Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi var på 1. samtale på riksen for snart 3 uker siden og fikk beskjed da at d bare var å ringe når neste mens kom for å avtale medisiner og at det mest sannsynlig da ble prøving (ICSI) i januar-februar.

Jeg ringte når mensen kom og fikk beskjed om APRIL :( Da jeg spurte hvorfor fikk jeg beskjed om at d var første ledige uke i forhold til min syklus (30 dager) og at legen mest sannsynlig ikke var godt nok informert om fristene.. I mellomtiden må jeg informere om hver gang jeg får mens..

Jeg skjønner da hvorfor mange går over til privat..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144251628-venter-og-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøyaktig det samme skjedde med meg. Jeg ringte som avtalt med legen, og fikk beskjed om å ringe igjen etter flere mnd. Samme unnskyldning "ikke informert". Jeg synes det er vanskelig å tro på at leger som jobber med dette hver dag ikke er informert. Jeg sa klart i fra neste gang jeg var inne. Det kunne ikke endre min situasjon, men jo flere som sier i fra, jo mer sannsynlig at de skjerper seg.

Nøyaktig det samme skjedde med meg. Jeg ringte som avtalt med legen, og fikk beskjed om å ringe igjen etter flere mnd. Samme unnskyldning "ikke informert". Jeg synes det er vanskelig å tro på at leger som jobber med dette hver dag ikke er informert. Jeg sa klart i fra neste gang jeg var inne. Det kunne ikke endre min situasjon, men jo flere som sier i fra, jo mer sannsynlig at de skjerper seg.

Ja bra vi er flere som sier ifra så forhåpentligvis ikke flere får falske forhåpninger..

Trodde jeg først hadde misforstått men mannen min hørte jo det samme og sykepleieren virket ikke overrasket..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...