver faktisk som om du tror at vi lesbiske er en ensartet gruppe og at ALLE lesbiske ser på Live som heit. For det er de svarene du vil ha, ikke sant? Og nei ALLE synes ikke det. Jeg gjør ikke det. Hun er søt, men ikke heit. Heller ikke Anja. Gro, derimot.. Men jeg er EN person, samboeren min for eksempel, mener noe annet om Anja. Så ja, vi er forskjellige og har ulik smak. Tåler du ikke å høre det, får du lage andre tråder. Anonymous poster hash: 4d21c...a74 Herlighet, hvor vanskelig kan det være. Hun spør lesbiske om hun er heit, er det ikke bare å svare ja eller nei? Er det noe å bli så snurt for Jeg synes ikke Live er heit Anonymous poster hash: 28a06...085
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Du burde ta til deg det de oer her skriver til deg HI. Du skriver faktisk som om du tror at vi lesbiske er en ensartet gruppe og at ALLE lesbiske ser på Live som heit. For det er de svarene du vil ha, ikke sant? Og nei ALLE synes ikke det. Jeg gjør ikke det. Hun er søt, men ikke heit. Heller ikke Anja. Gro, derimot.. Men jeg er EN person, samboeren min for eksempel, mener noe annet om Anja. Så ja, vi er forskjellige og har ulik smak. Tåler du ikke å høre det, får du lage andre tråder. Anonymous poster hash: 4d21c...a74 Herlighet, hvor vanskelig kan det være. Hun spør lesbiske om hun er heit, er det ikke bare å svare ja eller nei? Er det noe å bli så snurt for Jeg synes ikke Live er heit Anonymous poster hash: 28a06...085 Jeg skjønner ikke helt hva hi lurer på. Anonymous poster hash: 1c701...d7f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Du burde ta til deg det de oer her skriver til deg HI. Du skriver faktisk som om du tror at vi lesbiske er en ensartet gruppe og at ALLE lesbiske ser på Live som heit. For det er de svarene du vil ha, ikke sant? Og nei ALLE synes ikke det. Jeg gjør ikke det. Hun er søt, men ikke heit. Heller ikke Anja. Gro, derimot.. Men jeg er EN person, samboeren min for eksempel, mener noe annet om Anja. Så ja, vi er forskjellige og har ulik smak. Tåler du ikke å høre det, får du lage andre tråder. Anonymous poster hash: 4d21c...a74 Herlighet, hvor vanskelig kan det være. Hun spør lesbiske om hun er heit, er det ikke bare å svare ja eller nei? Er det noe å bli så snurt for Jeg synes ikke Live er heit Anonymous poster hash: 28a06...085 Jeg skjønner ikke helt hva hi lurer på. Anonymous poster hash: 1c701...d7f Er Live Nelvik heit? Hvor vanskelig var det og forstå? Anonymous poster hash: 28a06...085
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Du burde ta til deg det de oer her skriver til deg HI. Du skriver faktisk som om du tror at vi lesbiske er en ensartet gruppe og at ALLE lesbiske ser på Live som heit. For det er de svarene du vil ha, ikke sant? Og nei ALLE synes ikke det. Jeg gjør ikke det. Hun er søt, men ikke heit. Heller ikke Anja. Gro, derimot.. Men jeg er EN person, samboeren min for eksempel, mener noe annet om Anja. Så ja, vi er forskjellige og har ulik smak. Tåler du ikke å høre det, får du lage andre tråder. Anonymous poster hash: 4d21c...a74 Herlighet, hvor vanskelig kan det være. Hun spør lesbiske om hun er heit, er det ikke bare å svare ja eller nei? Er det noe å bli så snurt for Jeg synes ikke Live er heit Anonymous poster hash: 28a06...085 Jeg skjønner ikke helt hva hi lurer på. Anonymous poster hash: 1c701...d7f Er Live Nelvik heit? Hvor vanskelig var det og forstå? Anonymous poster hash: 28a06...085 ja! Og hun får svar om noen syns og andre ikke. Det burde hun tenkt seg til selv. Hvorfor spør hun om det? Tror hun Anja lyver? Tror hun alle lesbiske har lik smak. Hva vil hun egentlig fram til. Hi er vell ikke så dum at hun tror at det spørsmålet har ett fasitsvar? Anonymous poster hash: 1c701...d7f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Du burde ta til deg det de oer her skriver til deg HI. Du skriver faktisk som om du tror at vi lesbiske er en ensartet gruppe og at ALLE lesbiske ser på Live som heit. For det er de svarene du vil ha, ikke sant? Og nei ALLE synes ikke det. Jeg gjør ikke det. Hun er søt, men ikke heit. Heller ikke Anja. Gro, derimot.. Men jeg er EN person, samboeren min for eksempel, mener noe annet om Anja. Så ja, vi er forskjellige og har ulik smak. Tåler du ikke å høre det, får du lage andre tråder. Anonymous poster hash: 4d21c...a74 Herlighet, hvor vanskelig kan det være. Hun spør lesbiske om hun er heit, er det ikke bare å svare ja eller nei? Er det noe å bli så snurt for Jeg synes ikke Live er heit Anonymous poster hash: 28a06...085 Jeg skjønner ikke helt hva hi lurer på. Anonymous poster hash: 1c701...d7f Er Live Nelvik heit? Hvor vanskelig var det og forstå? Anonymous poster hash: 28a06...085 ja! Og hun får svar om noen syns og andre ikke. Det burde hun tenkt seg til selv. Hvorfor spør hun om det? Tror hun Anja lyver? Tror hun alle lesbiske har lik smak. Hva vil hun egentlig fram til. Hi er vell ikke så dum at hun tror at det spørsmålet har ett fasitsvar? Anonymous poster hash: 1c701...d7f Omg, analyserer du alle innlegg her sånn? Eller det fordi hi var så "uheldig" å rette spørsmålet til lesbiske, er det derfor folk svarer grinete her? Anonymous poster hash: 28a06...085
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er hetro, men må bare kommentere at dette var et sneversynt innlegg. Tror du alle lesbiske har samme smak? Ser du ikke på de som du ser på andre mennesker? Er de en egen rase liksom? Anonymous poster hash: 2e216...50b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Du burde ta til deg det de oer her skriver til deg HI. Du skriver faktisk som om du tror at vi lesbiske er en ensartet gruppe og at ALLE lesbiske ser på Live som heit. For det er de svarene du vil ha, ikke sant? Og nei ALLE synes ikke det. Jeg gjør ikke det. Hun er søt, men ikke heit. Heller ikke Anja. Gro, derimot.. Men jeg er EN person, samboeren min for eksempel, mener noe annet om Anja. Så ja, vi er forskjellige og har ulik smak. Tåler du ikke å høre det, får du lage andre tråder. Anonymous poster hash: 4d21c...a74 Herlighet, hvor vanskelig kan det være. Hun spør lesbiske om hun er heit, er det ikke bare å svare ja eller nei? Er det noe å bli så snurt for Jeg synes ikke Live er heit Anonymous poster hash: 28a06...085 Jeg skjønner ikke helt hva hi lurer på. Anonymous poster hash: 1c701...d7f Er Live Nelvik heit? Hvor vanskelig var det og forstå? Anonymous poster hash: 28a06...085 ja! Og hun får svar om noen syns og andre ikke. Det burde hun tenkt seg til selv. Hvorfor spør hun om det? Tror hun Anja lyver? Tror hun alle lesbiske har lik smak. Hva vil hun egentlig fram til. Hi er vell ikke så dum at hun tror at det spørsmålet har ett fasitsvar? Anonymous poster hash: 1c701...d7f Omg, analyserer du alle innlegg her sånn? Eller det fordi hi var så "uheldig" å rette spørsmålet til lesbiske, er det derfor folk svarer grinete her? Anonymous poster hash: 28a06...085 Det irriterer meg at du og andre ser på lesbiske som en homogen gruppe. Lesbiske er like forskjellige som folk flest! Jeg synes faktisk spørsmålet, og i hvert fall svarene til de førsteinnlegene, er ganske sneversyn, fordomsfult og nedsettende. Anonymous poster hash: 1c701...d7f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #21 Skrevet 16. desember 2015 Nå må dere roe ned, damer. Hetroer som skeive. Noen damer er faktisk veldig mange enige om. Mange synes Anja er heit - uavhengig av hvordan dere definerer dere på skeiv/streit skalaen. Mange synes Johnny Depp er heit - særlig i den streite enden av skalaen. Ytterst få synes at Donald Trump er heit. JA vi har forskjellig smak, men jammen er det mye likt og. Når hi spør: "synes dere som er skeive at Live er heit?" Så er det faktisk helt innafor. Det får være måte på hva man skal bli fornærma av... herrefred! Jeg er enig i at Anja kanskje bomma litt på den. Ho er kul og tøff, men ingen høydare. Anonymous poster hash: 856f1...649
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #22 Skrevet 16. desember 2015 Nå må dere roe ned, damer. Hetroer som skeive. Noen damer er faktisk veldig mange enige om. Mange synes Anja er heit - uavhengig av hvordan dere definerer dere på skeiv/streit skalaen. Mange synes Johnny Depp er heit - særlig i den streite enden av skalaen. Ytterst få synes at Donald Trump er heit. JA vi har forskjellig smak, men jammen er det mye likt og. Når hi spør: "synes dere som er skeive at Live er heit?" Så er det faktisk helt innafor. Det får være måte på hva man skal bli fornærma av... herrefred! Jeg er enig i at Anja kanskje bomma litt på den. Ho er kul og tøff, men ingen høydare. Anonymous poster hash: 856f1...649 Hadde hi spurt på den måten du gjør, og ikke hisset seg opp over at heterofile er inne på tråden hadde jeg vært tilbøyelig til å være enig med deg. Anonymous poster hash: 1c701...d7f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #23 Skrevet 16. desember 2015 Like mye forskjellig smak hos oss som alle andre. Søt er hun, men ikke heit. Liker selv damer med langt blondt hår Anonymous poster hash: 060be...969
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #24 Skrevet 16. desember 2015 Jeg skjønner deg HI men ser jeg er i mindretall. Du stilte et helt ok spm til lesbiske damer her inne. Blir som å spørre hetero damer her inne om Brad Pitt er hot . Mange damer her idag som gjorde mye ut av denne posten. Så også programmet og Anja svarte det ja. Så i hennes omgangskrets mener sikkert flere det om Live. Så da ble hi nysgjerig og spurte her. Ikke det dummeste spm jeg har lest her inne. Anonymous poster hash: f7ef9...98a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #25 Skrevet 16. desember 2015 Jeg opplevde som ungdom at det homofile miljøet jeg vanket i (gutter og jeg er hetrofil dame) kunne hause opp enkelte menn, gjerne androgynt utseende typer. Min egen kjæreste var en av dem fordi han hadde store øyne og lange øyenvipper. Men dette var veldig unge gutter, tenker at det kan sammenlignes med fjortisjenter som forelska i den samme gutten eller som eeelsker One Direction. Disse gutta hadde jo levd i skapet hele tenåra og hadde kanskje behov for å leve ut det vi andre fikk utløp for noen år tidligrere? Mine voksne, lesbiske veninner har ikke homogen smak. Anonymous poster hash: c2a15...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå